Mail Boxes Etc.
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
MBE jest jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych systemów franczyzowych na świecie. Jako lider globalnego handlu wspiera sektor klientów detalicznych oraz małe i średnie przedsiębiorstwa. Oferuje szeroką gamę rozwiązań w zakresie logistyki, e-commerce, fullfillmentu, marketingu, a także poligrafii. MBE Worldwide to obecnie ponad 3 150 centrów rozwiązań biznesowych w 52 krajach z ponad 13 000 współpracownikami. Dzięki synergii MBE Worldwide z PrestaShop obsłużono ponad 1 mln klientów biznesowych na całym świecie, generując 1,3 mld euro (1,4 mld USD) przychodów brutto. To pokazuje, że MBE jest stabilnym, ugruntowanym systemem franczyzowym, oferującym swoim partnerom pełne wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności. Przewagą MBE jest bliska współpraca ze wszystkimi franczyzobiorcami oraz kontrahentami, a nasze motto to #PeoplePossible.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
37
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co zyskujesz dołączając do MBE?
- Pomoc w wyborze lokalizacji i przygotowaniu lokalu;
- Kompleksowy, profesjonalny pakiet szkoleń (produktowych, sprzedażowych);
- Preferencyjne warunki współpracy z kontrahentami;
- Stałe wsparcie dedykowanego opiekuna w ramach prowadzenia działalności;
- Ogólnopolskie i lokalne kampanie marketingowe (w tym materiały reklamowe do centrów MBE);
- Rozwiązania technologiczne usprawniające pracę (np. wtyczki automatyzujące generowanie etykiet wysyłkowych
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Suma inwestycji zależna jest od wielu czynników (np. lokalizacja biura, wielkość biura itd.). MBE oferuje kompleksowe wsparcie od ustalenia zakresu inwestycji po wdrożenie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Dostosowany do standardów sieci lokal o powierzchni ok 50-70 m2, który znajduje się na parterze (z witryną i miejscem parkingowym);
- Gotowość do bezpośredniego zarządzania centrum przyznanego na mocy umowy;
- Obsługa klienta zgodna z misją i filozofią firmy;
- Raportowanie oraz stała współpraca z Centralą MBE (w języku polskim);
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
MBE Poland Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39A, 02-672 Warszawa
22 208 29 75
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dział Rozwoju Sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma MBE Poland Sp. z o.o. (ul. Domaniewska 39A, 02-672 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mail Boxes Etc. oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mbe-franchising.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
15-16 marca na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się wiosenna edycja Targów Franczyza. Kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes, wykłady znanych i popularnych ekspertów biznesu – tego, kto myśli o otwarciu własnej firmy, nie powinno na nich zabraknąć.
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Wydawać by się mogło, że biura matrymonialne w czasach portali i aplikacji randkowych to biznes pozbawiony szans na powodzenie. A jak jest naprawdę – zdradza Katarzyna Dziuba, właścicielka Infinity Love.
Sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych Quick Ride ma już ośmiu franczyzobiorców. Jak sobie radzą?
Druga placówka Dzikich Pląsów już w pierwszym miesiącu działania osiągnęła wynik zaplanowany na pół roku. Co marka oferuje franczyzobiorcom?
Firma nie podnosi stawek, tylko nadrabia niższe marże większym obrotem. Czy to dobry sposób?
Miejsc do zagospodarowania na punkt Wynajmij Dostawczaka coraz mniej. Gdzie można jeszcze otworzyć taki biznes?
Car For You, sieć wynajmu aut, szykuje nową aplikację dla klientów oraz system dla partnerów. Jakie jeszcze zmiany są w planach?
Prowadzenie franczyzowych sieci gastronomicznych łączy się z nieustannym rozwojem kanałów dostarczania zamówień. Dla tych, którzy chętnie korzystają z opcji jedzenia na dowóz, najważniejsze są między innymi bezproblemowa i szybka dostawa zamówienia.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.