Poleć stronę: Coccodrillo
Adresat *
wpisz adres email odbiorcy
Nadawca *
wpisz adres email nadawcy
Wiadomość
możesz dopisać coś do wysyłanej wiadomości

Coccodrillo

Logo Coccodrillo
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Franczyza to sprawdzona metoda prowadzenia własnej firmy. To wolność w zarządzaniu i kierowaniu, ale także odpowiedzialność za własne decyzje. Firma CDRL S.A. - właściciel marki Coccodrillo - poszukuje przedsiębiorczych osób z zapałem do pracy i chęcią do działania, które potrafią wykorzystać możliwości jakie stawia rynek oraz mających swoją działalność gospodarczą. System franczyzowy z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Plany firmy nadal związane są z nieustannym rozwojem oraz poszukiwaniem kolejnych partnerów i sklepów. Do osiągnięcia sukcesu potrzebna jest współpraca. Wyjątkowo wysoko cenimy sobie naszych partnerów i dbamy o jak najlepsze relacje. Szanujemy zewnętrzne opinie i zawsze staramy się wypracować rozwiązania satysfakcjonujące każdą ze stron. Doskonała znajomość polskiego rynku pozwala nam odpowiednio dobierać lokalizacje nowych sklepów. Podejmując decyzję o rozbudowie sieci, nigdy nie kierujemy się wyłącznie okazją. Zawsze jest to efekt przemyślanej strategii. Owocem takiego sposobu działania są dobrze prosperujące i często odwiedzane przez klientów butiki z odzieżą Coccodrillo. Marka zdobyła silną i ugruntowaną pozycję na polskim rynku odzieży dziecięcej dzięki rozpoznawalności wśród klientów. Wypracowana w oparciu o wieloletnie doświadczenia koncepcja visual merchandisingu czyni wnętrze każdego salonu miejscem przyjaznym dla kupujących. Podział salonu na wyraźne strefy ze względu na wiek i płeć ułatwia zakupy oraz skraca ich czas.

W ciągu 12 lat działalności stworzono sieć sprzedaży, która oplata całą Polskę. Ilość sklepów w kraju to 188 placówek. W roku 2010 został uruchomiony firmowy sklep internetowy (www.coccodrillo.eu) . Okrągła rocznica działalności została dodatkowo podkreślona nową koncepcją aranżacyjną salonów Coccodrillo. Nowe placówki charakteryzują się odmienną stylistyką, jednak z zachowaniem wartości jakimi kieruje się firma czyli wysoka jakość, funkcjonalność oraz styl. Dzięki temu w zależności od potrzeb i możliwości partnera możemy zaoferować dwie koncepcje aranżacyjne sklepu.

Miejscowości w których szukamy franczyzobiorców :

  • Lublin, Bielsko Biała, Radomsko, Stargard Gdański, Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk, Bydgoszcz, Katowice, Gdynia, Kielce, Legnica, Starachowice, Zduńska Wola, Jarosław, Malbork, Kwidzyn, Żywiec, Zakopane, Tczew, Tomaszów Mazowiecki, Bartoszyce, Bielsk Podlaski, Wadowice, Tarnobrzeg, Chorzów, Starachowice, Lubartów, Andrychów
Jednostki własne
72
Jednostki franczyzowe
116
Zdjęcie punktu systemu
cocodrillo
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas działalności zapewnia nam swobodę działań. Dobrze znamy realia polskiego rynku oraz potrzeby polskich partnerów. Wypracowaliśmy wiele skutecznych sposobów na zaspokojenie ich oczekiwań.

Podejmując współpracę z marką Coccodrillo franczyzobiorca zyskuje:

  • Możliwość działania pod znaną marką;
  • Bogatą ofertę asortymentową dla niemowląt i dzieci. Marka Coccodrillo spełnia niezbędne normy polskie oraz Unii Europejskiej dla odzieży dziecięcej;
  • Niskie nakłady finansowe związane z otwieraniem sklepu;
  • Bezpłatny projekt aranżacji wnętrza salonów przy ulicy;
  • Brak opłaty franczyzowej;
  • Brak konieczności inwestowania w towar;
  • Oszczędność czasu i pieniędzy. Zamawianie towaru odbywa się automatycznie na podstawie analizy sprzedaży;
  • Bezpłatne dostawy towaru bezpośrednio do sklepu (transport w dwie strony);
  • Ciągły dostęp do pełnej oferty firmy z gwarancją dysponowania wszystkimi nowościami;
  • Monitoring stanów towarowych sklepu umożliwiający precyzyjne i szybkie realizacje najlepiej rotujących towarów;
  • Odbiór niesprzedanego towaru od franczyzobiorcy (brak wydatków związanych z magazynowaniem towaru);
  • Pomoc przy ułożeniu i ekspozycji towaru zgodne z wypracowaną koncepcją visual merchandisingu;
  • Pomoc opiekuna regionalnego podczas otwarcia sklepu oraz opieka w trakcie prowadzenia działalności;
  • Korzyści płynące z działań reklamowych i promocyjnych podejmowanych przez franczyzodawcę;
  • Bezpłatne materiały promocyjne i neon z nazwą Coccodrillo;
  • Korzyści ze znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych oraz wszelkich zastrzeżonych procesów i formuł franczyzodawcy;
  • Bezpłatne szkolenia dla personelu.
Przewidywana suma inwestycji

Koszty remontu uzależnione są od stanu zastanego lokalu. Przystąpienie do współpracy wiąże się z koniecznością wpłaty kaucji zwrotnej, która jest zabezpieczeniem towaru, który partner otrzymał w depozyt. Kaucja zwracana jest po zaprzestaniu współpracy. Agent zobowiązany jest zakupić licencje na oprogramowanie dostarczone przez franczyzodawcę. Dodatkowo niezbędny do prowadzenia działalności jest dostęp do internetu, komputer oraz drukarka fiskalna.

Podstawowe wymagania sieci

Partnerów poszukujemy w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców w atrakcyjnych punktach w przestrzeni miejskiej oraz w galeriach handlowych. Lokal handlowy powinien mieć powierzchnią od 502 do 702. Lokal powinien być własnością Agenta lub Agent powinien mieć podpisaną umowę najmu lokalu na okres m.in. 3 lat. Agent musi posiadać środki na inwestycję w aranżację oraz bieżącą działalność. Mile widziane jest zaangażowanie Agenta w prowadzeniu salonu. Oczekujemy od przyszłych franczyzobiorców doświadczenia w handlu oraz znajomość rynku odzieżowego.

Informacje o franczyzodawcy
CDRL SA
Pianowo, ul. Kwiatowa 2, 64-000 Kościan
(65) 511 87 00
(65) 511 87 01
info@coccodrillo.pl
www.coccodrillo.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mariusz Michalik, tel. 607 463 211
Pytania i oferty prosimy kierować na adres mailowy franczyza@coccodrillo.pl

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.