Według szacunków franczyzodawcy kwota inwestycji zaczyna się od 20 tys. zł. Nie ma opłaty wstępnej ani marketingowej.
Piątek
29.12.2017
W nadchodzącym roku sieć Coffeeloffee ma powiększyć się przynajmniej o 10 nowych lokali - tak zapowiada franczyzodawca marki.
 

Coffeeloffee to jedna z gastronomicznych marek firmy Wojtex. Na otwarcie kawiarni z tym szyldem wystarczy już 6 m2. To minimalna powierzchnia, potrzebna do uruchomienia lokalu, serwującego kawę wyłącznie w opcji na wynos. Jeśli natomiast chcemy otworzyć kawiarnię z prawdziwego zdarzenia, z miejscami siedzącymi, potrzebujemy przynajmniej 40-50 m2 powierzchni. Rekomendowane lokalizacje to miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, galerie i centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie, stacje benzynowe, przystanki, główne deptaki w miejscowościach turystycznych itp.

Według szacunków franczyzodawcy kwota inwestycji zaczyna się od 20 tys. zł. Nie ma opłaty wstępnej ani marketingowej. Natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł netto i jest niezależna od osiąganych obrotów. Licencjodawca zapewnia, ze inwestycja zwraca się po 3-4 miesiącach działalności lokalu.

Wojtex rozwija kawiarnianą sieć jeszcze jedna drogą, a mianowicie poprzez multibrandy. To łączenie ze sobą dwóch różnych konceptów tego samego franczyzodawcy, czyli Coffeeloffee np. z Biesiadowem czy z Western Chicken.
– To pozwala na poszerzenie standardowej oferty np. w pizzerii i przyciągniecie większej liczby klientów – mówi Wojciech Goduński, właściciel Wojteksu.
W tej chwili w multibrandach działa osiem kawiarni, a oprócz tego jeden lokal niezależny. W przyszłym roku sieć zamierza urosnąć co najmniej o kolejne 10 placówek.
– Obecnie pracujemy nad poszerzeniem menu, które będzie dostosowane do panujących aktualnie trendów rynkowych – zapowiada Wojciech Goduński. – Chcemy, aby w naszych kawiarniach serwowane były pieczołowicie wyselekcjonowane kawy, desery. Wkrótce Coffeeloffee zaskoczy klientów nową, odmienioną formą.

Oprócz Coffeeloffee Wojtex jest też właścicielem takich gastronomicznych marek jak: Biesiadowo, Western Chicken, Western Tortilla, Crazy Piramid Pizza, Rybkodajnia, Mangatto. Flagowa sieć, czyli Biesiadowo, liczy obecnie blisko 120 lokali.


POPULARNE NA FORUM

Subway podsumowuje rok

Szczerze Państwu współczuje, dziękuję za informacje i życzę zdrowia

2 wypowiedzi
ostatnia 19.04.2018
Wynajem kelnerów

Witam Co myślą Państwo o biznesie "wynajem kelnerów" do różnych lokali gastronomicznych (głównie myślę tutaj o hotelach gdzie ciągle potrzebują pracowników do...

1 wypowiedzi
ostatnia 19.04.2018
Jedzenie na zamówienie

Warto mieć na uwadze firmę, która trudni się produkcja jak i sprzedażą warzyw świeżych, jak również przetworzonych. My do firmy zamawiamy do tej- www.intermaxphu.pl ....

19 wypowiedzi
ostatnia 19.04.2018
Jedzenie na zamówienie

Jeśli chodzi o pizzę nic nigdy nie przebije pizzerii Amar! Ich pizza na dowóz w Bydgoszczy to najlepszy fast food w mieście. Lubię spotkać się ze znajomymi i zjeść...

19 wypowiedzi
ostatnia 18.04.2018
Subway podsumowuje rok

Zdecydowanie odradzam SUBWAY jako sposób na biznes. Apeluję - omijajcie tę firmę z daleka! Zainwestowaliśmy wraz z mężem w działający lokal, który okazał się...

2 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Subway - kanapki

Zdecydowanie odradzam SUBWAY jako sposób na biznes. Apeluję - omijajcie tę firmę z daleka! Zainwestowaliśmy wraz z mężem w działający lokal, który okazał się...

45 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?

Jak można sobie pozwolić na taką opcję to dlaczego nie? Po zmianie pracy nie miałam kompletnie czasu na gotowanie bo ilosć obowiązków mnie przytłoczyła, ale chciałam...

52 wypowiedzi
ostatnia 15.04.2018
Strona internetowe dla gastronomii i cateringu

Ciekawe propozycje daliście na temat asortymentu gastronomicznego. Nie jest to łatwy dział i są dość spore różnice cenowe i jakościowe. Według mnie w tej branży...

39 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2018
zobacz więcej na forum