Adopt Parfums
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Adopt Parfums to marka perfum, która reprezentuje rewolucję zapachową we Francji. Nasza firma narodziła się w miejscach takich jak Grasse i Bordeaux. Nasz cel to stworzenie wysokiej jakości perfumy, które będą dostępne dla wszystkich. Zależy nam też na tym, aby proces ten odbywał się z dbałością o naszą planetę.
Dominique Monlun, założyciel Adopt Parfums, od 1986 roku z pasją działa na rzecz zwiększenia popularności francuskich perfum, podkreślając ważność zapachu i emocji, jakie niesie za sobą każdy z nich.
Nasze perfumy są wytwarzane we Francji, a nasza siedziba znajduje się w Château-Renard, centralnym miejscu Doliny Kosmetycznej. Tutaj nasze zespoły tworzą ponad 12 unikalnych zapachowych kompozycji rocznie.
W ofercie Adopt Parfums znajdziesz różnorodne produkty, takie jak wysokiej jakości perfumy oraz kosmetyki do pielęgnacji ciała o przyjemnych zapachach.
Nasze produkty są dostępne w 250 sklepach we Francji i 4000 punktach sprzedaży na całym świecie.
Zapraszamy do odkrywania naszych zapachów i poznania naszej marki oraz koncepcji biznesu, który rozwijamy również we franczyzie.
JEDNOSTKI WŁASNE
Francja: 250
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Francja: 50
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Partnerstwo z Adopt Parfums to wyjątkowa szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy chcą zainwestować w sektor perfumeryjny i otworzyć z nami sklep z perfumami.
Marka Adopt Parfums jako jedyna oferuje renomowane francuskie perfumy w przystępnych cenach. Dzięki ugruntowanej obecności w Polsce, franczyzobiorcy mogą czerpać korzyści z rozpoznawalności marki, a także innowacyjnej koncepcji sprzedaży detalicznej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalna inwestycja: 80-100 tys. euro, w zależności od metrażu butiku;
- Opłata z góry: 5 tys. euro;
- Opłaty cykliczne: 215 €/miesiąc za oprogramowanie POS;
- Koszty marketingu: do ustalenia z marką.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Doświadczenie w handlu detalicznym;
- Umiejętności zarządzania;
- Zdolność inwestycyjna;
- Gotowość zawarcie umowy franczyzowej na minimum pięć lat.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Valians International Sp. z o.o.
ul. Puławska 14/505, 02-512 Warszawa
+48 503 848 911
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marta Szmelter
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Valians International Sp. z o.o. (ul. Puławska 14/505, 02-512 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Adopt Parfums oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie adopt.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?
Iwona Tamborska znalazła sposób, żeby połączyć pasję z zarabianiem. Zdobyła dotację z Unii Europejskiej i założyła manufakturę produkującą biżuterię. Czy było warto?
Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.
Drogerie Natura chcą w tym roku powiększyć sieć o 30 sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.