20.03.2017

Apteki Nowa FarmacjaApteka Nowa Farmacja - prezentacja systemu

Grupa Nowa Farmacja – kolejny rok, kolejne wyzwania, kolejne rekordy

Dynamiczny rozwój każdej sieci franczyzowej opiera się na wzorowej współpracy obu stron przedsięwzięcia. Spójne cele i zaangażowanie franczyzodawcy w sukces biznesowy Partnera powodują, że franchising staje się gwarantem stabilności dla coraz większej liczby indywidualnych podmiotów – zwłaszcza działających na trudnym i niepewnym rynku. Doskonałym przykładem jest Grupa Nowa Farmacja, która w 2016 roku zanotowała kolejne sukcesy – znacznie przekraczając oczekiwania i założone plany.

Apteka Nowa Farmacja Fot. Apteka Nowa Farmacja

Rok 2016 nie był łaskawy dla branży farmaceutycznej. Duża konkurencja na rynku i niepewność związana z projektowanymi zmianami na gruncie przepisów prawa odbiły się negatywnym echem zwłaszcza w wielu małych punktach. Ograniczenia ustawowe mogły znacznie utrudnić powstawanie nowych aptek, dlatego wielu przedsiębiorców z niepewnością patrzyło w przyszłość. Na szczęście Grupa Nowa Farmacja, dzięki opracowanym skutecznym działaniom, mogła notować dalszy zrównoważony wzrost. GNF powiększyła się w 2016 roku aż o 32 nowe apteki – czyli dwukrotnie więcej, niż w roku poprzednim. Aż 13 nowych przedsiębiorców zdecydowało się prowadzić swój biznes pod rozpoznawalnym i renomowanym szyldem, z czego 5 punktów uruchomiono od podstaw a aż 8 aptek indywidualnych skorzystało z możliwości, jakie daje franczyza GNF. W związku z rosnącymi potrzebami, w Centrali Spółki pojawili się nowi pracownicy – dwie nowe osoby delegowane zostały do Działu Franczyzy.

Filozofia działania w Grupie Nowa Farmacja pozostaje niezmienna od lat. Uczestnictwo w silnej, znanej i renomowanej sieci aptek daje niewątpliwe korzyści – jednolite standardy oraz duża siła negocjacyjna to atrakcyjne warunki dla klientów sieci. Dlatego GNF ambitnie planuje kolejny, 2017 rok, licząc na dalszy rozwój i powiększanie franczyzowej rodziny.

Na rok 2017 Grupa Nowa Farmacja planuje uruchomienie kolejnych 20 aptek własnych oraz zrzeszenie przynajmniej 15 kolejnych franczyzobiorców. Lokalne apteki indywidualne wciąż stają przed problemem rosnących cen i agresywnej konkurencji. Wspólne działania marketingowe i rabaty negocjowane bezpośrednio u producentów to atuty wspólnego funkcjonowania na rynku.

Model franczyzowy, jaki oferuje Grupa Nowa Farmacja, oznacza delegowanie najbardziej ryzykownych działań w ręce centralnie prowadzonego organu Grupy, przy zachowaniu pełnej autonomii i zalet prywatnego przedsiębiorstwa. Wszystkie korzyści są dostępne jedynie w ramach opłaty franczyzowej. Partner otrzymuje sprawdzony model organizacji apteki, możliwość ustawienia atrakcyjnych cen, dodatkowe oferty dedykowane wyłącznie dużym podmiotom. Grupa Nowa Farmacja nie ogranicza się wyłącznie do brandingu apteki. Franczyza daje możliwość zwiększania umiejętności pracowników aptek oraz ich wiedzy – aby lepiej i rzetelniej doradzali swoim klientom. Franczyzobiorca może być jeszcze bliżej lokalnej społeczności dzięki centralnym inwestycjom w marketing – na wszystkich materiałach jest adres i dane kontaktowe danego punktu. Grupa Nowa Farmacja wspiera aktywnie działania Partnerów, zachowując profesjonalne relacje i zdrową atmosferę współpracy.

Czy kolejny rok przyniesie dalszy rozwój i wspólne sukcesy w ramach sieci partnerskiej? Sprawdzony model i doświadczenia GNF nie pozwalają mieć co do tego najmniejszych wątpliwości. Rynek farmaceutyczny bardzo potrzebuje dziś stabilności, która z pewnością kryje się w korzyściach, oferowanych na warunkach franczyzy.

Beata Kiernozek
b.kiernozek@ap.info.pl
tel. 605 184 007

Dane kandydata
Imię i nazwisko *
Miasto *
Telefon kontaktowy *
Email *
Dodatkowe informacje
Uwagi lub pytania
If you see this, leave this form field blank

Udostępnij artykuł