Księgarnia

Koszyk jest pusty.

Wybierz asortyment

PRENUMERATA miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING

 
Prenumerata Własny Biznes

Zamawiając roczną prenumeratę otrzymujesz niższą cenę niż w kiosku. Prenumerata kosztuje tylko 39 zł i obejmuje 12 wydań miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING. Magazyn jest wysyłany co miesiąc pierwszego dnia sprzedaży prosto do Twojego domu, a przesyłka nic Cię nie kosztuje.

Więcej informacji

Cena netto
36,11 zł
VAT
2,89 zł
Cena brutto
39,00 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 8/2016 (138)

NOWOŚĆ
Okładka WBF 138 sierpień 2016, Krzysztof Klicki, startup

Start-up kontra tradycyjny biznes - sprawdź, gdzie zarobisz prawdziwe pieniądze. Dowiedz się, czy możesz mieć restaurację Burger King. Przeczytaj, jak założyć firmę eventową i manufakturę mydła. Opisujemy 10 opłacalnych franczyz w usługach dla biznesu. Krzysztof Klicki, twórca Kolportera, zdradza nam swój sposób na milion.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 7/2016 (137)

NOWOŚĆ
Okładka WBF 137 lipiec 2016, Tax Care, Omenaa Mansah

Prezentujemy 15 pomysłów na biznes dla osób, które mają na inwestycję od 5 do 100 tys. zł. Ponadto podpowiadamy, jak zarabić na prowadzeniu bloga. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić kawiarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę sprzątającą, salon jubilerski oraz pole golfowe. Radzimy, co zrobić, żeby zostać franczyzodawcą.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 6/2016 (136)

 
Okładka WBF 136 czerwiec 2016, Robert Moskwa

Krok po kroku wyjaśniamy jak otworzyć sklep Carrefour, biuro podróży My Travel, sklep z piwem, studio stylizacji wnętrz i hotel dla zwierząt. Ponadto prezentujemy 10 pomysłów na franczyzowy klub fitness, salon kosmetyczny i gabinet depilacji. Ujawniamy tajemnice efektywnej sprzedaży. Robert Moskwa zdradza nam, na czym zarabia pieniądze.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 4/2016 (134)

 
Okładka WBF 134 kwiecień 2016, Joanna Misiakowska, Lodostrefa, Adam Skrzypek, Esotiq

Przedstawiamy 10 pomysłów na sprawdzony biznes w branży modowej. Opisujemy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić: pub, wypożyczalnię rowerów, sklep Komfortu, salon auto detailingu oraz lodziarnię Lodostrefy. Podpowiadamy, jak wybrać dobrą nazwę i logo dla firmy. Rudi Schuberth opowiada o swoich interesach na Kaszubach.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 3/2016 (133)

 
Okładka WBF 133 marzec 2016, Tomasz Malec, Michał Mikołajczak

Z miliona pomysłów na firmę trzeba wybrać jeden. Podpowiemy Ci, który daje zarobić. Otwieramy krok po kroku mały browar, warzywniak oraz prywatną linię lotniczą. Sprawdzamy, kiedy zaczyna zarabiać przedszkole i szkoła językowa. Michał Mikołajczak zdradza, na czym zarabia w internecie. W numerze gratis bilet na targi franczyzowe Pomysł na firmę!

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 2/2016 (132)

 
Okładka WBF 132 luty 2016, Leszek Czarnecki, Mark Zuckerberg

Chcesz przejść na swoje? Przeczytaj, jak z sukcesem prowadzić firmę. Prezentujemy sprawdzone pomysły na sklep z kosmetykami oraz salon z biżuterią. Otwieramy też biuro podróży, sklep ze zdrową żywnością, biuro matrymonialne, oraz e-sklep z winami i słodyczami. Otylia Jędrzejczak zdradza, jak motywować się do pracy.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 12/2015 (130)

 
Okładka WBF 130 grudzień 2015, Ewa Wachowicz

Czy zostając franczyzobiorcą naprawdę otwieramy własny biznes? Przeczytaj i dowiedz się. Sprawdzamy, w co opłaca się zainwestować: agencję reklamową, produkcję mebli z palet czy serwis z ogłoszeniami. Prezentujemy 9 pomysłów na firmę usługową. Ewa Wachowicz opowiada o swoich biznesowych sukcesach i porażkach.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 11/2015 (129)

 
Okładka WBF 129 listopad 2015, Maja Włoszczowska, Zygmunt Solorz-Żak

Sprawdź, jak poprawić rentowność własnej firmy. Dowiedz się, co bardziej opłaca się otworzyć: agencję headhunterską, stoisko z telefonami, piekarnię czy produkcję nalewek. Planujesz biznes we franczyzie? Przeczytaj, ile i za co będziesz płacił franczyzodawcy. Maja Włoszczowska opowiada nam o swojej rodzinnej firmie.

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł

Własny Biznes FRANCHISING Nr 10/2015 (128)

 
Okładka WBF 128 październik 2015, Krystian Wieczorek, Piotr Buchalski, Marcin Tauber

Pomagamy założyć biznes od zera. Radzimy, jak dobrze wybrać franczyzę dla siebie. Sprawdzamy, ile można zarobić w klubie fitness z siłownią, w drogerii z apteką, gabinecie fizjoterapii, w biurze nieruchomości oraz punkcie nadawania paczek. Krystian Wieczorek opowiada nam o debiucie w biznesie. Bilet na Targi Franczyza 2015 gratis!

Więcej informacji

Cena netto
6,94 zł
VAT
0,56 zł
Cena brutto
7,50 zł
  • strona:
  • 1
  • 2

Raport o franczyzie w Polsce 2016

NOWOŚĆ
Raport o franczyzie w Polce 2016

Raport o franczyzie w Polsce 2016 jest doskonałym źródłem informacji dla obecnych i potencjalnych organizatorów systemów franczyzowych, agencyjnych i partnerskich. Jeśli tworzysz swoją firmę franczyzową, wiedza z Raportu pomoże Ci lepiej poznać rynek i uniknąć błędów, które popełnili dawcy licencji w ostatnich latach.

Więcej informacji

Cena netto
400,00 zł
VAT
92,00 zł
Cena brutto
492,00 zł

Franczyza Nowoczesny Model Rozwoju Biznesu

 
Okładka: Franczyza Nowoczesny Model Rozwoju Biznesu

Marta Joanna Ziółkowska Książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy.

Cena netto
66,57 zł
VAT
3,33 zł
Cena brutto
69,90 zł

To twoja firma. 12 kroków do sukcesu

NOWOŚĆ
To Twoja Firma. 12 kroków do sukcesu

Masz pomysł na własną firmę, ale brakuje Ci wiedzy na temat formalności? A może przekroczyłeś już Rubikon i dołączyłeś do grona prywatnych przedsiębiorców? Zastanawiasz się, jak budować skuteczną sprzedaż, jakie narzędzia marketingowe będą Ci potrzebne? Rozważasz, czy warto zostać franczyzodawcą? Próbujesz wszystkie zadania wykonywać osobiście i czujesz, że powoli grzęźniesz w niezałatwionych sprawach i niezrozumiałych przepisach?

To książka napisana specjalnie po to, by pomóc Ci założyć i skutecznie rozwinąć Twoją firmę!

Cena netto
37,14 zł
VAT
1,86 zł
Cena brutto
39,00 zł

Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start

NOWOŚĆ
Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start

Adam Grzesik. Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia?

Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się sobie, a muzom. Firmy istnieją po to, by przynosić dochód. A zarabiania, tak jak każdej innej umiejętności, najlepiej uczyć się od ekspertów. Otwórz zatem tę książkę i zacznij czytać o tym, jak do swoich biznesów podchodzą ludzie, którzy odnieśli sukces. Odkryj źródło ich powodzenia. Naucz się zarządzać własnym umysłem i wpływać na innych. Poznaj schematy i sposoby działania, które pozwolą Ci bezpiecznie i szybko zbudować dochodowy biznes. Opanuj najbardziej zaawansowane techniki marketingu.

Cena netto
27,62 zł
VAT
1,38 zł
Cena brutto
29,00 zł

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce

NOWOŚĆ
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce

Marcin Pietraszek. Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce to dzieło praktyka, który z niejednego pieca chleb jadał, a własną firmę zakładał dwukrotnie. To kopalnia wiedzy na temat zasad i procedur obowiązujących każdego przedsiębiorcę, a także zestaw zdroworozsądkowych porad, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Autor podpowie Ci, jak założyć biznes, gdzie szukać pomysłu na produkty czy usługi, a nawet skąd wziąć na to pieniądze! Wyjaśni też, dlaczego tak ważne jest myślenie perspektywiczne i dopracowany biznesplan. Poprowadzi Cię krok po kroku od pomysłu o rozpoczęciu działalności gospodarczej po sprytne zarządzanie zarejestrowaną firmą. Krótko mówiąc, po lekturze tej książki będziesz wiedział, jak odnaleźć się w gronie rekinów biznesu!

Cena netto
34,29 zł
VAT
1,71 zł
Cena brutto
36,00 zł

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

NOWOŚĆ
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

Uwaga: SUPERCENA

Steve Blank, Bob Dorf. Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy… ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu.

Cena netto
84,76 zł
VAT
4,24 zł
Cena brutto
89,00 zł

Sklepy internetowe

NOWOŚĆ
Okładka książki Sklepy internetowe.

Marzena Feldy. Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie. Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka m.in.: podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci, zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych oraz tłumaczy, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego, przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.

Cena netto
45,60 zł
VAT
2,40 zł
Cena brutto
48,00 zł

How to franchise in Poland

 
Okładka: How to franchise in Poland

Must have handbook for all those who are interested in franchising in Poland

Cena netto
100,00 zł
VAT
5,00 zł
Cena brutto
105,00 zł

Bezpieczne strategie inwestycyjne. Jak osiągnąć wolność finansową

 
Okładka: Bezpieczne strategie inwestycyjne. Jak osiągnąć wolność finansową

Van K. Tharp, D. R. Barton Jr, Steve Sjuggerud Jak osiągnąć wolność finansową? Innowacyjne, a jednocześnie dostępne dla każdego strategie inwestycyjne, które można wykorzystać do zgromadzenia i ochrony aktywów.

Cena netto
71,33 zł
VAT
3,57 zł
Cena brutto
74,90 zł

Programy lojalnościowe. Budowa i funkcjonowanie

 
Okładka: Programy lojalnościowe. Budowa i funkcjonowanie

Piotr Kwiatek Kluczowym elementem koncepcji zarządzania marketingowego opartego na relacjach, czyli wzajemnych powiązaniach i interakcjach między podmiotami rynkowymi, jest zagadnienie trwałości związku z klientem, określanej mianem lojalności nabywcy.

Cena netto
59,00 zł
VAT
3,00 zł
Cena brutto
62,00 zł
  • strona:
  • 1
  • 2