Komfort

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Sieć sklepów KOMFORT jest marką numer jeden w Polsce w branży sprzedaży podłóg, pokryć podłogowych, środków do ich pielęgnacji oraz akcesoriów do montażu. To również najsilniejsza polska marka handlowa roku 2015 i 2016 według rankingu Rzeczpospolitej. Obecnie pod szyldem sieci funkcjonuje 151 placówek własnych i franczyzowych. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie i wiedza o rynku pozwoliła stworzyć bezpieczny i rentowny model biznesowy oparty na franczyzie depozytowej. Koszty inwestycji w placówkę franczyzową, czyli ekspozycję i zatowarowanie w całości finansuje sieć KOMFORT. Jedynym finansowym kosztem partnera jest opłata za przystąpienie do sieci w wysokości 65 tys. zł netto. Zasady te gwarantują franczyzobiorcy bezpieczeństwo i szansę na stabilny rozwój.

Partner odpowiada za wysoką sprzedaż i zarzadzanie sklepem według standardów sieci. 

KOMFORT oferuje swoim franczyzobiorcom:  

  • najwyższej jakości ofertę produktową, atrakcyjną pod względem wzornictwa i ceny – wszystkie rodzaje podłóg i akcesoriów w jednym miejscu – panele podłogowe, podłogi drewniane, dywany, wykładziny dywanowe, wykładziny elastyczne, wycieraczki, chodniki, podkłady do podłóg, kleje, listwy oraz środki pielęgnacyjne. Duża oferta produktów, kupowanych pod wpływem impulsu – wycieraczek, kocyki, poduszki, zapachy itd.),
  • zarządzanie asortymentem:
    • finansowanie w całości zaopatrzenia sklepu Partnera,
    • wydajną logistykę, bieżące dostawy, utrzymanie zapasów,
    • częstą wymianę kolekcji, co przyciąga klientów,
    • kolekcję o stałej dostępności w magazynie centralnym,
    • rozwój oferty o nowe produkty, np. drzwi,
    • analityka, monitoring rynku, dostawców, konkurencji, trendów, optymalizacja dostaw,
  • marketing na najwyższym poziomie:
    • ogólnopolskie kampanie reklamowe w telewizji, radio i internecie,
    • wsparcie wizerunkowe znanych osób - Dorota Szelągowska jest twarzą sieci KOMFORT,
    • współpracę ze znanymi blogerkami: Make Home Easier; Interiors Design, House Loves Blogging, Szaleństwa Panny Matki,
    • promocję w social media - Facebook, Youtube, LinkedIn i Google,
  • kilkadziesiąt w roku szkoleń dla franczyzobiorców i personelu sklepów. Wiedza dotyczy technik sprzedaży, obsługi klienta, doradztwa, a także znajomości produktów, oferowanych w sklepach KOMFORT oraz montażu podłóg i okryć podłogowych,​
  • produkcję ulotek i banerów dla partnerów, wspierając lokalną promocję,​
  • wsparcie sprzedaży sklepu franczyzowego poprzez przekierowanie zamówień z e-sklepu  www.komfort.pl.

Sklepy KOMFORT cechuje:

  • przejrzystość wnętrza z widokiem na cały sklep z podziałem na strefy produktowe,
  • inspiracja – aranżacja witryny sklepu i wnętrza oraz sposób eskpozycji towaru wywołują potrzebę zakupów,  
  • czytelna ekspozycja produktu, która skupia uwagę klientów na produkcie,
  • jasna kolorystyka – neutralna biel, czerń oraz jasne drewno tworzy przyjemną i ciepłą atmosferę,
  • prosta komunikacja z klientem na temat produktu, usług i ich cen.

Aranżacja sklepów KOMFORT intryguje, wzbudza ciekawość i uświadamia ukryte potrzeby klientów. Projekt został opracowany w oparciu o mechanizmy wywołujące konkretne zachowanie konsumentów, jeszcze zanim wejdą do sklepu. Zdobył nagrodę Best Concept w kategorii Remodeling. 

Nagroda w kategorii "Najsilniejsza polska marka handlowa w latach 2015 i 2016" według rankingu Rzeczpospolitej

image

JEDNOSTKI WŁASNE

106

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

46 (31 działających we franczyzie depozytowej).

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • KOMFORT finansuje całą kwotę inwestycji w wyposażenie i zatowarowanie (kilkaset tysięcy),
  • KOMFORT oferuje pomoc w pozyskaniu i negocjacjach warunków najmu lokalu,
  • KOMFORT przygotowuje projekt aranżacji sklepu oraz oznaczeń zewnętrznych,
  • Franczyzobiorca otrzymuje całe wyposażenie sklepu: ekspozytory, meble, kasę fiskalną, monitor dotykowy.


image

Komfortowe wnętrze sklepu


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Przewidywana kwota inwestycji to około 65 tys. zł + VAT,
  • lokal: 300 – 400 m2 w miastach od 30 do 100 tys. mieszkańców,
  • koszt adaptacji lokalu do sprzedaży - malowanie, doświetlenia,
  • szczegółowy plan finansowy dla każdej inwestycji.

image

Podłogi twarde i solidne


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Doświadczenie Franczyzobiorcy w obsłudze klienta (sprzedaży),
  • doświadczenie w pracach wykończeniowych (będzie atutem),
  • kapitał płynny o wartości od 65 tys. zł netto,
  • optymalnie, gdy Franczyzobiorca posiada własny lokal (300- 400 m2),
  • umowa na 5 lat.

image

Podłogi miękkie i kolorowe


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Sklepy Komfort SA

ul. Srebrzyńska 14, 91-074 Łódź

(42) 66 23 600

(42) 66 23 604

Piotr.Skotnicki@komfort.pl

www.komfort.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Piotr Skotnicki

Menedżer ds. Franchisingu

Tel. 695 882 809

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Komfort.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
WYŚLIJ

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.