Pewny start z Chatą Polską

Dobre początki, pełne potrzebnej pomocy i wzajemnego zaufania, to bardzo ważna kwestia jeśli chodzi o franczyzę.
 

Chata Polska gwarantuje, że na starcie nowi partnerzy otrzymają bardzo wiele potrzebnego wsparcia i są to słowa poparte mocnymi konkretami.

Świeżo upieczony franczyzobiorca dostaje na start pakiet korzyści, które pomogą mu rozwinąć nie tylko swój biznes, ale też siebie i pracowników. Wszystko zaczyna się od fachowej analizy sklepu. Specjaliści badają aktualne parametry sprzedażowe czy też udział poszczególnych grup asortymentowych w całkowitym obrocie. Fachowcy sprawdzają też, jak wygląda bezpośrednie otoczenie konkurencyjne danej placówki. Dopiero pełny obraz sytuacji pozwala określić potencjał sklepu.

Po pierwszym etapie można zacząć projektowanie i przygotowywanie wdrożenia standardów sklepu. Dla swoich franczyzobiorców Chata Polska opracowuje projekt zagospodarowania sali sprzedaży, określa specyfikację niezbędnego wyposażenia, przygotowuje kosztorys zmian i opracowuje projekt wizualizacji zewnętrznej. Kiedy wszystko będzie już ustalone, można przejść do najważniejszej części całego przedsięwzięcia – wdrożenia projektu i jego realizacji. A wszystko pod kontrolą specjalistów Chaty Polskiej – między innymi wykwalifikowanych doradców franczyzobiorcy i ekspertów ds. produktów świeżych.

Bardzo ważnym etapem startu nowego sklepu Chaty Polskiej są też szkolenia. Sieć dba o to, by kwalifikacje franczyzobiorcy i jego pracowników już na początku nowego etapu były jeszcze wyższe. Dzięki szkoleniom poznają oni tajniki ciekawych technik sprzedażowych czy też uczą się budowania ekspozycji, które zachęcą klienta do kupna danego towaru. Wszystko po to, by całość była dopięte na ostatni guzik!

W końcu nadchodzi wielki dzień – otwarcie. Chata Polska zapewnia solidny pakiet – specjalną gazetkę na otwarcie, katalog na temat sieci, prowadzącego, konkursy, degustacje marki własnej i inne atrakcje. Tak, by klienci od razu poczuli się dobrze w odmienionym miejscu i chętnie do niego wracali. Zadba o to oczywiście nie tylko franczyzobiorca, ale też Chata Polska, która zoptymalizuje pracę sklepu dzięki wspólnemu systemowi komputerowemu czy też dostarczy autorski program analityczny, który pomoże w sprawnym zarządzaniu placówką. Właściciel sklepu będzie mógł też liczyć na dalszą, fachową pomoc doradców, by mógł rozwijać swój biznes lepiej niż kiedykolwiek wcześniej.