Metrohouse

Metrohouse
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

O Metrohouse

Metrohouse to największa w Polsce sieciowa agencja nieruchomości. Działamy na rynku nieruchomości od 2006 r. Posiadamy ponad 78 zespołów sprzedażowych, ponad 500 brokerów oraz doradców nieruchomości i lokalizacje w całej Polsce. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe.

Oferta Metrohouse obejmuje m.in. pośrednictwo w sprzedaży, kupnie oraz wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz pośrednictwo w uzyskaniu kredytu na zakup nieruchomości dzięki własnej sieci doradców kredytowych działających pod marką Metrofinance.

W kwietniu 2016 r. Metrohouse stało się częścią holdingu Duna House, największej w Europie środkowo-wschodniej korporacji działającej na rynku pośrednictwa nieruchomości. Na Węgrzech Duna House posiada 149 placówek. Firma rozwija się również w Czechach.

 

Co zapewni Ci franczyza Metrohouse?

Wysokie dochody

Chcemy, aby dzięki współpracy z Metrohouse Twój biznes wszedł na naprawdę wysokie obroty. Wysoką rentowność uzyskasz m.in. dzięki takim elementom jak silna, rozpoznawalna marka, szeroki wachlarz narzędzi do budowy od podstaw biznesu w nieruchomościach i know-how, za którym stoją lata doświadczeń na polskim i zagranicznych rynkach nieruchomości.

Rozpoznawalna marka

Metrohouse jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku biur nieruchomości. Działanie pod dużą, znaną marką to liczne zalety, wśród których można wymienić lepszą współpracę z klientami, większe ich zaufanie, ale także możliwość pracy na dużej bazie zarówno klientów, jak i nieruchomości. To wszystko przekłada się na dochody biura, bo silna marka to także możliwość uzyskiwania wyższych wynagrodzeń. 

Narzędzia do budowy własnego biura

Działamy na polskim rynku już od 10-ciu lat. Przez ten czas zebraliśmy szereg doświadczeń, które pozwalają na przekazanie naszym partnerom franczyzowym przetestowanych narzędzi do budowy dobrze funkcjonującego biznesu. Wiemy jak stworzyć odpowiednie warunki do działania w branży nieruchomości i dzięki infrastrukturze (CRM), standardom działania oraz wsparciu naszych managerów pomożemy Ci w osiągnięciu sukcesu finansowego na lokalnym rynku.

Know-how i szkolenia

Dołączając do Metrohouse, jako nowy partner franczyzowy zostaniesz gruntownie przeszkolony w oddziale wdrożeniowym Metrohouse, a Twoi nowi agenci nauczą się profesji pod okiem najbardziej doświadczonych doradców Metohouse. Przekażemy Ci szereg praktycznych informacji, dzięki którym branża nieruchomości nie będzie miała tajemnic. 

Jednostki własne

8

Jednostki franczyzowe

70

Zdjęcie punktu systemu
Budynek Metrohouse w Latchorzewie
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  • Dostęp do największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce. Współpraca pomiędzy wszystkimi biurami Metrohouse w Polsce.
  • Centralnie promowana marka Metrohouse – działania marketingowe i PR-owe.
  • Gotowy i sprawdzony pomysł na biznes – francyzobiorcą może zostać także osoba spoza branży nieruchomości po przejściu bezpłatnej praktyki w jednym z naszych biur własnych.
  • Opracowane przez radców prawnych wzory umów pośrednictwa, dostęp do wszystkich druków i formularzy.
  • Najnowocześniejszy systemu CRM do obsługi biura. System pozwala zaoszczędzić 70 proc. czasu pracy pośrednika, a właścicielowi daje możliwość kontrolowania pracy biura z każdego miejsca, nadzorowania swojego budżetu, wystawiania faktur dla klientów, zamawiania materiałów marketingowych itp.
  • Szkolenia - Profesjonalny system ustawicznych szkoleń dla Franczyzobiorcy i jego agentów obejmuje szkolenia wstępne z zakresu szeroko rozumianego obrotu nieruchomościami. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się kwestie prawne, umowy pośrednictwa, dokumenty, pozyskiwanie nieruchomości, rysowanie planów, techniki robienia zdjęć, wycena, praca z systemem CRM, współpraca z doradcą kredytowymi i innymi działami firmy. Dodatkowo prowadzone są szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, ze sztuki prezentacji, menadżerskie, z zakresu zarządzania biurem, motywacyjne i wiele innych.
  • Bezpłatny eksport ofert na stronę www.metrohouse.pl i na kilkanaście największych portali rynku nieruchomości (np. gratka, domiporta, domy.pl).
  • Dodatkowe dochody pochodzące z pośrednictwa kredytowego – franczyzobiorca może pośredniczyć w udzielaniu kredytów hipotecznych – posiadamy umowy z większością banków działających na polskim rynku.
  • Wsparcie marketingowe - centralne zakupy wszystkich materiałów marketingowych (wizytówki, banery, ulotki) w atrakcyjnych cenach.
  • Bardzo dobre warunki współpracy z jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Polsce.
  • Pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu.
  • Pomoc przy rekrutacji.
  • Doradztwo i wsparcie doświadczonego managera przez cały okres trwania umowy.
Przewidywana suma inwestycji
  • Minimalna kwota inwestycji wraz z opłatą wstępną to 50 tys. zł,
  • Opłaty franczyzowe są zróżnicowane w zależności od lokalizacji biura.
Podstawowe wymagania sieci
  • motywacja do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej);
  • gotowość osobistego zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań);
  • posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura - min. 50 tys. zł (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, rezerwa finansowa na pierwszy okres działalności firmy);
  • dysponowanie lokalem min. 50-60 m2 w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (ewentualnie gotowość do wynajęcia takiego lokalu).

 

Informacje o franczyzodawcy
Metrohouse Franchise SA
ul. Żelazna 28/30 bud. 2, 00-832 Warszawa
883 376 123
franczyza@metrohouse.pl
franczyza.metrohouse.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Agata Korzeniewska

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.