Oskroba
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Piekarnia Oskroba S.A. to firma rodzinna założona w 1931 roku. W chwili obecnej dysponujemy trzema nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi, zlokalizowanymi w Celestynowie koło Otwocka. Piekarnie Oskroba to sieć specjalistycznych sklepów piekarniczych, w których pieczywo wypiekane jest na miejscu w sklepie. W naszych piekarniach oferujemy klientom szeroki wybór własnego asortymentu piekarniczego i cukierniczego.
Wszystkie wyroby produkowane są z najwyższej jakości składników, z zachowaniem tradycji piekarskich.
Cechą charakterystyczną każdego ze sklepów jest wypiek pieczywa na miejscu, co powoduje, że oferowane produkty pozostają długo świeże oraz mają odpowiednio wysoką jakość. Każdy ze sklepów wyposażany jest wg indywidualnie przygotowanego projektu oraz wg standardów obowiązujących w całej sieci.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
250
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nasza oferta:
- sprawdzony system franczyzowy,
- umowa na czas nieokreślony,
- pomoc w weryfikacji lokalu,
- pomoc w zakresie przygotowania lokalu pod wymogi sanepidu,
- projekt sali sprzedażowej zatwierdzonego punktu,
- kompleksowe wyposażenie w meble niezbędne do prawidłowego funkcjonowania,
- sklepu (piec, regały, ciąg chłodniczy, ciąg mroźniczy),
- cykl szkoleń z zakresu znajomości asortymentu, prowadzenia wypieków,
- sprzedaży oraz ogólnych zasad funkcjonowania punktu,
- codzienne dostawy asortymentu,
- dostęp do elektronicznego systemu zamówień,
- bogata analityka prowadzonej sprzedaży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
40-60 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- posiadanie działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia,
- posiadanie lokalu wynajmowanego lub własnego o powierzchni min. 45-90 mkw.,
- możliwość podłączenia w lokalu prądu trójfazowego, siły 24 kW,
- posiadanie wkładu własnego potrzebnego do wykonania aranżacji i technicznego dostosowania lokalu w wysokości 40-60 tys. zł,
- możliwość pokrycia jednorazowej opłaty licencyjnej, jako jedynego kosztu przystąpienia do sieci, w wysokości 12 tys. netto,
- posiadanie silnego zaangażowania w rozwój własnej działalności.
Chcąc przystąpić do systemu franczyzowego Piekarni Oskroba S.A. należy wejść na www.oskroba.pl zakładka franczyza i wypełnić znajdujący się tam formularz zgłoszeniowy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ewa Wilamowska
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W co zainwestować, aby dobrze zarobić – to pytanie nurtuje wielu z nas. Na jakie zarobki mamy szansę we franczyzie?
– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol Gwardys, menedżer ds. sprzedaży w Piekarni Oskroba.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.
Ci, których interesuje otwarcie własnego sklepu spożywczego mają okazję bliższego poznania franczyzy sieci Intermarché. Już 8 lutego marka zaprasza na bezpłatny webinar.
Paulina Krajewska, podejmując pracę w sklepie Stokrotka, nie spodziewała się, że kiedyś zostanie jego franczyzobiorczynią. Przyjęła życiowe wyzwanie. Jak ocenia swoją decyzję?
– Dojrzałe sklepy osiągają zyski od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięczny miesięcznie – mówi Marcin Górski, właściciel sieci Al. Capone.
Sieć placówek pod szyldem Intermarche, którą prowadzą Państwo Gapys dobrze prosperuje, choć rynek jest coraz trudniejszy. Jaki jest ich przepis na sukces w biznesie?
W Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne Stokrotki. Magazyn o wielkości 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w Polsce południowo-wschodniej.
– Puby działające pod naszym szyldem mogą być na plusie już w pierwszych miesiącach działalności – mówi Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru PINTA.
Zainteresowanie współpracą z Chorten rośnie. W tym roku dołączyło do grupy 150 nowych partnerów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.