Odido
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Odido to jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci franczyzowych na rynku polskim, funkcjonująca od 2010 roku. W 2021 rozpoczęła transformację w kierunku nowego konceptu sklepów. Odido oferuje model franczyzy pozwalający franczyzobiorcy zachować niezależność prowadzonego biznesu.
Obecnie sieć Odido zrzesza blisko 2000 sklepów.
Sklepy Odido odpowiadają na potrzeby najbardziej wymagających klientów lokalnych społeczności.
Korzyści płynące z przystąpienia do sieci Odido:
- Zachowanie niezależności prowadzenia sklepu.
- Nowoczesne, atrakcyjne i rozpoznawalne oznakowanie sklepu.
- Indywidualny projekt sali sprzedaży uwzględniający wygodę zakupów konsumentów, który może zwiększyć sprzedaż nawet o 30%.
- Wyposażenie i oświetlenie wewnętrzne sklepu.
- Dopasowanie asortymentu wpływające na wzrost sprzedaży i ilość klientów sklepie.
- Nowoczesna oferta gastronomiczna oraz kącik kawowy.
- System sprzedażowy POS
- Profesjonalna oferta win wraz z doradztwem sommeliera co przekłada się na wzrost sprzedaży w tej kategorii nawet o 40 proc.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2000
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie przed otwarciem sklepu w sieci Odido:
- Dedykowany plan sali sprzedaży sklepu.
- Wsparcie ekspertów w zakresie jak najlepszego doboru i ułożenia produktów w sklepie.
- Wsparcie doświadczonego zespołu otwarciowego w przebudowie sklepu.
Codzienne wsparcie w prowadzeniu sklepu:
- Stała opieka sił sprzedaży MAKRO Cash and Carry w postaci dedykowanego Partner Managera.
- Wsparcie marketingowe.
- Pełna oferta zakupowa w jednym miejscu – MAKRO Cash and Carry (produkty świeże, chłodzone, mrożone oraz szeroki wybór produktów marek własnych).
- Zawsze dostępne 11 tys. produktów w halach Makro Cash & Carry oraz w dostawach.
- Dostęp do oferty marek własnych MAKRO Cash and Carry, 1900 produktów w ciągłej ofercie.
- Własna flota pojazdów i nawet 5 dostaw tygodniowo.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wsparcie inwestycyjne ze strony MAKRO Cash and Carry Polska.
- Dla każdego punktu sprzedaży budżet inwestycyjny uzgadniany jest indywidualnie – ustalane są wspólnie potrzeby i możliwości inwestycyjne każdego sklepu ODIDO.
- Opłata licencyjna 300 zł/kwartalnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Dysponowanie sklepem o powierzchni sprzedażowej min. 45 m2
- Gotowość do inwestycji w punkt sprzedaży
- Otwartość na akceptację nowego planu sali sprzedaży sklepu
- Utrzymanie standardu sklepów marki Odido
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Accor chwali się wzrostem przychodów, a Meet & Fit – Slow Food Burgers i Bricomarche kolejnymi otwarciami. Przegląd tygodnia 18-25 lutego.
Lagardère Travel Retail świętuje jubileusz a Odido i Bricomarché startują z nowymi formami współpracy franczyzowej. Przegląd tygodnia 7-13 listopada.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?
Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.
– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.
Jak się zabrać do inwestycji w nieruchomości, żeby zmaksymalizować zyski? Czy lepiej otworzyć we franczyzie wine bar, wypożyczalnię samochodów czy sklep spożywczy? Dowiedz się z nowego numeru "Własny Biznes FRANCHISING".
W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.
Ukrainoczka dobrze wpisała się w zapotrzebowanie rynku, proponując produkty, które trafiają w gusta obywateli Ukrainy. Jak otworzyć biznes pod jej szyldem?
– Choć rynek w branży spożywczej jest bardzo konkurencyjny, nadal można na nim otwierać rentowne sklepy – mówi Monika Kosz-Koszewska, rzecznik prasowy Grupy Chorten.
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.