Mail Boxes Etc.
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Mail Boxes Etc. to międzynarodowa, renomowana marka i jedna z największych na świecie sieci franczyzowych specjalizujących się w rozwiązaniach outsourcingowych związanych z kompleksowym zarządzaniem przesyłkami kurierskimi, usługami dla e-commerce, mikrologistyką, poligrafią, drukiem i fullfilmentem.
Usługi MBE kierowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które czerpią korzyści z wysokiego standardu obsługi, dedykowanych rozwiązań w zależności od potrzeb danej firmy oraz wieloletniego doświadczenia grupy MBE w obszarze logistyki, wysyłek kurierskich i poligrafii. MBE Worldwide to obecnie ponad 3 150 punktów franczyzowych w 52 krajach.
Nowi franczyzobiorcy natychmiast rozpoczynają skuteczne zarządzanie regionalnym biurem logistycznym mając silnego partnera u swojego boku.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
37
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dlaczego warto być franczyzobiorcą MBE? Oto kilka powodów:
● Korzystne warunki współpracy i korzystanie z globalnych kontraktów.
Dzięki naszym negocjacjom z globalnymi kontrahentami, otrzymujesz preferencyjne warunki współpracy, co pozwala Ci narzucać wysoką marżę, a w następstwie maksymalizować zyski.
● Innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Będziesz korzystać z naszych rozwiązań technologicznych, które usprawnią Twoją pracę. Oferujemy innowacyjny system operacyjny, a także dedykowany system CRM do obsługi i zarządzania cyklem życia Klientów, umożliwiający m.in. tworzenie dedykowanych kampanii marketingowych.
● Narzędzia ułatwiające współpracę z klientami biznesowymi.
Twoi Klienci e-commerce będą mogli zaś skorzystać z wtyczek internetowych, dzięki którym automatycznie będziesz mógł generować etykiety wysyłkowe, oszczędzając czas i minimalizując ryzyko błędów. Dysponujemy także portalem Klienta online, dzięki któremu Twoi Klienci będą mogli wygodnie zlecać wysyłki dla Twojego centrum MBE.
● Wsparcie opiekuna.
Przez cały okres współpracy otrzymujesz stałe wsparcie dedykowanego opiekuna, który służy Ci radą i pomocą we wszystkich aspektach prowadzenia działalności.
● Profesjonalne szkolenia operacyjne, sprzedażowe i marketingowe.
Już na samym początku dołączenia do sieci MBE bierzesz udział w kompleksowym, 8-tygodniowym procesie szkoleniowym ze specjalistami MBE, który przygotuje Cię do skutecznego prowadzenia biznesu i wykorzystania wszystkich szans biznesowych oferowanych przez MBE. Następnie, w trakcie prowadzenia biznesu, masz możliwość uczęszczania na dodatkowe warsztaty i szkolenia, a także korzystać z globalnej platformy szkoleniowej, stale zwiększając swoją wiedzę.
● Marketing na każdym poziomie.
Tworzymy ogólnopolskie i lokalne kampanie marketingowe, a także dostarczamy Ci dedykowane materiały promocyjne, które pomogą w promocji Twojego centrum.
● Wsparcie przy wyborze lokalizacji.
Korzystając z precyzyjnych narzędzi geolokalizacyjnych, pomagamy w znalezieniu idealnego miejsca dla Twojego punktu oraz w przygotowaniu lokalu. Analizujemy wybrany przez Ciebie region pod kątem obecności potencjalnych partnerów biznesowych oraz wielkości rynku do zagospodarowania, abyś mógł rozpocząć działalność od razu po dołączeniu do naszej sieci.
● Chłonny rynek do zagospodarowania.
Biorąc pod uwagę przeprowadzone przez nas analizy oraz historię rozwoju marki MBE w innych krajach Europy, Polska jest bardzo atrakcyjnym rynkiem dla ekspansji usług i produktów MBE. Franczyzobiorcy, którzy zdecydują się prowadzić działalność u boku MBE w najbliższych latach, będą brali udział w szerokim rozwoju marki, osiągając tym samym korzyści ekonomiczne i strategiczne.
Dołącz do naszej sieci i przekonaj się, jak wiele możemy zrobić dla Twojego sukcesu!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Początkowa inwestycja związana jest z opłatą licencyjną (jest to jednorazowa płatność na rzecz franczyzodawcy w momencie podpisywania umowy franczyzowej) oraz wyposażeniem biura. Koszty związane z przygotowaniem lokalu do rozpoczęcia działalności zależą m.in. od lokalizacji i wielkości biura oraz prawie w całości mogą zostać wyleasingowane – MBE Poland współpracuje z brokerem leasingowym, który może wesprzeć franczyzobiorcę w pokryciu kosztów inwestycji początkowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od potencjalnych kandydatów na franczyzobiorcę wymagamy m.in. zaangażowania w prowadzony biznes i gotowość do prowadzenia działań sprzedażowych, które gwarantują stały wzrost biznesu i satysfakcję dla obu stron umowy franczyzowej. Dodatkowo:
- Dostosowany do standardów sieci lokal o powierzchni ok 50-70 m2, który znajduje się na parterze (z witryną i miejscem parkingowym);
- Obsługa klienta zgodna z misją i filozofią firmy;
- Raportowanie oraz stała współpraca z Centralą MBE (w języku polskim);
- miasto o populacji powyżej 50 tys.
Dowiedz się od naszych franczyzobiorców, dlaczego warto zbudować historię swojego sukcesu z MBE!
Izabela Partyka, Kraków
“Dlaczego ten model biznesowy jest dobry? Ponieważ ma kilka branż, które zabezpieczają możliwość przychodów.”
Wojciech Szadziula, Koszalin
“Biznes MBE opiera się na sprawdzonych rozwiązaniach.”
Leszek Kubiak, Bydgoszcz
“W MBE jestem od 13 lat. Zależało mi na tym aby działać w Sieci międzynarodowej w segmencie B2B.”
Poznaj więcej zalet współpracy na https://www.mbe-franchising.pl/zostan-franczyzobiorca/
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
MBE Poland Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39A, 02-672 Warszawa
22 208 29 75
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dział Rozwoju Sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma MBE Poland Sp. z o.o. (ul. Domaniewska 39A, 02-672 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mail Boxes Etc. oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mbe-franchising.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
15-16 marca na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się wiosenna edycja Targów Franczyza. Kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes, wykłady znanych i popularnych ekspertów biznesu – tego, kto myśli o otwarciu własnej firmy, nie powinno na nich zabraknąć.
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Wydawać by się mogło, że biura matrymonialne w czasach portali i aplikacji randkowych to biznes pozbawiony szans na powodzenie. A jak jest naprawdę – zdradza Katarzyna Dziuba, właścicielka Infinity Love.
Sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych Quick Ride ma już ośmiu franczyzobiorców. Jak sobie radzą?
Druga placówka Dzikich Pląsów już w pierwszym miesiącu działania osiągnęła wynik zaplanowany na pół roku. Co marka oferuje franczyzobiorcom?
Firma nie podnosi stawek, tylko nadrabia niższe marże większym obrotem. Czy to dobry sposób?
Miejsc do zagospodarowania na punkt Wynajmij Dostawczaka coraz mniej. Gdzie można jeszcze otworzyć taki biznes?
Car For You, sieć wynajmu aut, szykuje nową aplikację dla klientów oraz system dla partnerów. Jakie jeszcze zmiany są w planach?
Prowadzenie franczyzowych sieci gastronomicznych łączy się z nieustannym rozwojem kanałów dostarczania zamówień. Dla tych, którzy chętnie korzystają z opcji jedzenia na dowóz, najważniejsze są między innymi bezproblemowa i szybka dostawa zamówienia.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.