Re/Max Polska

logo Re/Max
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Re/Max to światowy lider na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami działający od ponad 40 lat i obecny w ponad 100 krajach. Re/Max to międzynarodowa sieć, która jest powszechnie znana jako franczyza nr 1 w branży nieruchomości na świecie. Franczyzowe biuro nieruchomości Re/Max to samodzielny biznes prowadzony przy wsparciu solidnego, globalnego giganta! Każde biuro jest niezależne i działa na własny rachunek w ramach sprawdzonego, wiarygodnego i rozpoznawalnego systemu. Sieć Re/Max rozwija się jedynie w oparciu o jednostki franczyzowe. Specyfiką naszej sieci jest to, że podpisujemy, jako jedyna sieć w Polsce, tylko umowy z klauzulą wyłączności. Reprezentujemy też tylko jedną stronę transakcji i tylko od jednej strony pobieramy wynagrodzenie.

Ponad 7 000 biur Re/Max i niemal 105 000 agentów na całym świecie.

Ponad 1700 biur Re/Max i 17 000 agentów w Europie.

35 biur Re/Max i ok. 170 agentów w Polsce.

Re/Max Polska Północ Re/Max Polska Centralna Re/Max Polska Południe
woj. pomorskie woj. mazowieckie woj. dolnośląskie
woj. zachodnio-pomorskie woj. łódzkie woj. opolskie
woj. lubuskie woj. lubelskie woj. świętokrzyskie
woj. wielkopolskie woj. podkarpackie woj. małopolskie
woj. warmińsko-mazurskie woj. podlaskie woj. śląskie
woj. kujawsko-pomorskie    
Jednostki własne

0

Jednostki franczyzowe

35

Zdjęcie punktu systemu
budynek Re/Max
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Umowa franczyzowa podpisywana jest na 5 lat. W momencie jej podpisania każdy franczyzobiorca uiszcza jednorazową opłatę licencyjną. Kandydat musi się liczyć z wydatkiem min. 8 000 Euro tytułem opłaty wstępnej. Dodatkowo, co miesiąc, każdy franczyzobiorca uiszcza opłatę stałą, niezależną od liczby przeprowadzonych transakcji, oraz odprowadza określony procent swoich przychodów do biura regionalnego. Główne koszty działalności to koszty związane z lokalem i administracją biura. Franczyzobiorca ma 3 miesiące na uruchomienie biura od momentu podpisania umowy franczyzowej.

Opłacalność całego przedsięwzięcia, jak opłacalność każdego własnego biznesu, zależy od wielu czynników. Kluczowe jest właściwe oszacowanie kosztów prowadzenia firmy, szczególnie w początkowej fazie działalności. Bardzo ważna jest motywacja i zaangażowanie franczyzobiorcy, jak też umiejętność rekrutacji i zbudowania zgranego i produktywnego zespołu agentów. Dynamicznie działające biuro może osiągnąć break-even-point już w ciągu pierwszego roku działalności.

Kto może skorzystać na zakupie licencji franczyzowej?

  • Istniejące biura nieruchomości, które osiągnęły pułap rozwojowy i/lub stoją w obliczu stale rosnących kosztów stałych (promocja biura, eksporty na portale, opłaty za przygotowanie umów pośrednictwa dostosowanych do wymogów UOKiK, ograniczone możliwości współpracy na rynku, brak nowoczesnej technologii, wysokie koszty materiałów reklamowych itp.).
  • Nowo powstające biura nieruchomości w dobie deregulacji, które cierpią na brak wiedzy, doświadczenia, know-how, sprawdzonych systemów, wiarygodnego modelu współpracy itd.
    • osoby, które decydują się na rozpoczęcie przygody ze swoją własną firmą;
    • ambitni przedsiębiorcy, którzy zamierzają zmienić dotychczasową karierę / branżę lub poszerzyć działalność;
    • osoby, które w przeszłości zarządzały już swoją firmą bądź mają za sobą historię zarządzania zespołem w korporacji, osoby z doświadczeniem w handlu i/lub marketingu, prawnicy, notariusze, rzeczoznawcy, zarządcy nieruchomości, doradcy kredytowi, agenci ubezpieczeniowi, nauczyciele, pielęgniarki itp.
  • .Wsparcie dla franczyzobiorcy:

    Najważniejszą korzyścią dla franczyzobiorcy jest natychmiastowy dostęp do międzynarodowej marki rozpoznawalnej na wszystkich kontynentach oraz czerpanie z ponad 40-letnich doświadczeń największej sieci agencji nieruchomości na świecie. Jesteśmy liderem w branży, który sprzedaje najwięcej nieruchomości na świecie i ma najbardziej produktywnych agentów. Jesteśmy siecią franczyzową #1 w branży nieruchomości na świecie i franczyzą #8 wśród wszystkich sieci franczyzowych na świecie (Franchise Times Top 200). Oferujemy know-how, regularne wsparcie bieżącej działalności oraz wielostopniowe, zaawansowane szkolenia dla agentów i właścicieli biur, zarówno merytoryczne, jak i typowo sprzedażowe. Marka zobowiązuje - uczymy więc nowych franczyzobiorców, jak prowadzić profesjonalne biuro nieruchomości. Franczyzobiorcy i ich agenci mają dostęp do najnowszych technologii, systemów szkoleniowych online, narzędzi marketingowych, a także wszelkich umów, formularzy, standardów, procedur i procesów zapewniających sprawne funkcjonowanie biura. Nie bez znaczenia jest też siła marki - duży może więcej. Koszty działalności pojedynczych biur rozkładają się na wszystkich i maleją w miarę dołączania się nowych jednostek franczyzowych - np. koszty ogłoszeń rekrutacyjnych, koszty technologiczne (np. eksporty ofert na portale) czy koszty marketingowe. Im jest nas więcej, tym jest nam wszystkim lepiej.

    Oferujemy:

    1. Rozbudowane, wielopoziomowe szkolenia dla agentów:
      • szkolenie wstępne: filozofia Re/Max i narzędzia marketingowo-technologiczne;
      • podstawy rynku nieruchomości od A do Z (szkolenie merytoryczne);
      • budowanie wizerunku, pozyskiwanie Klientów i ofert, marketing;
      • technologia sprzedaży, techniki negocjacyjne, rozwój osobisty.
    2. Kompleksowe szkolenia dla franczyzobiorców:
      • otwarcie i zorganizowanie biura, zarządzanie biurem nieruchomości;
      • szkolenia rekrutacyjne, marketingowe, administracyjne;
      • planowanie biznesu.
    3. Wsparcie dla nowego agenta i franczyzobiorcy - program mentorski, staż w biurze nieruchomości, opieka nad rozwojem biznesu (business development). Własna instytucja szkoleniowa - Akademia Re/Max, oferująca cykliczne programy edukacyjne. Wewnętrzny system certyfikowania agentów. Największa baza szkoleniowa online na świecie - Uniwersytet Re/Max w jęz. ang.: artykuły, nagrania wideo (ponad 1200 godzin), wywiady z guru sprzedażowymi i najlepszymi agentami / franczyzobiorcami w sieci.
    4. Wsparcie marketingowe - sklep Re/Max, zatwierdzeni dostawcy materiałów marketingowych, atrakcyjne ceny. Wspólne akcje sponsorskie, charytatywne, edukacyjne itp. Globalna, europejska i ogólnopolska promocja zapewniona przez Re/Max International, Re/Max Europe i Re/Max Polska.
    5. Współpraca - międzynarodowy system wzajemnych poleceń Klientów w ramach całej sieci na świecie.
    6. Największa baza ofert nieruchomości na świecie - profesjonalny MLS wraz ze wspólną europejską bazą ofert nieruchomości. Wszystkie oferty Re/Max na świecie w jednym miejscu - oferty tłumaczone na prawie 40 języków obcych.
    7. Udział w lokalnych i międzynarodowych konwencjach:
      • międzynarodowa konwencja w Las Vegas;
      • europejska konwencja Re/Max Europe;
      • konferencja Re/Max Polska.
    8. Know-how oparte o ponad 40-letnie doświadczenia - sprawdzony model biznesowy.
    9. Wymierne oszczędności dla franczyzobiorcy - sieciowe rabaty i oferty specjalne przekładające się na realną redukcję kosztów prowadzenia indywidualnego biura.
    10. Prestiż i marka firmy działającej z sukcesem na międzynarodowym rynku nieruchomości.

    Dołącz do najlepszych i zmień swój szyld na Re/Max!!!

Przewidywana suma inwestycji

Oczekiwana kwota inwestycji włącznie z opłatą wstępną oraz zabezpieczeniem finansowym na okres tzw. ‘rozruchu’ biura to 70 000 do 100 000 zł.

Opłaty franczyzowe uzależnione są od wybranego modelu współpracy z Re/Max Polska.

Podstawowe wymagania sieci
  • Ambicja, przedsiębiorczość, profesjonalizm, wysoka kultura osobista i etyka zawodowa.
  • Motywacja. Pełne zaangażowanie franczyzobiorcy w prowadzenie firmy lub współpraca z menadżerem odpowiedzialnym za zarządzanie biurem.
  • Kapitał inwestycyjny - środki finansowe na pokrycie opłaty franczyzowej, wyposażenia biura, obrendowania lokalu, kosztów stałych i zmiennych biura podczas kilku pierwszych miesięcy działalności.
  • Dysponowanie lokalem.

Franczyzobiorca powinien posiadać lokal (własny bądź wynajęty) i samodzielnie wyszukuje przyszłą lokalizację. Biuro regionalne musi lokal zaakceptować. Powierzchnia biura to minimalnie 30-40 mkw. Ostateczny wygląd lokalu leży w gestii właściciela biura, ale powinien być zgodny z ogólnym wizerunkiem i kolorystyką biur Re/Max. Lokal ma być estetycznie urządzony i oznakowany, aby właściwie reprezentować markę. Istotna jest dostępność miejsc parkingowych. Mile widziana jest witryna od strony ulicy. Lokale Re/Max znajdują się w centrach miast i dzielnicach dobrze z nimi skomunikowanych, ale nie muszą być w ścisłym centrum.

Informacje o franczyzodawcy
Re/Max Polska
Re/Max Polska Centralno-Północna - Warszawa, ul. Klimczaka 8 lok. 42
Re/Max Polska Południe - Bielsko-Biała, ul. Lipnicka 4
info@remax-polska.pl
www.remax-polska.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Re/Max Polska Centralno-Północna  Ewa Zbrzeżna tel. 507 175 430
Re/Max Polska Południe Joanna Biskupska tel. 790 890 873

 

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.