Telepizza

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Telepizza jest liderem w dostawie pizzy na telefon, a w ostatnich latach równie duży nacisk kładzie na sprzedaż pizzy na miejscu. Stąd nowoczesny wystrój wszystkich nowopowstających lokali franczyzowych.

Sieć Telepizzy liczy 30 lokali własnych i 90 franczyzowych, co czyni ją jedna z największych marek gastronomicznych w Polsce. Telepizza posiada dwa centra logistyczno – produkcyjne (Centralna & Południowa Polska) i zatrudnia 2,5 tys. pracowników.

Naszym Franczyzobiorcom zapewniamy:

Stałą opiekę doradców. Rozpoczęcie własnej działalności, a następnie jej prowadzenie to spore wyzwanie i konieczność podejmowania każdego dnia wielu decyzji biznesowych. Dlatego Telepizza dba o fachowe wsparcie dla swoich licencjobiorców, oddając im do dyspozycji sztab doświadczonych pracowników działu Operacyjnego Telepizza Poland. Nasi konsultanci codziennie udzielają naszym partnerom wsparcia we wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem pizzerii sieci Telepizza. Każdy z nich opiekuje się wyłącznie niewielką grupą lokali, co podnosi efektywność współpracy.

Wsparcie struktur centralnych. Telepizza oferuje pomoc wyspecjalizowanych działów w sprawach personalnych i administracyjnych, budowlano-technicznych, pomoc prawną oraz duże wsparcie marketingowe. Dodatkowo gotowy i sprawnie działający system logistyki dostaw zdejmuje z licencjobiorcy obowiązek dbania o dostawców oraz jakość produktów i atrakcyjność cen.

Korzyści skali działania. Telepizza Poland to 120 lokali w Polsce, ponad 6 milionów pizz sprzedawanych każdego roku i kilkanaście lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Skala działania i wieloletnia obecność na polskim rynku przekładają się na konkretne korzyści, które dostępne są również dla osób dopiero rozpoczynających swoją działalność w ramach sieci.

Najwyższa jakość produktów za rozsądną cenę. Dobrej jakości produkty w niższych cenach możliwe są wyłącznie dzięki odpowiedniej skali działania, systemowi centralnych zakupów oraz kontroli produktów prowadzonej przez Dział Jakości. To właśnie zakup półproduktów jest jednym z kluczowych elementów biznesu, zapewniających zadowolenie konsumentów z produktu końcowego oraz godziwy zysk z działalności.

Skuteczną reklamę w najefektywniejszych mediach. Telepizza posiada profesjonalne struktury działu marketingu zapewniające od lat regularną obecność w telewizji. Nasze kampanie reklamowe skutecznie zwiększają sprzedaż.

JEDNOSTKI WŁASNE

35

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

85

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • bezpieczną inwestycję popartą solidną i znaną marką,
  • Centralny System Dostaw - najlepsi dostawcy w kraju, bardzo dobre ceny Dział Zakupów i Logistyki,
  • wsparcie Głównego Biura zarówno w okresie budowania, jak i prowadzenia lokalu,
  • plan rozwoju (Dział Marketingu, Dział Analiz, Prawny, Księgowo – Finansowy),
  • projekt i wyposażenie lokalu (Dział Inwestycji ),
  • szkolenia personelu (Dział Zasobów Ludzkich, Dział Kadr i Płac),
  • codzienną pomoc „Konsulatora” ( Dział Operacyjny),
  • reklamę i powtarzające się promocje,
  • ogólnopolskie kampanie reklamowe wspierane działaniami ATL (telewizja, radio, kino, Internet, facebook) i BTL (ulotki, plakaty, menuboardy i inne),
  • lokalne akcje marketingowe,
  • akcje cross-promocyjne z innymi markami,
  • najwyższą jakość produktów,
  • sprawdzone receptury produkcji (Dział Kontroli Jakości),
  • najnowszą technologię wypieku (Piece Marshalla),
  • formułę gorącej dostawy dzięki termosom indukcyjnym,
  • system informatyczny SAGA (Dział IT),
  • system zamówień Online.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Minimalna kwota inwestycji: 150 tys. zł;
  • Reszta warunków dostosowana indywidualnie - prosimy o telefon i umówienie spotkania.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Osoba fizyczna lub prawna z osobistym zaangażowaniem w prowadzenie lokalu Telepizzy (nie wymagamy doświadczenia w gastronomii).

Lokal własny lub dzierżawiony o powierzchni ok. 100-150 m2 - w zależności od miasta i atrakcyjności położenia.

Miasto - powyżej 40 tys. mieszkańców, w uzasadnionych przypadkach może być mniejsza liczba mieszkańców.

Lista miast/lokalizacji o największym potencjale bdzie przedstawiona kandydatowi na spotkaniu rekrutacyjnym.

 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Telepizza Polska Sp. z o.o.

Mokotów Plaza, ul. Postępu 6, 02-676 Warszawa

+48 502 456 776

www.telepizza.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Leszek Nowak

502 456 776

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Telepizza.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
WYŚLIJ

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.