27.04.2009

Myszka Miki i Muppet Show w Butiku

O zmianach w Butiku i planach na przyszłość opowiada Krystian Krzyszczuk, dyrektor zarządzający sieci Butik your new style.

Butik wprowadza system depozytowy. Czy jest on opłacalny dla franczyzobiorców?
Praca w sprawdzonym systemie franczyzowym z definicji musi być opłacalna dla franczyzobiorcy. W systemie depozytowym produkt jest naszą własnością, przez co odpowiedzialność za zarządzanie towarem i związane z tym ryzyko leży po stronie Butiku. Franczyzobiorca w praktyce kieruje sklepem, czyli dba o należytą obsługę klientów, wizerunek marki i rozliczanie się za sprzedane produkty.

Krystian Krzyszczuk, dyrektor zarządzający sieci Butik your new style

Jakim plany rozwoju ma Butik na najbliższe dwa lata?
Ten czas to dalsza ekspansja na kraje Europy Centralnej i Wschodniej oraz umacnianie naszej pozycji w Polsce, gdzie chcemy otwierać sklepy głównie w centrach handlowych. Ważne są dla nas kwestie optymalizowania sieci pod względem wyglądu i wyposażenia placówek oraz utrzymania obecnej jakości produktów i ciągłego zaskakiwania wzornictwem.

Jakie inne czynniki wpływają na budowanie silnej marki?
W przypadku naszej sieci to postaci licencjonowane. Na Zachodzie jest to sprawdzona metoda na wzmacnianie wizerunku marki w oparciu siłę licencji i pozytywnych emocji związanych z daną postacią. Właśnie wprowadziliśmy do sprzedaży, obok Myszki Miki, Snoopiego i Betty Boop, produkty z postaciami z The Muppet Show oraz z serialową Hannah Montana.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0