Husse
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Husse to szwedzki producent najwyższej jakości suchej i mokrej karmy oraz kosmetyków i drobnych smakołyków dla psów i kotów.
Firma została założona w Sztokholmie w 1987 roku. W 1993 roku rozpoczęła rozwój systemu franczyzowego na terenie Skandynawii, a 3 lata później rozszerzyła działalność na inne rynki europejskie. Obecnie Husse posiada sieć ponad 700 franczyzobiorców, dostarczając najwyższej jakości karmy dla psów i kotów do 400 tys. klientów na całym świecie. W 2008 roku firma rozpoczęła budowę sieci franczyzowej w Polsce.
Podstawowym założeniem marki Husse jest to, że produkty tej firmy nie są dostępne w tradycyjnej sieci sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient może je nabyć wyłącznie bezpośrednio od lokalnego dystrybutora - franczyzobiorcy, który posiada wyłączne prawo do sprzedawania produktów firmy na określonym terenie i jest odpowiedzialny za zorganizowanie dystrybucji.
Dzięki dostawom wprost z fabryki i omijaniu hurtowni oraz sklepów detalicznych, Husse łączy konkurencyjną cenę dla klienta końcowego z bardzo atrakcyjną marżą dla franczyzobiorcy.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- 48 jednostek franczyzowych w Polsce,
- 700 jednostek franczyzowych na świecie.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji uzależniony jest od wielkości terytorium i wynosi dla franczyzobiorcy: 30-50 tys. zł, a dla dystrybutora: do 5 tys. zł. Obejmuje on m.in. opłatę licencyjną oraz zatowarowanie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Warunkiem przystąpienia do sieci sprzedaży Husse jest podpisanie umowy franczyzowej połączone z wniesieniem wstępnej opłaty licencyjnej, w ramach której franczyzobiorca otrzymuje:
- prawo do korzystania z nazwy marki i znaku towarowego Husse,
- wyłączność do sprzedaży produktów i świadczenia usług pod marką Husse na określonym terenie,
- prawo do zaopatrywania się w magazynie firmy i zakupu produktów wytwarzanych wyłącznie na potrzeby sieci franczyzowej Husse,
- pakiet startowy obejmujący wszystkie materiały marketingowe potrzebne do rozpoczęcia działalności oraz pakiet wzorcowy produktów Husse,
- szkolenie i trening w zakresie oferty produktów marki Husse, prawidłowego żywienia zwierząt, zasad prowadzenia franczyzy, technik sprzedaży oraz obsługi systemu informatycznego wspomagającego sprzedaż,
- prawo do korzystania z podręcznika operacyjnego Husse zawierającego szczegółowy opis standardów obowiązujących w sieci oraz informacje niezbędne do samodzielnego prowadzenia działalności,
- dostęp do centralnego systemu informatycznego Husse wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem,
- prawo do bieżącej opieki i aktywnego wsparcia ze strony franczyzodawcy.
Franczyzobiorca zobowiązany jest do zorganizowania małej powierzchni magazynowej (ok. 15 mkw., np. przydomowy garaż), samochodu, komputera z dostępem do Internetu oraz telefonu/faxu przeznaczonego do działalności gospodarczej.
Wymagania:
- silna motywacja do prowadzenia własnego biznesu,
- środki finansowe na otwarcie i prowadzenie działalności,
- nie wymagamy znajomości branży artykułów zoologicznych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Husse Polska (ul. Kostrogaj 9 D, 09-400 Płock). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Husse oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie husse.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Szwedzki producent karmy dla domowych zwierzaków nie ustaje w rozwoju. W sieci działa już 51 franczyzobiorców i ponad 180 dystrybutorów.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.
Ci, których interesuje otwarcie własnego sklepu spożywczego mają okazję bliższego poznania franczyzy sieci Intermarché. Już 8 lutego marka zaprasza na bezpłatny webinar.
Paulina Krajewska, podejmując pracę w sklepie Stokrotka, nie spodziewała się, że kiedyś zostanie jego franczyzobiorczynią. Przyjęła życiowe wyzwanie. Jak ocenia swoją decyzję?
– Dojrzałe sklepy osiągają zyski od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięczny miesięcznie – mówi Marcin Górski, właściciel sieci Al. Capone.
Sieć placówek pod szyldem Intermarche, którą prowadzą Państwo Gapys dobrze prosperuje, choć rynek jest coraz trudniejszy. Jaki jest ich przepis na sukces w biznesie?
W Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne Stokrotki. Magazyn o wielkości 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w Polsce południowo-wschodniej.
– Puby działające pod naszym szyldem mogą być na plusie już w pierwszych miesiącach działalności – mówi Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru PINTA.
Zainteresowanie współpracą z Chorten rośnie. W tym roku dołączyło do grupy 150 nowych partnerów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.