Teletorium

Teletorium
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Teletorium jest ogólnopolską siecią punktów sprzedażowo-serwisowych akcesoriów GSM oraz telefonów komórkowych. Marka istnieje na rynku od 2001 roku.

Odkryliśmy niszę rynkową nieobsługiwaną przez firmowych dealerów GSM – rynek tanich akcesoriów do aparatów telefonicznych w połączeniu z sprzedażą telefonów bez simlock`a i serwisem GSM w centrach handlowych.

Oferowane przez sieć Teletorium akcesoria są sprzedawane w cenie korzystniejszej niż w salonach operatorskich, a i tak sprzedawcy osiągają narzuty przekraczające 100 proc. w większości grup asortymentowych, ponieważ dostawcą akcesoriów jest największy w Polsce Dystrybutor akcesoriów GSM – TelForceOne, spółka matka firmy Teletorium.

Drugim, równie ważnym, często najważniejszym aspektem działalności jest sprzedaż telefonów komórkowych. Konsumenci coraz częściej odpowiadając na reklamy producentów telefonów wymieniają swoje aparaty na coraz to nowsze, posiadające nowe funkcjonalności. Ten segment rynku rozwija się nieprzerwanie nawet mimo ostatnich zawirowań gospodarczych.

Trzecim ważnym źródłem przychodów jest prowadzony na stoisku serwis telefonów.

Ta strategia pozwoliła franczyzodawcy osiągnąć sukces rynkowy, stworzyć wciąż rozwijającą się sieć stoisk w największych miastach Polski, zlokalizowanych w najlepszych galeriach handlowych. Teraz franczyzodawca dzieli się swoją receptą na sukces ze swoimi partnerami – franczyzobiorcami.

Jednostki własne

0

Jednostki franczyzowe

231 punktów

Zdjęcie punktu systemu
Wyspa Teletorium w Sky Tower
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

W ramach sieci Teletorium franczyzobiorca otrzymuje prawo do posługiwania się marką Teletorium oraz:

  • dostęp do atrakcyjnego asortymentu, w atrakcyjnych cenach,
  • wsparcie w zakresie właściwego zatowarowania,
  • wsparcie w kwestiach związanych z właściwym funkcjonowaniem stoiska,
  • dzierżawę mebli, które tworzą nowoczesny wystrój stoiska sprzedaży,
  • wsparcie marketingowe,
  • stabilność działania, połączone z niskim ryzykiem i małą kwotą inwestycji,
  • oferujemy dogodne miejsca na stoiska sprzedażowe.
Przewidywana suma inwestycji
  • Opłaty licencyjne zależą od wielu czynników i ustalane są indywidualnie,
  • Minimalna kwota inwestycji to około 35-40 tys zł., przy czym całość franczyzobiorca przeznacza na zakup towaru i podstawowego wyposażenia stoiska (komputer etc.). Dokładna wielkość nakładów zależy od jakości centrum handlowego, wielkości potencjalnego rynku,
  • brak opłat wstępnych.
Podstawowe wymagania sieci
  • doświadczenie w handlu i przynajmniej podstawowa znajomość branży GSM,
  • możliwości finansowe na rozpoczęcie działalności -> zatowarowanie stoiska,
  • silna motywacja do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
  • zapraszamy osoby, które mają upatrzoną lokalizację, ocenimy i pomożemy otworzyć tam stoisko,
  • umiejętności dostosowania się do zasad współpracy w sieci i działanie zgodnie z zasadami opisanymi w umowie franchisingowej.
Informacje o franczyzodawcy
Teletorium Sp. z o.o.
ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław
(71) 327 20 53
(71) 326 81 01
piotr.andrzejewski@teletorium.pl
www.teletorium.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Piotr Andrzejewski

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.