Duka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Duka to marka ze szwedzkim rodowodem. Idea biznesowa marki to produkcja i sprzedaż funkcjonalnych, wysokiej jakości produktów do kuchni i jadalni o skandynawskim wzornictwie i w przystępnej cenie. Firma Duka powstała w 1962 roku, założona przez Hjalmara Blomkvista. Obecnie Duka posiada kilkadziesiąt sklepów na terenie Polski w największych centrach handlowych i planuje ekspansję na skalę międzynarodową. Tegoroczne obroty przekroczą 80 mln zł.

Duka prowadzi działalność na rynku krajowym od 1999 roku cały czas umacniając swoją pozycję w segmencie wyposażenia wnętrz. Trzy lata temu firma rozpoczęła wdrażanie nowego konceptu sklepów, który umożliwił jeszcze większą identyfikację marki, wyróżniając ją na tle konkurencji. Czysta forma i naturalne materiały stanowią doskonałe tło do prezentacji autorskich kolekcji.

JEDNOSTKI WŁASNE

62 w Polsce, 8 salonów zagranicznych: Bułgaria 5, Niemcy 1, Holandia 1, Wielka Brytania 1

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

16

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Korzyści wynikające z przystąpienia do sieci franczyzowej Duka:

  • Własny unikalny asortyment ceniony przez klientów;
  • Prowizje od sprzedaży na poziomie wyższym niż w innych branżach;
  • Wieloletnie prawo do prowadzenia działalności pod logo Duka;
  • Stabilność działania – umowa franczyzowa zawierana jest na okres 5 lat, umożliwia franczyzobiorcy osiągnięcie zwrotu z inwestycji oraz zarobek;
  • Wsparcie oraz doradztwo w wyborze lokalizacji sklepu, jak również w trakcie negocjacji warunków najmu;
  • Wsparcie w przygotowaniu projektu sklepu oraz adaptacji lokalu w zakresie i na warunkach uzgodnionych w umowie franczyzowej;
  • Wsparcie specjalistów Duka w trakcie przygotowania do otwarcia sklepu;
  • Finansowanie zaopatrzenia sklepu oraz zarządzanie magazynem;
  • Przekazanie systemu IT ułatwiającego prowadzenie sklepu;
  • Wsparcie regionalnego menedżera sieci;
  • Zapewnienie szkolenia wstępnego oraz szkoleń cyklicznych dla franczyzobiorcy w zakresie zarządzania sklepem i personelem;
  • Wsparcie w postaci działań marketingowych i udostępnienia materiałów reklamowych stosowanych w ramach sieci Duka;
  • Gwarancja wyłączności terytorialnej – na ustalonym indywidualnie terenie nie powstanie inny sklep Duka.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Całkowita kwota inwestycji zależy od lokalizacji oraz niezbędnych inwestycji w lokalu. Nie mniej całkowita kwota inwestycji wynosi min. 150 tys. zł. Dla każdego sklepu pomagamy negocjować korzystne warunki najmu oraz przygotowujemy indywidualny plan finansowy.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Sklepy o powierzchni  100 - 150 m2 w centrach handlowych (pomagamy negocjować korzystne warunki najmu).
  • W wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy otwarcie sklepu Duka poza centrum handlowym w lokalu zaproponowanym przez franczyzobiorcę pod warunkiem pozytywnej oceny lokalizacji.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Duka International SA

ul. Powązkowska 44c, 01-797 Warszawa

22 276 02 50

teresa.szynkiewicz@duka.com

www.duka.com

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Teresa Szynkiewicz

dyrektor ds. franczyzy

tel. kom. 604 419 120

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Duka.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.