aktualności

nieruchomości | 04.04.2024

Myśl, zarabiaj, walcz z systemem

Rozmowa o pieniądzach i o życiu. Według rentiera i biznesmena Kuby Midela to nieprawda, że każdy może być zwycięzcą. I tylko idiota myśli: nie mogę się przewrócić.

nieruchomości | 04.04.2024

Od przypadku, do sukcesu

Partnerzy Metrohouse z Bielska szybko zyskali rozgłos w całej sieci. Jaki projekt zapewnił im popularność?

gastronomia | 02.04.2024

Felix Chicken chce przyspieszyć

Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.

art. spożywcze i przemysłowe | 31.03.2024

Kobiety napędzają Żabkę

W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.

gastronomia | 30.03.2024

Z Kanady do Polski Stopiątką

Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.

beauty i fitness | 29.03.2024

Franczyzodawca z własną produkcją kosmetyków

Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach Orient Massage i Thai Organic.

art. spożywcze i przemysłowe | 28.03.2024

Sklep z produktami ze Wschodu

Ukrainoczka dobrze wpisała się w zapotrzebowanie rynku, proponując produkty, które trafiają w gusta obywateli Ukrainy. Jak otworzyć biznes pod jej szyldem?

gastronomia | 27.03.2024

Zarobek na sprzedaży pączków

Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?

z kraju | 26.03.2024

Złoty Lin od kuchni

Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.

gastronomia | 25.03.2024

Otwieramy restaurację sushi

Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.

art. spożywcze i przemysłowe | 25.03.2024

Rozwój pomimo dużej konkurencji

– Choć rynek w branży spożywczej jest bardzo konkurencyjny, nadal można na nim otwierać rentowne sklepy – mówi Monika Kosz-Koszewska, rzecznik prasowy Grupy Chorten.

gastronomia | 22.03.2024

Biznes, który daje wolność

W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.

edukacja | 21.03.2024

Kto może założyć szkołę tańca?

Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.

moda | 20.03.2024

Top Secret otwiera kolejne sklepy

Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.

art. spożywcze i przemysłowe | 19.03.2024

Z korporacji do Krainy Serów

Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?

gastronomia | 18.03.2024

Szwedzka franczyza chce do Polski

Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?

wydarzenia | 15.03.2024

Relacja z wiosennych Targów Franczyza na stadionie PGE Narodowym

60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.

wydarzenia | 14.03.2024

Na Targi po własną firmę

Decydując się na własną firmę, mamy do wyboru dwie drogi – zbudować ją od podstaw lub zainwestować w sprawdzony pomysł na biznes. Właśnie nadarza się idealna okazja, żeby skorzystać z drugiego rozwiązania, bowiem 15-16 marca na PGE Narodowym odbędą się Targi Franczyza.

wydarzenia | 13.03.2024

Alior, Carrefour, Costa Coffee i 50 innych marek na PGE Narodowym

Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.

usługi dla biznesu | 13.03.2024

Sprzedać – jak to łatwo powiedzieć

Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.

1
3
4
5
następna  
ostatnia