Forum: Szukam chętnych na wzięcie udziału w ankiecie nt.franchisingu 1475

Zawilec 21.03.2005 *.80.244.140.7.unregistered.ptc.pl

9
Witam

Z tej strony klania się Wojciech - jestem studentem prawa Uniwersytetu Rzeszowskiego, aktualnie piszę pracę magisterska na temat franchisingu i w jej ramach przeprowadzam badania empiryczne. W związku z tym jestem ciekaw tego jak postrzegane są poszczególne aspekty franchisingu poprzez pryzmat polskich realiów.

Jeśli ktoś z Państwa jest franchisingobiorcą (tudzież franchisingodawcą) albo nawet zamierza nim zostać; i chciałby wypełnić, krótką - anonimową ankietę w tym zakresie - proszę o kontakt, będę niezmiernie wdzięczny za wszelką pomoc.

Z poważaniem, Wojciech

swit111 21.03.2005 *.eg162.internetdsl.tpnet.pl

Witaj
Tez jestem studentem i chetnie ci pomoge. Jako osoba młoda i mająca wsparcie finansowe mam zamiar zostac franchyzobiorcą. Jeszcze nie wiem do konca jakiej sieci, ale jak sam widzisz ofert jest dużo i jest w czym wybierac. A tak szczerze mówiąc to jestem na etapie rozmów z pewną firma (ale to tajemnica handlowa)Moj adres to swit111@wp.pl

Zawilec 27.03.2005 *.80.244.140.7.unregistered.ptc.pl

9
Witam,

Dziekuje za odpowiedzi na moje pytanie i chec wziecia udzialu w ankiecie, ktore wyrazilo juz pare osob - jest to niezmienie mile i dla mnie, moze wbrew pozorom - bardzo pomocne. Niniejsza sonda internotowa stanowi uzupelnienie paru kontaktow bezposrednich.

Nadal zachecam do kontaktu. Jesli mozna, poprosze tylko o okreslenie swojego stosunku do danego tematu - pytania w zaleznosci czy dotycza dawcy / biorcy / potencjalnego zainteresowanego delikatnie,
ale jednak sie roznia.

Pozdrawiam i czekam odzew. Dziekuje za Wasze wsparcie.

Wojciech

Zawilec 29.03.2005 *.80.244.140.7.unregistered.ptc.pl

9
Ewentualnie, jeśli ktoś nie chciałby wysyłać odp. przez forum - bezpośredni e-mail: piglet@gazeta.pl

Pozostałe kategorie