Komfort

Komfort
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Sieć sklepów KOMFORT jest marką numer jeden w Polsce w branży sprzedaży podłóg, okryć podłogowych, środków do ich pielęgnacji oraz akcesoriów do montażu. Obecnie pod jej szyldem funkcjonuje 129 placówek własnych i franczyzowych. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie i wiedza o rynku pozwoliła stworzyć bezpieczny i konkurencyjny model biznesowy oparty na franczyzie depozytowej. Koszty inwestycji w placówkę franczyzową, czyli ekspozycję, zatowarowanie w całości finansuje sieć KOMFORT. Jedynym finansowym zobowiązaniem partnera jest opłata za przystąpienie do sieci w wysokości 50 tys. zł. Zasady te gwarantują franczyzobiorcy bezpieczeństwo i szansę na stabilny rozwój.

Partner odpowiada za wysoką sprzedaż i zarzadzanie sklepem według standardów sieci. Jednak na tym obszarze, franczyzobiorcy również otrzymują od sieci pełne wsparcie, które maksymalizują obroty jego sklepu. 

KOMFORT oferuje swoim franczyzobiorcom:  

  • najwyższej jakości ofertę produktową, atrakcyjną pod względem wzornictwa i ceny – wszystkie rodzaje podłóg i akcesoriów w jednym miejscu – panele podłogowe, podłogi drewniane, dywany, wykładziny dywanowe, wykładziny elastyczne, wycieraczki, chodniki, podkłady do podłóg, kleje, listwy oraz środki pielęgnacyjne. Duża oferta produktów, kupowanych pod wpływem impulsu – wycieraczek, kocyki, poduszki, zapachy itd.),
  • zarządzanie asortymentem:
    • finansowanie w całości zaopatrzenia sklepu Franczyzobiorcy,
    • częstą wymianę kolekcji, co przyciąga klientów i dostawy minimum raz w tygodniu,
    • kolekcja o stałej dostępności w magazynie centralnym,
    • rozwój oferty o nowe produkty, np. drzwi,
    • analityka, monitoring rynku, dostawców, konkurencji, trendów optymalizacja dostaw,
    • wydajną logistykę, bieżące dostawy, utrzymanie zapasów.
  • marketing na najwyższym poziomie:
    • współpracę ze znanymi osobami – Dorota Szelągowska twarzą sieci KOMFORT, czy współpracę ze znanymi blogerkami poszerzyła grupę klientów o kobiety i młodych ludzi,
    • liczne kampanie reklamowe i promocyjne w telewizji, w radiu i prasie na poziomie ogólnopolskim i regionalnym,
    • kampanie reklamowe w internecie w social mediach i w wyszukiwarce Google,
  • kilkadziesiąt w roku szkoleń dla franczyzobiorców i personelu sklepów. Wiedza dotyczy technik sprzedaży, obsługi klienta, doradztwa, a także ze znajomości produktów, oferowanych w sklepach KOMFORT i montażu podłóg i okryć podłogowych,​
  • produkcję ulotek i banerów dla partnerów, wspierając lokalną promocję,​
  • wsparcie sprzedaży sklepu franczyzowego poprzez przekierowanie zamówień z e-sklepu  www.komfort.pl.

Sklepy KOMFORT cechuje:

  • przejrzystość wnętrza z widokiem na cały sklep z podziałem na strefy produktowe,
  • inspiracja – aranżacja witryny sklepu i wnętrza oraz sposób eskpozycji towaru wywołują potrzebę zakupów,  
  • czytelna ekspozycja produktu, która skupia uwagę klientów na produkcie,
  • jasna kolorystyka – neutralna biel, czerń oraz jasne drewno tworzy przyjemną i ciepłą atmosferę,
  • prosta komunikacja z klientem na temat produktu, usług i ich cen.

Aranżacja sklepów KOMFORT intryguje, wzbudza ciekawość i uświadamia ukryte potrzeby klientów. Projekt został opracowany w oparciu o mechanizmy wywołujące konkretne zachowanie konsumentów, jeszcze zanim wejdą do sklepu. Zdobył nagrodę Best Concept w kategorii Remodeling.

Jednostki własne

99

Jednostki franczyzowe

31 (13 działających we franczyzie depozytowej).

Zdjęcie punktu systemu
komfort
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • KOMFORT finansuje całą kwotę inwestycji w wyposażenie i zatowarowanie (kilkaset  tysięcy),
  • KOMFORT oferuje pomoc w pozyskaniu i negocjacjach warunków najmu lokalu,
  • KOMFORT przygotowuje projekt aranżacji sklepu,
  • Franczyzobiorca otrzymuje całe wyposażenie sklepu: ekspozytory, meble, kasa fiskalna, monitor Dotykowy.


Komfortowe wnętrze sklepu

Przewidywana suma inwestycji
  • Przewidywana kwota inwestycji to około 50 tys. zł + VAT;
  • Lokal: 250 – 400 m2 w miastach od 30 do 100 tys. mieszkańców;
  • Koszt adaptacji lokalu do sprzedaży;
  • Szczegółowy plan finansowy dla każdej inwestycji;
  • Przewidywany okres zwrotu poniżej 2 lat.

Podłogi miękkie i kolorowe

Podstawowe wymagania sieci
  • Kwota inwestycji po stronie franczyzobiorcy to około 50 tys. zł +VAT,
  • koszt adaptacji lokalu do sprzedaży (wymalowanie i doświetlenie),
  • Przewidywany okres zwrotu poniżej 2 lat,
  • doświadczenie Franczyzobiorcy w obsłudze klienta (sprzedaży),
  • doświadczenie w pracach wykończeniowych (będzie atutem),
  • kapitał płynny o wartości od 50 tys. zł netto,
  • optymalnie gdy Franczyzobiorca posiada własny lokal (250- 400 m2),
  • w przypadku lokali wynajmowanych KOMFORT zapewnia wsparcie w zakresie pozyskania lokalu i negocjacji warunków najmu,
  • umowa na 5 lat.

Podłogi twarde i solidne

Informacje o franczyzodawcy
Sklepy Komfort SA
ul. Srebrzyńska 14, 91-074 Łódź
(42) 66 23 600
(42) 66 23 604
michal.stemplewski@komfort.pl
www.komfort.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Michał Stemplewski, tel. 691 350 177

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.