Niedziela
03.01.2010
Glazura Królewska, dystrybutor płytek i materiałów wykończenia wnętrz, obejmuje swoim zasięgiem województwa na zachodzie Polski.
 

Większość placówek sieci działa w południowo-wschodniej Polsce. Obecnie Glazura Królewska liczy trzy salony własne oraz 21 franczyzowych. W tym roku otwarto sklepy między innymi w Sosnowcu (woj. śląskie) i Busku-Zdroju (woj. świętokrzyskie). Sieć planuje uruchamiać punkty sprzedaży przede wszystkim w miastach liczących powyżej 50 punktów sprzedaży. Wśród lokalizacji, w których franczyzodawca będzie chciał otwierać sklepy znajdują się takie miasta zachodniej Polski jak: Wrocław, Poznań, Szczecin. Nie brakuje jednak mniejszych miejscowości: Świnoujście, Tczew, Kalisz i Piła.

Asortyment Glazury Królewskiej stanowi w 80 proc. produkt krajowy. Centra logistyczne sieci znajdują się w Lublinie i Dąbrowie Górniczej. Firma zajmuje się sprzedażą płytek ceramicznych, chemii budowlanej, mebli i akcesoriów łazienkowych (umywalki, wanny, kabiny prysznicowe) oraz projektowaniem łazienek.

W ramach pakietu franczyzowego Glazura Królewska oferuje działania reklamowe, system szkoleń, wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną placówki. Wkład finansowy związany z przystąpieniem do sieci wynosi 150 tys. zł (w tym opłata franczyzowa – 15 tys. zł).

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz