Forum: Test – czy nadaję się na franchisobiorcę? 1475

nikodem 06.01.2003 *.217.97.232.13

nie wiem nic na ten temat

mitch 06.11.2003 *.net1.chomiczowka.net.pl

cholera, ja też nie...

radek 31.12.2003 *.pa104.barlinek.sdi.tpnet.pl

a ja w odróżnieniu od przedmówców wiem na temat franchisingu i to nawet sporo. Dziś jestem studentem zarządzania a więc tego typu wiedza jest mi potrzebna jednak ja osobiście interesuje się wszelkimi nowymi formami partnerstwa.

Artur 26.01.2004 *.w3cache.starlan.pl

Ja wiem że się nadaję na franchisobiorcę,ale nie mam tyle kasy by co kolwiek otworzyć a nikt nie chce pomóc tylko jeszcze wykorzystać. Wolę stanąć na przysłowiowym rynku i sprzedawać drobnicę : skarpety, rajstopy slipy itd. tu wiem że coś zarobię może nie kokosy ale nie splajtuję bo te licencie i wkład własny to nizłe zdzirestwo. Takie mam zdanie, ale mam nadzieję, że to się zmieni bo niedługo sami sobie bedą sprzedawać i to kupować bo ludzie nie mają kasy a po wejściu do UNI bedzie jeszcze gorzej.

krzysiek 27.01.2004 *.webcacheH15a.cache.pol.co.uk

co do kasy to cos mam na wklad wlasny,napewno nie zaplace nikomu za licencje ale tez nie wszyscy pobieraja natomiast co do posiadanych na ten temat wiadomosci to nieszczególnie ;)))jak ktos chce sie podzielic wiedzą to zapraszam na GG 4508896

mistrzu 15.02.2004 *.217.168.136.3

napewno jest to nowa forma kapitalistycznego zarabiania kasy, byc moze jest pozytywna ale wiadomosci na temat nie wiadomo z kad i od kogo.Warto sprawdzic.

Dora 17.02.2004 *.interspeed170-99.stnet.pl

Ja na pewno nadaję się na franchisobiorcę, bo jestem biorcą licencji za którą i zapłaciłam. Pieniadze jednak zarabiam i to w miarę sensowne.

ajko 19.02.2004 *.217.8.179.146

Dora a czego jesteś biorcą?

Zainteresowany 22.02.2004 *.pcp404170pcs.mntcrm01.md.comcast.net

Radek - dobra odpowiedz w dniu 31/12/03 mam dla ciebie cos bardzo ciekawego. jak sie z toba skontaktowac ?.

Zainteresowany 22.02.2004 *.pcp404170pcs.mntcrm01.md.comcast.net