Telepizza

Telepizza
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Telepizza jest liderem w dostawie pizzy na telefon, a w ostatnich latach równie duży nacisk kładzie na sprzedaż pizzy na miejscu. Stąd nowoczesny wystrój wszystkich nowopowstających lokali franczyzowych.

Sieć Telepizzy liczy 30 lokali własnych i 90 franczyzowych, co czyni ją jedna z największych marek gastronomicznych w Polsce. Telepizza posiada dwa centra logistyczno – produkcyjne (Centralna & Południowa Polska) i zatrudnia 2,5 tys. pracowników.

Naszym Franczyzobiorcom zapewniamy:

Stałą opiekę doradców. Rozpoczęcie własnej działalności, a następnie jej prowadzenie to spore wyzwanie i konieczność podejmowania każdego dnia wielu decyzji biznesowych. Dlatego Telepizza dba o fachowe wsparcie dla swoich licencjobiorców, oddając im do dyspozycji sztab doświadczonych pracowników działu Operacyjnego Telepizza Poland. Nasi konsultanci codziennie udzielają naszym partnerom wsparcia we wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem pizzerii sieci Telepizza. Każdy z nich opiekuje się wyłącznie niewielką grupą lokali, co podnosi efektywność współpracy.

Wsparcie struktur centralnych. Telepizza oferuje pomoc wyspecjalizowanych działów w sprawach personalnych i administracyjnych, budowlano-technicznych, pomoc prawną oraz duże wsparcie marketingowe. Dodatkowo gotowy i sprawnie działający system logistyki dostaw zdejmuje z licencjobiorcy obowiązek dbania o dostawców oraz jakość produktów i atrakcyjność cen.

Korzyści skali działania. Telepizza Poland to 120 lokali w Polsce, ponad 6 milionów pizz sprzedawanych każdego roku i kilkanaście lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Skala działania i wieloletnia obecność na polskim rynku przekładają się na konkretne korzyści, które dostępne są również dla osób dopiero rozpoczynających swoją działalność w ramach sieci.

Najwyższa jakość produktów za rozsądną cenę. Dobrej jakości produkty w niższych cenach możliwe są wyłącznie dzięki odpowiedniej skali działania, systemowi centralnych zakupów oraz kontroli produktów prowadzonej przez Dział Jakości. To właśnie zakup półproduktów jest jednym z kluczowych elementów biznesu, zapewniających zadowolenie konsumentów z produktu końcowego oraz godziwy zysk z działalności.

Skuteczną reklamę w najefektywniejszych mediach. Telepizza posiada profesjonalne struktury działu marketingu zapewniające od lat regularną obecność w telewizji. Nasze kampanie reklamowe skutecznie zwiększają sprzedaż.

Jednostki własne

30

Jednostki franczyzowe

90

Zdjęcie punktu systemu
lokal Telepizza
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • bezpieczną inwestycję popartą solidną i znaną marką,
  • Centralny System Dostaw - najlepsi dostawcy w kraju, bardzo dobre ceny Dział Zakupów i Logistyki,
  • wsparcie Głównego Biura zarówno w okresie budowania, jak i prowadzenia lokalu,
  • plan rozwoju (Dział Marketingu, Dział Analiz, Prawny, Księgowo – Finansowy),
  • projekt i wyposażenie lokalu (Dział Inwestycji ),
  • szkolenia personelu (Dział Zasobów Ludzkich, Dział Kadr i Płac),
  • codzienną pomoc „Konsulatora” ( Dział Operacyjny),
  • reklamę i powtarzające się promocje,
  • ogólnopolskie kampanie reklamowe wspierane działaniami ATL (telewizja, radio, kino, Internet, facebook) i BTL (ulotki, plakaty, menuboardy i inne),
  • lokalne akcje marketingowe,
  • akcje cross-promocyjne z innymi markami,
  • najwyższą jakość produktów,
  • sprawdzone receptury produkcji (Dział Kontroli Jakości),
  • najnowszą technologię wypieku (Piece Marshalla),
  • formułę gorącej dostawy dzięki termosom indukcyjnym,
  • system informatyczny SAGA (Dział IT),
  • system zamówień Online.
Przewidywana suma inwestycji
  • Minimalna kwota inwestycji: 150 tys. zł;
  • Reszta warunków dostosowana indywidualnie - prosimy o telefon i umówienie spotkania.
Podstawowe wymagania sieci

Osoba fizyczna lub prawna z osobistym zaangażowaniem w prowadzenie lokalu Telepizzy (nie wymagamy doświadczenia w gastronomii).

Lokal własny lub dzierżawiony o powierzchni ok. 100-150 m2 - w zależności od miasta i atrakcyjności położenia.

Miasto - powyżej 40 tys. mieszkańców, w uzasadnionych przypadkach może być mniejsza liczba mieszkańców.

Lista miast/lokalizacji o największym potencjale bdzie przedstawiona kandydatowi na spotkaniu rekrutacyjnym.

 

Informacje o franczyzodawcy
Telepizza Polska Sp. z o.o.
Mokotów Plaza, ul. Postępu 6, 02-676 Warszawa
+48 502 456 776
www.telepizza.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Leszek Nowak, 502 456 776

Firma jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.