Chata Polska

Chata Polska
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie sześciu województw: wielkopolskim, lubuskim, zachodnio-pomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim i dolnośląskiml

Liczba sklepów - 205

  • Średnia liczba nowych sklepów rocznie - 20;
  • Przeciętna powierzchnia sprzedaży – 203m2;
  • Min. powierzchnia sprzedaży – 120m2;
  • Maks. powierzchnia sprzedaży – 890m2.

Franczyza Chaty Polskiej występuje w 4 formatach: VIP, Premium, Standard i Partner, dopasowanych do różnych potrzeb. Modele opierają się na blisko 20 latach doświadczenia we współpracy z Właścicielami sklepów. Klient w sposób świadomy wybiera biznes, jaki chce prowadzić i na jakich zasadach wsparcia.

Od początku współpracy Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży, Category Managementu czy merchandisingu. Nie mamy określonych wymagań co do wysokości inwestycji, dopiero po wizycie naszego Specjalisty i inwentaryzacji obiektu, określamy wymagany poziom inwestycji. Chata Polska prowadzi szkolenia dla Pracowników. Zapewnia również szerokie wsparcie marketingowe. Już od momentu planowania otwarcia, poprzez uroczyste uruchomienie, a następnie całoroczną aktywację sprzedaży przy wykorzystaniu narzędzi bezpośrednio dopasowanych do wielkości Sklepu, jego asortymentu i specyfiki rynku lokalnego. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w Sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane regularnie akcje konsumenckie: konkursy, loterie, kupony etc.

Jednostki franczyzowe

206

Zdjęcie punktu systemu
Sklepy Chaty Polskiej kolaż
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Zalety przystąpienia do sieci

Poza doświadczeniem, naszym Partnerom Franczyzowym oferujemy korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego wynikające ze współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Zapewniamy obsługę naszego kluczowego dostawcy, hurtowni Marol, z zamówieniami i fakturami w formie elektronicznej oraz dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Każdy otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz silne wsparcia marketingowe. W ramach walki o lojalnego Klienta nasi Partnerzy dostają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli 160 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.

Możliwości jakie daje przystąpienie do sieci

Przynależność do sieci Chata Polska daje wiele możliwości z uwagi na wymienione formaty współpracy dopasowane do różnych potrzeb. Klient w sposób świadomy wybiera jaki biznes chce prowadzić, na jakich zasadach wsparcia, z jakimi serwisami oraz na jak długo wiąże się z nami. Staramy się namawiać Właścicieli, żeby wykorzystywali model najbardziej rozbudowany, ponieważ zapewnia on większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.

Podstawowe wymagania sieci

Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150m2, parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.

Informacje o franczyzodawcy
Chata Polska SA
ul. Obodrzycka 61, 61-249 Poznań
(61) 65 00 360
(61) 65 00 365
helena.ruminska@chatapolska.pl
www.chatapolska.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Helena Rumińska, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju

tel. kom. 609 686 966

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.