Chata Polska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie sześciu województw: wielkopolskim, lubuskim, zachodnio-pomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim i dolnośląskiml

Liczba sklepów - 320

  • Średnia liczba nowych sklepów rocznie - 30,
  • Przeciętna powierzchnia sprzedaży - 220 mkw.,
  • Min. powierzchnia sprzedaży - 150 mkw.,
  • Maks. powierzchnia sprzedaży - 890 mkw.

Franczyza Chaty Polskiej występuje w 2 formatach: Chata Polska i Partner, dopasowanych do różnych potrzeb. Modele opierają się na blisko 20 latach doświadczenia we współpracy z Właścicielami sklepów. Klient w sposób świadomy wybiera biznes, jaki chce prowadzić i na jakich zasadach wsparcia.

Od początku współpracy Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży, Category Managementu czy merchandisingu. Nie mamy określonych wymagań co do wysokości inwestycji, dopiero po wizycie naszego Specjalisty i inwentaryzacji obiektu, określamy wymagany poziom inwestycji. Chata Polska prowadzi szkolenia dla Pracowników. Zapewnia również szerokie wsparcie marketingowe. Już od momentu planowania otwarcia, poprzez uroczyste uruchomienie, a następnie całoroczną aktywację sprzedaży przy wykorzystaniu narzędzi bezpośrednio dopasowanych do wielkości Sklepu, jego asortymentu i specyfiki rynku lokalnego. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w Sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane regularnie akcje konsumenckie: konkursy, loterie, kupony etc.

Zalety przystąpienia do sieci

Poza doświadczeniem, naszym Partnerom Franczyzowym oferujemy korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego wynikające ze współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Zapewniamy obsługę naszego kluczowego dostawcy, hurtowni Marol, z zamówieniami i fakturami w formie elektronicznej oraz dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Każdy otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz silne wsparcia marketingowe. W ramach walki o lojalnego Klienta nasi Partnerzy dostają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli ponad 200 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.

Możliwości jakie daje przystąpienie do sieci

Przynależność do sieci Chata Polska daje wiele możliwości z uwagi na wymienione formaty współpracy dopasowane do różnych potrzeb. Klient w sposób świadomy wybiera jaki biznes chce prowadzić, na jakich zasadach wsparcia, z jakimi serwisami oraz na jak długo wiąże się z nami. Staramy się namawiać Właścicieli, żeby wykorzystywali model najbardziej rozbudowany, ponieważ zapewnia on większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150 mkw., parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

320

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Zalety przystąpienia do sieci

Poza doświadczeniem, naszym Partnerom Franczyzowym oferujemy korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego wynikające ze współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Zapewniamy obsługę naszego kluczowego dostawcy, hurtowni Marol, z zamówieniami i fakturami w formie elektronicznej oraz dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Każdy otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz silne wsparcia marketingowe. W ramach walki o lojalnego Klienta nasi Partnerzy dostają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli 160 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.

Możliwości jakie daje przystąpienie do sieci

Przynależność do sieci Chata Polska daje wiele możliwości z uwagi na wymienione formaty współpracy dopasowane do różnych potrzeb. Klient w sposób świadomy wybiera jaki biznes chce prowadzić, na jakich zasadach wsparcia, z jakimi serwisami oraz na jak długo wiąże się z nami. Staramy się namawiać Właścicieli, żeby wykorzystywali model najbardziej rozbudowany, ponieważ zapewnia on większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150 mkw., parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.

 


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150 mkw., parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Chata Polska S.A.

ul. Zwierzchowskiego 25, 61-249 Poznań

(61) 65 00 360

media@chatapolska.pl

chatapolska.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Zofia Falbierska

tel. kom. 695 701 420 

 

Marcin Kosicki

tel. kom. 695 777 217

 

Krzysztof Kaźmierczak

tel. kom. 783 944 205  

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Chata Polska.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Chata Polska S.A. (ul. Zwierzchowskiego 25, 61-249 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chata Polska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chatapolska.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.