Top Secret

Top Secret
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Top Secret to polska marka obecna na rynku od 1996 roku. Proponuje ubrania i dodatki osobom interesującym się modą, świadomym swoich atutów, które chcą ubierać się w zgodzie z trendami i czuć się atrakcyjnie. Adresaci marki Top Secret realizują się zawodowo i rodzinnie, jednak ubiór ma dla nich znaczenie. Wyglądem chcą podkreślić swoją osobowość i zyskać pewność siebie.

Damskie i męskie linie podzielone są na City i Casual, od stylu bardziej formalnego po luźniejszy i swobodny. Must Have jest propozycją dla osób zainteresowanych najnowszymi trendami w modzie. Kolekcje Top Secret odpowiadają na wszystkie potrzeby klientów. Dają im możliwość dobrania stylizacji do pracy, jak również atrakcyjnego ubrania się w czasie wolnym.

Marka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej Redan. Sieć sprzedaży rozwijana jest poprzez otwarcia sklepów własnych i franczyzowych. Strategia rozwoju zakłada otwieranie sklepów w miastach liczących od 20 tyś. mieszkańców.

Jednostki własne

30

Jednostki franczyzowe

155

Zdjęcie punktu systemu
witryna sklepu
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • Korzystanie ze znaku towarowego Top Secret i know-how firmy bez ponoszenia opłat franczyzowych,
  • pomoc przy wyborze lokalizacji sklepu,
  • zaprojektowanie sklepu,
  • nieodpłatne "przekazanie" towaru do sprzedaży - sprzedaż depozytowa
  • zaplanowanie pierwszej dostawy towarów i planowanie następnych dostaw,
  • analiza rotacji towaru i reagowanie na tendencje rynku lokalnego,
  • pomoc wykwalifikowanej kadry pracowników Top Secret w bieżącym zarządzaniu sklepem, a w tym m.in.
    • stałe wsparcie trenerów biznesu,
    • stała pomoc Visual Merchandisingu (aranżacja witryn oraz rozmieszczenie kolekcji i        materiałów reklamowych w sklepie),
    • bieżąca opiekę centrali i pomoc w dopasowaniu towaru do wielkości placówki i klientów               sklepu,
    • organizowanie kampanii reklamowych i okazjonalnych akcji marketingowych,
    • wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez Franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
Przewidywana suma inwestycji

minimalnie 700 zł/m2

Podstawowe wymagania sieci
  • dysponowanie lokalem o powierzchni od 120 do 300 m2,
  • atrakcyjne położenie - centrum (główna ulica handlowa, centrum handlowe o dużym przepływie klientów),
  • położenie lokalu w mieście liczącym min. 20 tys. mieszkańców,
  • aranżacja lokalu wg przyjętego przez nas projektu,
  • finansowe zabezpieczenie towaru powierzonego do sprzedaży,
  • mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej.
Informacje o franczyzodawcy
Top Secret Sp. z o.o.
ul. Żniwna 10/14; 94-250 Łódź
(42) 617 71 64
(42) 617 71 22
magdalena.przybyszewska@topsecret.com.pl
www.topsecret.com.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Magdalena Przybyszewska tel. 695 120 116

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.