Poleć stronę: Organique
Adresat *
wpisz adres email odbiorcy
Nadawca *
wpisz adres email nadawcy
Wiadomość
możesz dopisać coś do wysyłanej wiadomości

Organique

Logo Organique
Informacje o franczyzodawcy
Organique sp. z o.o. sp. k.
Plac Strzelecki 20 lok. 2, 50-224 Wrocław
(71) 791 60 04
(71) 791 60 05
m.wieczorek@organique.pl
www.organiquecosmetics.com
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Magdalena Wieczorek
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Organique to pionier kosmetyki naturalnej w Polsce. Od ponad 11 lat produkuje zdrowe i przyjazne środowisku kosmetyki, do pielęgnacji ciała i twarzy. Tomasz Czarski pomysłodawca, właściciel i prezes Organique początkowo sam wytwarzał mydła glicerynowe, spełniając marzenia o kosmetykach robionych ręcznie, z wysokiej jakości surowców, zdecydowanie różniących się od już istniejących. Razem z gronem „fascynatów” wprowadził i wypromował na polskim rynku sklepy typu „mydlarnie”. Jakość produktów została potwierdzona przyznaniem nagrody miesięcznika Twój Styl - Doskonałość Roku 2003. W 2005 roku, została wprowadzona pierwsza linia produktów do pielęgnacji ciała. Obecnie w ofercie można znaleźć również kosmetyki do twarzy i włosów. Zdobywane przez wiele lat doświadczenie w produkcji i sprzedaży oraz duże zainteresowanie marką wśród odbiorców detalicznych doprowadziło do powstania projektu konceptu franczyzowego. Pierwszy sklep pod brandem Oranique został otwarty w 2006 r. w Szczawnie Zdroju. Obecnie kosmetyki Organique można spotkać w sieci sklepów franczyzowych i w najlepszych SPA, zarówno w Polsce jak i zagranicą. Działalność salonów oparta jest na indywidualnym podejściu do każdego klienta. Sprzedaż poprzedzana jest profesjonalną diagnozą jego potrzeb oraz doborem kosmetyków idealnych do wymagań skóry. Wszystko to po to, aby skomponować trafny zestaw domowego SPA, aby uzyskać widoczne efekty i wiele radości z używania zdrowych kosmetyków.

Jednostki własne
5
Jednostki franczyzowe
41 (w tym 6 za granicą: Turcja, Szwecja, Rosja, Szwajcaria)
Zdjęcie punktu systemu
Wejście do skelpu Organique
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • pomoc w wyborze lokalu;
  • przygotowanie projektu aranżacji sklepu;
  • zamówienie mebli, dekoracji;
  • przygotowanie pierwszego zatowarowania;
  • szkolenie produktowe i sprzedażowe dla franczyzobiorcy i pracowników;
  • przygotowanie lokalu przed otwarciem;
  • wsparcie PR przed i po otwarciu;
  • dostęp do materiałów marketingowych;
  • wsparcie w bieżącej działalności sklepu.
Przewidywana suma inwestycji
  • adaptacja lokalu – 1,5 tyś/m2 (kwota nie uwzględnia kosztów najmu i urządzenia lokalu);
  • koszt zatowarowania (uzależniony od powierzchni lokalu).
Podstawowe wymagania sieci
  • lokalizacja w miastach pow. 50 tys. mieszkańców (centrum miasta, główne ulice handlowe, starówki miast, galerie handlowe);
  • lokal o powierzchni15-40 m2 w przypadku salonu umiejscowionego w wydzielonym lokalu handlowym lub powierzchnia 7-12 m2 w przypadku salonu umiejscowionego na wyspie zlokalizowanej na pasażu galerii handlowej;
  • angażowanie się w akcje zwiększające świadomość marki oraz włączanie się w akcje promocyjne na rynku lokalnym;
  • współpraca na zasadzie umowy franczyzowej.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.