Znana marka wabi klientów
Maciej Trela, prezes zarządu Północ&Partnerzy
Od zeszłego roku obowiązuje ustawa deregulacyjna, która zlikwidowała wymóg posiadania licencji w zawodzie pośrednika w obrocie nieruchomościami, co otworzyło drogę kariery także dla osób dotąd spoza branży. Finalnie to już jedynie rynek i klienci decydują o bycie pośredników porównując cenę i jakość usług. Obecnie przewagą są rozpoznawalna marka oraz jednolite i wyśrubowane standardy świadczonych usług.
Wydaje się, że sieć Północ Nieruchomości stawiła czoła nowym wyzwaniom. Firma wykorzystała zmiany w prawie do rozwoju sieci w całej Polsce, którą tworzy już blisko 50 placówek franczyzowych. I wciąż do sieci dołączała nowi franczyzobiorcy.
– Zawsze zaczynamy od szkolenia dla menedżera, przekazujemy nasz podręcznik operacyjny wraz z wzorami umów i dokumentów, przekazujemy nasze standardy i procedury. Pomagamy w zbudowaniu zespołu, w przygotowaniu lokalnych kampanii marketingowych oraz w działaniach mających na celu promocję nowego biura i jego ofert. Dodatkową pomocą w rozwoju, zwłaszcza w początkowym okresie, jest zwolnienie z opłaty licencyjnej przez pierwsze trzy miesiące współpracy – zapewnia Maciej Trela, prezes zarządu Północ&Partnerzy, zarządzający siecią Północ Nieruchomości.
Zalety z przystąpienia do sieci widzą także eksperci z branży. Jednym z najnowszych w gronie partnerów Północ Nierchomości jest przedsiębiorca z Bydgoszczy z dużym doświadczeniem na rynku nieruchomości oraz przy prowadzeniu dużych inwestycji m.in. obiektów handlowych. Zbigniew Dymarkowski, bo o nim mowa, znalazł w propozycji kompletną ofertę, która spełniała jego oczekiwania.
– Po pierwsze zainteresowała mnie platforma internetowa, która bezsprzecznie trafiła w mój gust. Szybko odnalazłem w niej ofertę współpracy na zasadach franczyzy spełniającą moje oczekiwania. Północ Nieruchomości to duża sieć, mająca około 50 oddziałów w całym kraju, a to było dla mnie niezwykle ważnym atutem. Decydujący natomiast był fakt, iż na terenie Bydgoszczy nie było jeszcze oddziału pod tą marką – mówi Dymarowski.
Plany nowego franczyzobiorcy są bardzo ambitne. Chce stworzyć na tyle duży oddział, aby mógł obsługiwać klientów z jak największej części Bydgoszczy.
– Zamierzam w ciągu roku, dwóch zatrudnić około 10 agentów, którzy będą obsługiwać klientów z Bydgoszczy i okolic. Najpierw skupiamy się na pośrednictwie w sprzedaży mieszkań, domów i działek oraz na sukcesywnym budowaniu marki Północ Nieruchomości na terenie Bydgoszczy. Staramy się również stawiać pierwsze kroki w segmencie nieruchomości komercyjnych, zarówno gruntów pod sprzedaż dla sieci handlowych i logistycznych, jak i wynajmie powierzchni handlowych, produkcyjnych i usługowych, z racji nabytego już wcześniej doświadczenia w tym segmencie – mówi Zbigniew Dymarkowski.
W 2015 roku franczyzodawca Północ Nieruchomości planuje otworzyć 25 nowych biur nieruchomości, na razie otwarto ich 11.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
To, że poszedłeś pracować na etat, nie oznacza, że całe życie tak musi być. Kup listopadowy numer "Własny Biznes FRANCHISING", odważ się i zmień swoje życie zawodowe.
Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
– Od kiedy nie trzeba mieć licencji, żeby zostać pośrednikiem w obrocie nieruchomościami, coraz więcej osób się tym zajmuje – mówi Joanna Kozak z Północ Nieruchomości.
Myślisz o otwarciu własnej firmy, ale brakuje ci pomysłu na biznes? Kup i przeczytaj najnowszy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i wybierz biznes dla siebie.
Tomasz Wiśniewski działa pod szyldem Północ Nieruchomości, ale swój biznes firmuje także własnym nazwiskiem.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Fiskus walczy z tzw. fikcyjnym samozatrudnieniem, traktując umowy B2B jako unikanie opodatkowania.
POPULARNE NA FORUM
Greathouse gwarancją wsparcia biznesowego i sukcesu
Jeśli ktoś chce porozmawiać o założeniu biura pod naszym brandem to zapraszam na spotkanie lub kontakt mailowy/tel mail: mariusz@greathouse.pl tel: 690 550 273 Na forum...
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof