Top Secret

Logo Top Secret
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Top Secret to polska marka obecna na rynku od 1996 roku. Proponuje ubrania i dodatki osobom interesującym się modą, świadomym swoich atutów, które chcą ubierać się w zgodzie z trendami i czuć się atrakcyjnie. Adresaci marki Top Secret realizują się zawodowo i rodzinnie, jednak ubiór ma dla nich znaczenie. Wyglądem chcą podkreślić swoją osobowość i zyskać pewność siebie.

Damskie i męskie linie podzielone są na City i Casual, od stylu bardziej formalnego po luźniejszy i swobodny. Must Have jest propozycją dla osób zainteresowanych najnowszymi trendami w modzie. Kolekcje Top Secret odpowiadają na wszystkie potrzeby klientów. Dają im możliwość dobrania stylizacji do pracy, jak również atrakcyjnego ubrania się w czasie wolnym.

Marka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej Redan. Sieć sprzedaży rozwijana jest poprzez otwarcia sklepów własnych i franczyzowych. Strategia rozwoju zakłada otwieranie sklepów w miastach liczących od 20 tyś. mieszkańców.

Jednostki własne

33

Jednostki franczyzowe

139

Zdjęcie punktu systemu
witryna sklepu
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • Korzystanie ze znaku towarowego Top Secret i know-how firmy bez ponoszenia opłat franczyzowych,
  • pomoc przy wyborze lokalizacji sklepu,
  • zaprojektowanie sklepu,
  • nieodpłatne "przekazanie" towaru do sprzedaży - sprzedaż depozytowa
  • zaplanowanie pierwszej dostawy towarów i planowanie następnych dostaw,
  • analiza rotacji towaru i reagowanie na tendencje rynku lokalnego,
  • pomoc wykwalifikowanej kadry pracowników Top Secret w bieżącym zarządzaniu sklepem, a w tym m.in.
    • stałe wsparcie trenerów biznesu,
    • stała pomoc Visual Merchandisingu (aranżacja witryn oraz rozmieszczenie kolekcji i        materiałów reklamowych w sklepie),
    • bieżąca opiekę centrali i pomoc w dopasowaniu towaru do wielkości placówki i klientów               sklepu,
    • organizowanie kampanii reklamowych i okazjonalnych akcji marketingowych,
    • wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez Franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
Przewidywana suma inwestycji

minimalnie 700 zł/m2

Podstawowe wymagania sieci
  • dysponowanie lokalem o powierzchni od 120 do 300 m2,
  • atrakcyjne położenie - centrum (główna ulica handlowa, centrum handlowe o dużym przepływie klientów),
  • położenie lokalu w mieście liczącym min. 20  tys. mieszkańców,
  • aranżacja lokalu wg przyjętego przez nas projektu,
  • finansowe zabezpieczenie towaru powierzonego do sprzedaży,
  • mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej.
Informacje o franczyzodawcy
Top Secret sp. z o.o.
ul. Żniwna 10/14; 94-250 Łódź
(42) 617 71 64
(42) 617 71 22
magdalena.przybyszewska@topsecret.com.pl
www.topsecret.com.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Magdalena Przybyszewska tel. 695 120 116

Wojciech Domińczak tel. 601 681 844

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.