Forum: Jaka dzialalnosc na wsi ? 1475

musiur 11.04.2005 *.dys3.neoplus.adsl.tpnet.pl

witam!mam dom na wsi,dzialka 1,5ha,budynki do zagospodarowania(wszystko w centrum wsi).chodzi mi o dzialalnosc gospodarcza.nie jestem rolnikiem!czy mozna z tym cos zrobic?

Jacek007 16.04.2005 *.aqn44.neoplus.adsl.tpnet.pl

86
Jeżeli możesz to napisz coś więcej.
1. Jak duzo mieszkańców jest w twojej wsi i okolicznych,
2. 1,5 ha o których piszesz jakie to sa grunty
3. Jakiej wielkości masz budynki z którego roku budowy.
4. W jakiej odległości mieszkasz od miasta (miasteczka).
5. Co do tej pory robiłeś lub robisz na tym terenie.

Pozdrowienia Jacek007

musiur 17.04.2005 *.dyr252.neoplus.adsl.tpnet.pl

Miszkancow jest niewielu, grunty nie sa do uzytku(do uprawy), budynki sa z lat 70.Do najblizszego miasta jest ok.8km.Nic nie robiłem, bo niedawno go kupiłem.

Jacek007 19.04.2005 *.aqf197.neoplus.adsl.tpnet.pl

86
Witam ponownie i przepraszam, że tak późno odpisuję.
Z tego co napisałę tak naprawdę niewiele wynika choćby fakt, iż nie wiadomo ilu mieszkańców mieszka w tym oddalonym o 8 km. mieście.
Chciałbym zaproponować do rozważenia następujący temat i liczę, iż pozostali na tym forum się wypowiedzą i wspólnie wybieżesz coś co do Ciebie i twojej sytuacji pasuje.
Sam kiedyć planowałem otworzyć paint-balla nie potrzeba to tego wielkich przestrzeni tylko zmodyfikować posiadany teren (w tzw.poligon), jeżeli masz znajomego co ma las prywatny mógłbyś się z nim porozumieć i część zabawy z pistoletem użądzć właśnie w lesie.
Koszt jednego pistoletu i ochraniaczy ok 1200 zł ale mogę się mylić jeżeli kroś z forum ma inną wiedzę to niech się nią podzieli. Takich zestawów to min. 6 wg. mnie.
Pozdrawiam
przemyśl ten temat i odpisz

driff 15.05.2005 *.83.17.62.83

2
witam