Forum: Obniżenie kosztów stałych prowadzenia dział.gosp.

  • strona:
  • 1
  • 2
04.01.2009
wypowiedź: 1
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

1.)Istnieje możliwość obniżenia kosztów ZUS. Dzięki takiemu rozwiązaniu można uzyskać  oszczędności rzędu 300-400zł w skali miesiąca. W ciągu roku można mieć więc ponad 4 tys. zł dodatkowych pieniędzy.

2.)Innym rozwiązaniem jest  leasing pracowniczy, dzięki któremu Twoje koszty jako pracodawcy znacznie spadną przy jednoczesnej korzyści dla pracowników.

05.06.2016
wypowiedzi: 168
*.play-internet.pl

Na pewno warto sobie zerknąć tutaj dorotakostowska.pl. Jest tam bowiem oferta skierowana dla firm dotycząca myślenia wizualnego. Facylitator pokazuje jak skutecznie wykorzystać rysunkowe notatki, które ułatwiają dzielenie się wiedzą.

13.06.2016
wypowiedzi: 48
*.static.edis.at

Obniżać koszta prowadzenia działalności można na różne sposoby. Np ostatnio zamknąłem konto w banku pocztowym i otworzyłem w smart banku, z tego względu, że drastycznie podwyższyli koszta obsługi.

Oszczędzać też można na abonamentach internetowych (ogromna konkurencja) czy oprogramowaniu np tym do wystawiania faktur VAT i innych dok. sprzedaży. Np http://www.inwo.pl/

Soft który daje możliwość fakturowania online. Do 3 faktur w miesiącu jest darmowy. Przy opcji no limit to 7 zł + VAT. Czyli też do przeskoczenia.

01.12.2016
wypowiedzi: 41
*.play-internet.pl

Zamiast korzystać z płatnych narzędzi, warto wykrzystać bezpłatne rowiązanie. Np. należy zajrzeć sobie tutaj http://poradnikprzedsiebiorcy.pl/kalkulatory . Jest tam ciekawa propozycja, a mianowicie darmowe kalkulatory, które są bardzo pomocne.

05.12.2016
wypowiedzi: 26
*.dynamic.mm.pl

Może nie jest to sposób na aż takie znaczne obniżenie kosztów jednak w skali roku może być to spora oszczędnosć. W jakim banku konkretnie macie konto firmowe? Niektórzy nie przejmują się tym , że dany bank zabiera im po kilka czy kilkanaście złotych miesięcznie jednak podliczcie sobie ile dane konto  kosztuje Was rocznie.

Polecam zerknąc sobie na raking kont firmowych:

www.postawnaswoim.pl

Jak widzicie jest sporo darmowych kont. 

05.12.2016
wypowiedzi: 88
*.centertel.pl

Morawiecki miał mój kredyt zaufania, bo myślałam, że ulży przedsiębiorcom. Widzę jednak, że to wszystko idzie w złą stronę.

09.12.2016
wypowiedzi: 16
*.ip4.greenlan.pl

mając sklep spożywczy zmieniłem dostawcę warzyw przez https://gielda-rolna.com/warzywa/

można tam złapać ciekawe ofert i tym samym obiżyć koszty.
 

13.12.2016
wypowiedzi: 13
*.warszawa.vectranet.pl

Są koszty, których nawet najlepsza księgowa nie da rady ominąć. Szczególnie składki ZUS, które faktycznie przez początkowy okres istnienia dzialaności są mniejsze. Jednak wydatki prowadzenia rachunkowości oraz strony internetowej już można obniżyć - poprzez samodzielne kierowanie księgowością przez programy internetowe, które są ciągle aktualizowane. Ta uproszczona metoda nie wymaga dużego nakładu wiedzy. Na pewno są jeszcze inne sposoby obniżenia kosztów, ale z tym zapytaniem skontaktowałabym się z biurem rachunkowym np. http://www.rachunkowosc-weryfikacja.com.pl/ . Po analizie na pewno zoptymalizowaliby koszty.  

21.12.2016
wypowiedzi: 51
*.static.edis.at

Wszystko zależy w zasadzie od tego w jakiej brazy pracujecie. W jednej branży łatwo jest znaleźć koszta. W innej branży juz bardzo trudno.Sama pracuje w takim zawodzie, w którym bardzo trudno jest cokolwiek oszczędzić.

Zgadzam się jednak co do konta bankowego. Warto jest założyc je tam gdize jest to darmowe. Również polecam Nest bank:

http://konto-w-banku.pl/najtansze-konto-firmowe/

konto jest darmowe i wygodne. 

26.01.2017
wypowiedzi: 4
*.10.135.190

Optymalizować w firmie koszty zawsze można i warto to robić. Pamiętajmy jednak, że wprowadzanie na siłę oszczędności często przynosi odwrotne skutki. Najlepiej jest zacząć od analizy, jakie aspekty działalności generują jakie wydatki. I dopiero wtedy, mając tę wiedzę, rozglądać się za nowymi rozwiązaniami. Zwłaszcza że dużo zależy od wielkości i charakteru firmy. Na pewno jednym z elementów, na którym można poczynić spore oszczędności to obsługa pracowników. Outosurcing kadr i płac przyniesie korzyści zwłaszcza średnim i dużym przedsiębiorcom. Więcej o tym można poczytać m.in. na stronie http://www.unit4.com/pl/produkty/hr/outsourcing-kadr-i-plac  

30.01.2017
wypowiedzi: 27
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

co do „leasingu pracowniczego” to się zgodzę chociaż wolę nazywać to outsourcingiem. Sam korzystam u siebie w firmie z takiego rozwiązania – zgłosiłem się do firmy Billennium, kóra oferuje właśnie takie rozwiazania. Bardzo szybko zobaczyłem oszczędności, ale też i lepszą jakość pracy

03.02.2017
wypowiedzi: 3
*.darnet.pl

Oczywiście, że jest taka możliwośc możesz obniżyć koszta energii i dostawy prądu. Jżeli chcesz, aby rachunki za energię elektryczną były jak najniższe, zapraszam do zapoznania się  poradami, jak zmniejszyć zużycie energii. Są to sprawdzone rozwiązania, które nie niosą również ze sobą bardzo wysokich kosztów inwestycyjnych, dlatego też mogą być one zastosowane w każdym budynku.. Więcej dowiesz się na stronie http://rafik-pol.pl/jak-zmniejszyc-zuzycie-energii/

16.03.2017
wypowiedzi: 2
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

jeśli ktoś chce zaoszczędzić na prowadzeniu to powinien zgłosić się do [url=http://paperless.pl/]paperless[/url]. Oni mają mnóstwo fajnych i praktycznych rozwiązań, które ułatwią prowadzenie firmy i przede wszystkim obniżą koszty jej działania. Np. ich elektronicznych obieg dokumentów czy paperless signature to świetne rozwiązania. Najlepiej wejść do nich na strone i poczytać sobie o tych produktach żeby samemu się przekonać.

16.03.2017
wypowiedzi: 2
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

jeśli ktoś chce zaoszczędzić na prowadzeniu to powinien zgłosić się do paperless. Oni mają mnóstwo fajnych i praktycznych rozwiązań, które ułatwią prowadzenie firmy i przede wszystkim obniżą koszty jej działania. Np. ich elektronicznych obieg dokumentów czy paperless signature to świetne rozwiązania. Najlepiej wejść do nich na strone i poczytać sobie o tych produktach żeby samemu się przekonać.

17.03.2017
wypowiedzi: 41
*.83.30.185

Szanowni Państwo,

 

Oferuję profesjonalne doradztwo finansowe osobom zainteresowanym franchisingiem. Pomagam w zdobyciu środków na otwarcie działalności, dalszą inwestycję lub zamieniam aktualne zobowiązania na tańsze.

Kluczowymi produktami, z których korzystają moi Klienci to:

- kredyt gotówkowy do 200 tys. PLN bez zabezpieczenia

- kredyt inwestycyjny z zabezpieczeniem hipotecznym do 30 mln PLN

- kredyt obrotowy lub kredyt w rachunku na bieżące wydatki firmy

 

W razie pytań jestem do dyspozycji pod danymi kontaktowymi poniżej.

daniel.zarzecki@db.com

Tel. 533 383 003

 

Z wyrazami szacunku

Daniel Zarzecki

Mobilny Doradca Kredytowy

29.03.2017
wypowiedzi: 46
*.internet.cyfrowypolsat.pl

Optymalizacja kosztów prowadzenia firmy jest możliwa do przeprowadzenia na wiele sposobów. W moim przypadku testowane jest rozwiązanie – Grafik Optymalny z https://www.grafikoptymalny.pl/ w celu efektywniejszego zarządzania zasobami ludzkimi oraz wypracowania oszczędności związanych z kontrolą czasu pracy jak i zmniejszeniem ilości godzin, które poświęcane są na na prowadzenie ewidencji.

31.03.2017
wypowiedzi: 28
*.dynamic.gprs.plus.pl

 Na temat kostów w firmie poczytaj na stronie http://companyaccounts.pl/ . Masz tam wiele porad dotyczących prowadzenia firmy i finansów. Od wyboru konta w banku, biura księgowego, czy kredytu. To dziedziny, w których można uzyskać oszczędności. Jest tam też wiele innych przydatnych porad, z których warto skorzystać. 

24.04.2017
wypowiedzi: 5
*.191.4.215

Obniżyć koszty stałe działalności jest ciężko, co najwyżej można zmienić obecne rozwiązania na nowsze i tańsze opcje albo zrezygnować całkowicie z niektórych rzeczy. Tak samo z ulgami podatkowymi czy innymi odliczeniami, które można stosować, ale przez krótki czas albo kilka razy w ciągu całego okresu prowadzenia firmy. Koszty stałe wynikają z samego rodzaju działalności i nie da się wszystkiego wyeliminować, żeby nie ponosić żadnych kosztów. Inna sprawa ma się z kosztami zmiennymi, gdzie faktycznie można więcej korzyści wyciągnąć w kontekście wyników osiąganych przez firmę. 

31.05.2017
wypowiedzi: 9
*.221.121.125

Na kalkulatordlafirm.pl są dostępne kalkulatory cen różnych usług. Możesz sprawdzić, czy za coś nie przepłaczasz. Potem możesz renegocjować warunki umowy, lub poszukać nowego wykonawcy.

31.05.2017
wypowiedzi: 4
*.static.korbank.pl

Witam

Najlepszym wyjściem jest zakup samochodu na firmę. Jeżeli jesteś Vat-owcem to najlepiej opłaca się leasing a w innym wypadku najlepszy jest kredyt. 

-----

[url=http://projektydp.pl/projekty/domy-z-poddaszem/]domy parterowe z poddaszem [/url]

  • strona:
  • 1
  • 2

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.