Duka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Duka to marka ze szwedzkim rodowodem. Idea biznesowa marki to produkcja i sprzedaż funkcjonalnych, wysokiej jakości produktów do kuchni i jadalni o skandynawskim wzornictwie i w przystępnej cenie. Firma Duka powstała w 1962 roku, założona przez Hjalmara Blomkvista. Obecnie Duka Polska Sp. z o.o. posiada kilkadziesiąt sklepów na terenie Polski w największych centrach handlowych i planuje ekspansję na skalę międzynarodową. Tegoroczne obroty przekroczą 60 mln zł.

Duka prowadzi działalność na rynku krajowym od 1999 roku cały czas umacniając swoją pozycję w segmencie wyposażenia wnętrz. Trzy lata temu firma rozpoczęła wdrażanie nowego konceptu sklepów, który umożliwił jeszcze większą identyfikację marki, wyróżniając ją na tle konkurencji. Czysta forma i naturalne materiały stanowią doskonałe tło do prezentacji autorskich kolekcji.

JEDNOSTKI WŁASNE

39 w Polsce i 1 w Holandii

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

6 w Polsce oraz 2 w Bułgarii

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Korzyści wynikające z przystąpienia do sieci franczyzowej Duka:

  • Własny unikalny asortyment ceniony przez klientów;
  • Prowizje od sprzedaży na poziomie wyższym niż w innych branżach;
  • Wieloletnie prawo do prowadzenia działalności pod logo Duka;
  • Stabilność działania – umowa franczyzowa zawierana jest na okres 5 lat, umożliwia franczyzobiorcy osiągnięcie zwrotu z inwestycji oraz zarobek;
  • Wsparcie oraz doradztwo w wyborze lokalizacji sklepu, jak również w trakcie negocjacji warunków najmu;
  • Wsparcie w przygotowaniu projektu sklepu oraz adaptacji lokalu w zakresie i na warunkach uzgodnionych w umowie franczyzowej;
  • Wsparcie specjalistów Duka w trakcie przygotowania do otwarcia sklepu;
  • Finansowanie zaopatrzenia sklepu oraz zarządzanie magazynem;
  • Przekazanie systemu IT ułatwiającego prowadzenie sklepu;
  • Wsparcie regionalnego menedżera sieci;
  • Zapewnienie szkolenia wstępnego oraz szkoleń cyklicznych dla franczyzobiorcy w zakresie zarządzania sklepem i personelem;
  • Wsparcie w postaci działań marketingowych i udostępnienia materiałów reklamowych stosowanych w ramach sieci Duka;
  • Gwarancja wyłączności terytorialnej – na ustalonym indywidualnie terenie nie powstanie inny sklep Duka.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Całkowita kwota inwestycji zależy od lokalizacji oraz niezbędnych inwestycji w lokalu. Nie mniej całkowita kwota inwestycji wynosi min. 100 tys. zł. Dla każdego sklepu pomagamy negocjować korzystne warunki najmu oraz przygotowujemy indywidualny plan finansowy.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Sklepy o powierzchni 90-150 m2 w centrach handlowych (pomagamy negocjować korzystne warunki najmu).
  • W wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy otwarcie sklepu Duka poza centrum handlowym w lokalu zaproponowanym przez franczyzobiorcę pod warunkiem pozytywnej oceny lokalizacji.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Duka International SA

ul. Powązkowska 44c, 01-797 Warszawa

22 276 02 50

teresa.szynkiewicz@duka.com

www.duka.com

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Teresa Szynkiewicz

dyrektor ds. franczyzy

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Duka.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
WYŚLIJ

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.