Forum: Makaronowy biznes - gastronomia 214

aksel 24.11.2011 *.user-109-243-49-213.play-internet.pl

5

witam wszystkich forumowiczów. zastanawiam się nad przystąpieniem do sieci nowej franczyzy - mały lokal oferujący makarony z sosem, kanapki i sałatki. pomysł o tyle mi się spodobał, bo nastawiony jest na kieszeń studencką - makarony kosztują 6-8 zł. wszystko oczywiście zdrowe i bez konserwantów. niestety nie mam doświadczenia w branży gastronomicznej, ale pomysł mnie kusi, choć koszt inwestycji z wyposazeniem lokalu to ok. 200 tys. to nowo powstała sieć (it bar), więc obecnie kuszą warunkami współpracy. co o tym sądzicie? czy warto w to inwestować. będę wdziećzna za opinie bardzie doświadczonych w tej branży.

bar660 24.11.2011 *.host-62-141-220-108.swidnica.mm.pl

50

Jedyne co mogę Ci powiedzieć to że branża gastronomiczna jest bardzo trudna i wymagająca.

Ale jeżeli masz czas i chęci, oraz uważasz że w twoim regionie się przyjmie (zrób odpowiednie rozeznanie) to próbuj ;)

uki27 24.11.2011 *.hope.uninet.info.pl

34

Witam branza Gastronomiczna jest bardzo Trudna a Firmy ktore Oferuja swoje usługi franczyzy to dziela sie na te uczciwe...i Te Nie uczciwe ktore wyciagaja kase od takich jak Ty, co nie maj pojecia o gastronomi...a jak juz wydasz swoje ostatnie pieniadze to juz Cie Mają i musisz płacic...a bar z makaronem,kanapkami i salatkami ...i takimi pierdołami...to sie nie dorobisz za 200tys to  mozna Pięć taki barow otworzyc...takze nie daj sie nabrac na taki pomysł Ty nie zarobisz a ta Cała Firma  Tak...jak chcesz to napisz na priv polece Ci dobra gastronomie  jest sprawdzona i działa .

aksel 26.11.2011 *.user-109-243-12-192.play-internet.pl

5