Najlepszą reklamą jest usługa

RE/MAX to międzynarodowa marka, jednak w Polsce wciąż jej świadomość nie jest zbyt wysoka. W jaki sposób zamierzają Państwo zwiększyć jej rozpoznawalność, by zachęcić partnerów do współpracy?
Sponsorujemy wielkie imprezy sportowe – m.in. mecze kwalifikacyjne do EURO 2012 Polska-Ukraina. Ponadto każde biuro i agent promuje swój biznes na lokalnym rynku. Pomimo tego, że budżet reklamowy polskiej części sieci nie jest jeszcze tak pokaźny, jak budżety RE/MAX Europe i innych regionów europejskich, to rozpoznawalność naszej marki w Polsce z każdym dniem wzrasta. Uważam jednak, że najlepszą reklamą dla niej są po prostu dobre usługi. Tradycyjna promocja pomaga tylko zwiększyć rozpoznawalność marki. Nam chodzi o coś więcej. O pokazanie klientom, że pod marką RE/MAX pracują specjaliści, którzy mają na względzie przede wszystkim dobro klienta. W Czechach rozwijamy się w oparciu o te same wzorce. I mimo, że w tym kraju mieszka tylko 10,5 mln ludzi, RE/MAX ma tam już ponad 1,2 tys. agentów w 128 biurach nieruchomości, działających w oparciu o te same zasady, co w Polsce. Marka RE/MAX jest świetnie rozpoznawalna w Czechach.
Jednak klienci mający do dyspozycji szereg ofert franczyzowych z rynku nieruchomości chcieliby mieć gwarancję, że franczyzodawca zapewni zaplecze marketingowe. Zwłaszcza w takiej sieci, jak RE/MAX.
Zapewniamy stale udoskonalane zaplecze marketingowe na każdym etapie rozwoju agenta i biura nieruchomości. Jednakże we franczyzie nie chodzi o gwarancję, ale o ciężką pracę przy wykorzystaniu najlepszych wzorców. Jeśli ktoś decyduje się na współpracę z naszą siecią, musi dać z siebie wszystko. Efekty przyjdą z czasem. Biznes we franczyzie to inwestycja, a nie dotknięcie czarodziejskiej różdżki, która przemienia wszystko w złoto. System współpracy z RE/MAX opiera się na wysokich standardach, a wytrwałym pozwala bardzo dobrze zarabiać i osiągać wyznaczone cele. Oferujemy narzędzia, wiedzę, marketing i doświadczenie, które agenci z 88 krajów świata każdego dnia gromadzą we współpracy z milionami klientów. Reszta jest w rękach przedsiębiorców.
Rozmawiał (gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

To, że poszedłeś pracować na etat, nie oznacza, że całe życie tak musi być. Kup listopadowy numer "Własny Biznes FRANCHISING", odważ się i zmień swoje życie zawodowe.
Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Rafał Bielecki najpierw pracował jako agent w RE/MAX, a potem otworzył własne biuro pod tym szyldem. Czy mu się to opłaciło?
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Jarosław Sułek porzucił korporację i otworzył biuro nieruchomości. Jak mu się pracuje na swoim?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Greathouse gwarancją wsparcia biznesowego i sukcesu
Jeśli ktoś chce porozmawiać o założeniu biura pod naszym brandem to zapraszam na spotkanie lub kontakt mailowy/tel mail: mariusz@greathouse.pl tel: 690 550 273 Na forum...
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof