art. spożywcze i przemysłowe
Z korporacji do Krainy Serów
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Po pomysł na sklep na Targi Franczyza
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Dofinansowanie do otwarcia sklepu
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Własny biznes w Polsce
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.
Intermarché zaprasza do franczyzy
Ci, których interesuje otwarcie własnego sklepu spożywczego mają okazję bliższego poznania franczyzy sieci Intermarché. Już 8 lutego marka zaprasza na bezpłatny webinar.
Spełnienie zawodowe
Paulina Krajewska, podejmując pracę w sklepie Stokrotka, nie spodziewała się, że kiedyś zostanie jego franczyzobiorczynią. Przyjęła życiowe wyzwanie. Jak ocenia swoją decyzję?
Zarabiamy na sprzedaży alkoholu
– Dojrzałe sklepy osiągają zyski od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięczny miesięcznie – mówi Marcin Górski, właściciel sieci Al. Capone.
Rozwój na przekór przeciwnościom
Sieć placówek pod szyldem Intermarche, którą prowadzą Państwo Gapys dobrze prosperuje, choć rynek jest coraz trudniejszy. Jaki jest ich przepis na sukces w biznesie?
Nowe centrum dystrybucyjne Stokrotki
W Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne Stokrotki. Magazyn o wielkości 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w Polsce południowo-wschodniej.
Zarabiamy na sprzedaży piwa
– Puby działające pod naszym szyldem mogą być na plusie już w pierwszych miesiącach działalności – mówi Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru PINTA.
W grupie korzystniej
Zainteresowanie współpracą z Chorten rośnie. W tym roku dołączyło do grupy 150 nowych partnerów.
Stokrotka inwestuje w sklepy franczyzowe
Stokrotka inwestuje nawet 1 mln zł w sklep franczyzobiorcy. Sieć stawia partnerom konkretne warunki, bez spełnienia których szanse na wsparcie finansowe maleje.
Żabka od 25 lat wspiera przedsiębiorczość
25 lat temu w Swarzędzu powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów.
Wsparcie dla franczyzobiorców
Sieć sklepów Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Firma dostrzega potrzeby rynku wynikające z sytuacji gospodarczej, ułatwiając uruchomienie własnego biznesu.
Biznes dla miłośników serów
Sieć specjalistycznych sklepików z serami chce otworzyć w Polsce około 20 placówek franczyzowych. Jak jej idzie?
Certyfikaty dla franczyzobiorców Żabki
Blisko 70 franczyzobiorców prowadzących sklepy Żabka odebrało specjalny certyfikat ukończenia Akademii Przedsiębiorczości.
Pomysły na biznes we franczyzie
Największe marki rynku spożywczego pojawią się w Pałacu Kultury i Nauki 19-21 października, na tegorocznych Targach Franczyza.
Zarabiamy na dystrybucji wody
Marka Pierrot szuka franczyzobiorców w różnych regionach Polski. Jakie są warunki współpracy?
Żabka zaprzyjaźniona z AI
Nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja stanowią dzisiaj ważny element budujący przewagę rynkową. Dotyczy to również sieci franczyzowych, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania i wspierają w ten sposób współpracujących przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.
Inwestycja ze wsparciem
Wrażliwość na potrzeby rynku to umiejętność niezbędna w biznesie. Obserwacja zachowania klientów i elastyczne podejście do zmian powinno stanowić kluczowy element polityki rozwoju firmy.
Stabilny biznes
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.