Forum do artykułu: Lojalny klient dobrze obsłużony

24.06.2015
wypowiedzi: 131
*.centertel.pl

Klient pozostaje lojalnym, kiedy wciąż dostaje od nas jakieś upominki. Dobrym sposobem na uzależnienie go od siebie jest wykupienie abonamentu do wypożyczalni zasobów e-biblioteki na platformie CzasCzytania.pl i udostępnianie konkretnych pozycji klientom na zasadzie - im więcej kupisz, tym będziesz miał dostęp do większej liczby e-booków.

14.06.2017
wypowiedzi: 6
*.138.168.217-rev.hti.pl

Ja przede wszystkim stawiam na indywidulane podejście do Pacjenta, serdeczność oraz maksymalne poświęcenie czasu na badania. 

Pozdrawiam, laryngolog Małgorzata Ferchmin

15.06.2017
wypowiedzi: 8
*.dynamic.mm.pl

Recepta na lojalnego klienta jest dość prosta - musi on dostawać od nas więcej i lepiej niż to za co płaci. To połowa sukcesu wielkich korpo.

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.