Teletorium

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Teletorium jest ogólnopolską siecią punktów sprzedażowo-serwisowych akcesoriów GSM oraz telefonów komórkowych. Marka istnieje na rynku od 2001 roku.
Odkryliśmy niszę rynkową nieobsługiwaną przez firmowych dealerów GSM – rynek tanich akcesoriów do aparatów telefonicznych w połączeniu z sprzedażą telefonów bez simlock`a i serwisem GSM w centrach handlowych.
Oferowane przez sieć Teletorium akcesoria są sprzedawane w cenie korzystniejszej niż w salonach operatorskich, a i tak sprzedawcy osiągają narzuty przekraczające 100 proc. w większości grup asortymentowych, ponieważ dostawcą akcesoriów jest największy w Polsce Dystrybutor akcesoriów GSM – TelForceOne, spółka matka firmy Teletorium.
Drugim, równie ważnym, często najważniejszym aspektem działalności jest sprzedaż telefonów komórkowych. Konsumenci coraz częściej odpowiadając na reklamy producentów telefonów wymieniają swoje aparaty na coraz to nowsze, posiadające nowe funkcjonalności. Ten segment rynku rozwija się nieprzerwanie nawet mimo ostatnich zawirowań gospodarczych.
Trzecim ważnym źródłem przychodów jest prowadzony na stoisku serwis telefonów.
Ta strategia pozwoliła franczyzodawcy osiągnąć sukces rynkowy, stworzyć wciąż rozwijającą się sieć stoisk w największych miastach Polski, zlokalizowanych w najlepszych galeriach handlowych. Teraz franczyzodawca dzieli się swoją receptą na sukces ze swoimi partnerami – franczyzobiorcami.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
231 punktów
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach sieci Teletorium franczyzobiorca otrzymuje prawo do posługiwania się marką Teletorium oraz:
- dostęp do atrakcyjnego asortymentu, w atrakcyjnych cenach,
- wsparcie w zakresie właściwego zatowarowania,
- wsparcie w kwestiach związanych z właściwym funkcjonowaniem stoiska,
- dzierżawę mebli, które tworzą nowoczesny wystrój stoiska sprzedaży,
- wsparcie marketingowe,
- stabilność działania, połączone z niskim ryzykiem i małą kwotą inwestycji,
- oferujemy dogodne miejsca na stoiska sprzedażowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłaty licencyjne zależą od wielu czynników i ustalane są indywidualnie,
- Minimalna kwota inwestycji to około 35-40 tys zł., przy czym całość franczyzobiorca przeznacza na zakup towaru i podstawowego wyposażenia stoiska (komputer etc.). Dokładna wielkość nakładów zależy od jakości centrum handlowego, wielkości potencjalnego rynku,
- brak opłat wstępnych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- doświadczenie w handlu i przynajmniej podstawowa znajomość branży GSM,
- możliwości finansowe na rozpoczęcie działalności -> zatowarowanie stoiska,
- silna motywacja do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
- zapraszamy osoby, które mają upatrzoną lokalizację, ocenimy i pomożemy otworzyć tam stoisko,
- umiejętności dostosowania się do zasad współpracy w sieci i działanie zgodnie z zasadami opisanymi w umowie franchisingowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Teletorium Sp. z o.o.
ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław
660 533 333
(71) 326 81 01
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Teletorium unowocześnia swój model sprzedaży, wprowadzając m.in. wirtualnego sprzedawcę. Co zyskają na tym franczyzobiorcy?
Teletorium chce otwierać stoiska z akcesoriami GSM również w mniejszych miastach.
Marcin Hasiuk sześć lat temu zaczynał od jednej wyspy z telefonami i akcesoriami do nich. Dziś, wspólnie z kolegą, prowadzi ponad 20 punktów pod szyldem Teletorium.
Sprawdź, jak poprawić rentowność własnej firmy. Dowiedz się, co bardziej opłaca się otworzyć: agencję headhunterską, stoisko z telefonami, piekarnię czy produkcję nalewek. Planujesz biznes we franczyzie? Przeczytaj za co będziesz płacił franczyzodawcy. Maja Włoszczowska opowiada nam o swojej rodzinnej firmie.
Teletorium chce do końca roku uruchomić około 10 nowych wysp z akcesoriami telefonicznymi. Koszt inwestycji w stoisko wynosi 35 tys. zł.

O przewadze punktów sieciowych nad niezrzeszonymi w branży GSM opowiada Kamil Wiśniewski, franczyzodawca Monument9.
Potrzeba od 50 do 150 tys. zł, żeby otworzyć punkt z akcesoriami GSM – mówi Jakub Ilczewski, specjalista do spraw rozwoju sieci TeleExpert.
Najlepsi doradcy biznesowi Playa mogą osiągać dochody o równowartości kilku średnich krajowych. Jak wypracować takie zyski?
Często zdarza się, że nasze punkty zarabiają już od pierwszego dnia. Niektóre już po kilku tygodniach pozwalają na zwrot poniesionych nakładów – mówi Michał Skowronek, prezes Telakces.com.
Poprowadź dochodowy Salon Play z silną pozycją na rynku.

Krismilton, autoryzowany dealer operatora komórkowego Play, chce mocniej rozbudować swoją sieć w mniejszych miejscowościach.
Prezentujemy pomysły na biznes, którym sprzyjają rynkowe trendy. Krok po kroku opisujemy, jak otworzyć bar wegetariański, sklep Duka, agencję concierge, komis samochodowy i placówkę Nest Banku. Zdradzamy tajniki prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Przedstawiamy 7 opłacalnych franczyz w branży GSM.
Monument9 otwiera punkty w lokalizacjach, które jeszcze 2-3 lata temu w ogóle nie wydawały się atrakcyjne. Dziś przynoszą zyski.
Nowy operator komórkowy wchodzi na polski rynek. Move Telecom szuka partnerów, którzy pod własną marką chcą zbudować sieć telekomunikacyjną.
Telakces.com od ubiegłego roku prawie podwoił liczbę swoich punktów sprzedaży. Największym kosztem przy otwieraniu stoiska z akcesoriami telefonicznymi jest zawsze jego zatowarowanie.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING

Jak zarabiać na wynajmie?
Krok po kroku opisujemy, jak zarabiać na wynajmie mieszkań i lokali. Sprawdzamy, czy opłaca się mieć niszowy e-sklep. Radzimy, jak rozwinąć sieć franczyzową za granicą.
Jarosław Szanajca, założyciel Dom Development opowiada, jak zbudował firmę gigant od zera. Zdradzamy kim jest właściciel sklepów Dino i dlaczego prowadzi interesy bez rozgłosu.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.