Według szacunków franczyzodawcy kwota inwestycji zaczyna się od 20 tys. zł. Nie ma opłaty wstępnej ani marketingowej.
Piątek
29.12.2017
W nadchodzącym roku sieć Coffeeloffee ma powiększyć się przynajmniej o 10 nowych lokali - tak zapowiada franczyzodawca marki.
 

Coffeeloffee to jedna z gastronomicznych marek firmy Wojtex. Na otwarcie kawiarni z tym szyldem wystarczy już 6 m2. To minimalna powierzchnia, potrzebna do uruchomienia lokalu, serwującego kawę wyłącznie w opcji na wynos. Jeśli natomiast chcemy otworzyć kawiarnię z prawdziwego zdarzenia, z miejscami siedzącymi, potrzebujemy przynajmniej 40-50 m2 powierzchni. Rekomendowane lokalizacje to miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, galerie i centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie, stacje benzynowe, przystanki, główne deptaki w miejscowościach turystycznych itp.

Według szacunków franczyzodawcy kwota inwestycji zaczyna się od 20 tys. zł. Nie ma opłaty wstępnej ani marketingowej. Natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł netto i jest niezależna od osiąganych obrotów. Licencjodawca zapewnia, ze inwestycja zwraca się po 3-4 miesiącach działalności lokalu.

Wojtex rozwija kawiarnianą sieć jeszcze jedna drogą, a mianowicie poprzez multibrandy. To łączenie ze sobą dwóch różnych konceptów tego samego franczyzodawcy, czyli Coffeeloffee np. z Biesiadowem czy z Western Chicken.
– To pozwala na poszerzenie standardowej oferty np. w pizzerii i przyciągniecie większej liczby klientów – mówi Wojciech Goduński, właściciel Wojteksu.
W tej chwili w multibrandach działa osiem kawiarni, a oprócz tego jeden lokal niezależny. W przyszłym roku sieć zamierza urosnąć co najmniej o kolejne 10 placówek.
– Obecnie pracujemy nad poszerzeniem menu, które będzie dostosowane do panujących aktualnie trendów rynkowych – zapowiada Wojciech Goduński. – Chcemy, aby w naszych kawiarniach serwowane były pieczołowicie wyselekcjonowane kawy, desery. Wkrótce Coffeeloffee zaskoczy klientów nową, odmienioną formą.

Oprócz Coffeeloffee Wojtex jest też właścicielem takich gastronomicznych marek jak: Biesiadowo, Western Chicken, Western Tortilla, Crazy Piramid Pizza, Rybkodajnia, Mangatto. Flagowa sieć, czyli Biesiadowo, liczy obecnie blisko 120 lokali.


POPULARNE NA FORUM

Franczyza od McDonald’s

Hello, You are doing great job. Do you guys have any idea how to take franchise of Penn Station. Penn Station Menu is just awesome i am having great business opportunity please...

1 wypowiedzi
ostatnia 20.07.2018
Otwieramy kebab

Jeśli szukasz sprawdzonego sprzętu kuchennego, czy również innych elementów wyposażenia a nawet chemii profesjonalnej to sprawdź koniecznie GastroNet24. Pomimo ogromnego...

12 wypowiedzi
ostatnia 19.07.2018
Otwieramy kebab

The good prices and the great variety of homedepot.com/survey products characterize the franchises and branches of the store. The monthly online catalog offers discounts and...

12 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Otwieramy kebab

The good prices and the great variety of homedepot.com/survey products characterize the franchises and branches of the store. The monthly online catalog offers discounts and...

12 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Otwieramy kebab

The good prices and the great variety of homedepot.com/survey products characterize the franchises and branches of the store. The monthly online catalog offers discounts and...

12 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Lody idą w Polskę

Świetny pomysł, mam nadzieje, że takie lody znajdą się również w http://wadowice.biz

1 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Yerba MaTe

Cześć, mam pytanie o słynną Yerbe, czy ktoś z was pije może na forum sobie ? znalazłem fajny sklep https://ymt24.pl/ w którym mają wszystko co potrzebne do Yerba MaTe...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.07.2018
Bar z kanapkami

Zdecydowanie odradzam SUBWAY jako sposób na biznes. Apeluję - omijajcie tę firmę z daleka! Zainwestowaliśmy wraz z mężem w działający lokal, który okazał się...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.07.2018