Coffeeloffee
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Otwórz własną kawiarnię Coffeeloffee i zostań Partnerem najciekawszej koncepcji biznesowej w branży kawiarnianej. Własny biznes + kawiarnia Coffeeloffee = Twój sukces! Posiadamy najkorzystniejszy w Polsce system franczyzowym. Inwestycja w biznes wynosi od 38 000 zł, dzięki czemu zwraca się błyskawicznie. Naszym partnerem może zostać każdy, kto jest przedsiębiorczy, pozytywnie nastawiony, chce osiągnąć sukces, nie boi się nowych wyzwań oraz ciężkiej pracy. Nie wymagamy doświadczenia w branży.
Nasi franczyzobiorcy nie muszą martwić się o zaopatrzenie w składniki niezbędne do funkcjonowania kawiarni, to właśnie My, jako jedyny franczyzodawca w kraju, posiadamy własną hurtownię zaopatrzenia , która zapewnia stałe dostawy produktów w najwyższej jakości oraz w konkurencyjnych cenach. Ponadto nie pobieramy żadnych opłat związanych z dostawą .
Franczyzobiorcom gwarantujemy:
-
brak opłaty licencyjnej,
-
brak opłaty marketingowej,
-
100% wsparcia dla naszych Partnerów na każdym etapie działania,
-
niezbędne wyposażenie lokalu,
-
sprawdzoną i jednakową dla wszystkich punktów sieci recepturę,
-
gotowy pomysł, gwarantujący pewny zysk,
-
miesięczną opłatę franczyzową w wysokości 800zł + 1% od obrotu/miesiąc
-
niski koszt inwestycji od 38 tys. zł
Aby otworzyć Kawiarnię pod szyldem Coffeeloffee, wystarczy lokal o powierzchni 6 mkw.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
13
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy pomoc oraz pełne wsparcie podczas otwierania lokalu, jak i prowadzenia działalności. Franczyzobiorca może liczyć na bezpłatne szkolenie dla personelu. Ponadto, prowadzimy własną hurtownię zaopatrzenia kawiarni, dzięki czemu nasi partnerzy otrzymują zawsze produkty najwyższej jakości w najniższych cenach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Przewidywany koszt inwestycji:
-
od 14 800. zł - wprowadzenie oferty kawiarni do działającej już restauracji
-
od 38 tys. zł - okienko podawcze, wyspa w galerii handlowej
-
od 42 tys. zł - lokal z salą obsługi Klienta
Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 800 zł + 1% od obrotu/miesiąc. Nie pobieramy opłaty wstępnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Chęć stworzenia własnego biznesu oraz zaangażowanie w koncept,
- Znalezienie własnego lokalu min. 6 mkw.,
- Minimalna kwota inwestycji 38 tys. zł.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Wojciech Goduński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PPHU Wojtex (Złotniki 11, 99-205 Dalików). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Coffeeloffee oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie coffeeloffee.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w najnowszym wydaniu "Własny Biznes FRANCHISING" oraz na Targach Franczyza, które odbędą się 20-22 października w PKiN w Warszawie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.