Poleć stronę: Test – czy nadaję się na franchisobiorcę?
Forum: Test – czy nadaję się na franchisobiorcę?
06.01.2003nikodem*.97.232.13 |
nie wiem nic na ten temat
|
06.11.2003mitch*.chomiczowka.net.pl |
cholera, ja też nie... |
31.12.2003radek*.barlinek.sdi.tpnet.pl |
a ja w odróżnieniu od przedmówców wiem na temat franchisingu i to nawet sporo. Dziś jestem studentem zarządzania a więc tego typu wiedza jest mi potrzebna jednak ja osobiście interesuje się wszelkimi nowymi formami partnerstwa. |
26.01.2004Artur*.starlan.pl |
Ja wiem że się nadaję na franchisobiorcę,ale nie mam tyle kasy by co kolwiek otworzyć a nikt nie chce pomóc tylko jeszcze wykorzystać. Wolę stanąć na przysłowiowym rynku i sprzedawać drobnicę : skarpety, rajstopy slipy itd. tu wiem że coś zarobię może nie kokosy ale nie splajtuję bo te licencie i wkład własny to nizłe zdzirestwo. Takie mam zdanie, ale mam nadzieję, że to się zmieni bo niedługo sami sobie bedą sprzedawać i to kupować bo ludzie nie mają kasy a po wejściu do UNI bedzie jeszcze gorzej. |
27.01.2004krzysiek*.cache.pol.co.uk |
co do kasy to cos mam na wklad wlasny,napewno nie zaplace nikomu za licencje ale tez nie wszyscy pobieraja natomiast co do posiadanych na ten temat wiadomosci to nieszczególnie ;)))jak ktos chce sie podzielic wiedzą to zapraszam na GG 4508896 |
15.02.2004mistrzu*.168.136.3 |
napewno jest to nowa forma kapitalistycznego zarabiania kasy, byc moze jest pozytywna ale wiadomosci na temat nie wiadomo z kad i od kogo.Warto sprawdzic. |
17.02.2004Dora*.stnet.pl |
Ja na pewno nadaję się na franchisobiorcę, bo jestem biorcą licencji za którą i zapłaciłam. Pieniadze jednak zarabiam i to w miarę sensowne. |
19.02.2004ajko*.8.179.146 |
Dora a czego jesteś biorcą? |
22.02.2004Zainteresowany*.mntcrm01.md.comcast.net |
Radek - dobra odpowiedz w dniu 31/12/03 mam dla ciebie cos bardzo ciekawego. jak sie z toba skontaktowac ?. |
22.02.2004Zainteresowany*.mntcrm01.md.comcast.net |