Intermarché (Grupa Muszkieterów)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć Intermarché wchodzi w skład Grupy Muszkieterów, która oferuje atrakcyjny i oparty na unikalnych zasadach koncept franczyzowy. Właściciele sklepów Intermarché są niezależnymi przedsiębiorcami, którzy sami decydują o kierunkach rozwoju Grupy oraz własnego biznesu, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Mogą też stale rozwijać swoje placówki handlowe poprzez wdrażanie nowych konceptów oraz dodatkowe usługi, takie jak otwarcie stacji paliw czy wprowadzanie rozwiązań z zakresu e-commerce (np. Intermarché Drive). Decydując się na taki krok, właściciele sklepów mogą liczyć na pełne wsparcie centrali Grupy Muszkieterów.
Przedsiębiorcy, którzy założyli Grupy Muszkieterów, w tym sieć Intermarché, doszli do wniosku, że współpracując, mogą osiągać lepsze efekty. Od lat to się nie zmienia. Grupę wciąż tworzą otwarte, ambitne osoby, które mają motywację do prowadzenia swojego biznesu. Franczyzobiorcy są praktykami, którzy na co dzień dbają o swoje przedsiębiorstwa i całą Grupę – bo to oni nią zarządzają. Dzielą się doświadczeniem i korzystają z doświadczenia innych. Razem się rozwijają i wspierają na każdym etapie.
Intermarché to marka supermarketów spożywczo-przemysłowych, które proponują klientom nawet kilkanaście tysięcy pozycji asortymentowych, a także szeroki wachlarz marek własnych.
Sieć Intermarché opracowała nowy koncept supermarketu „Power”, dzięki któremu sklepy zyskują zupełnie nowy wizerunek. Ideą przewodnią konceptu Power jest ŚWIEŻOŚĆ. Jest on odpowiedzią na oczekiwania klientów, a także zapotrzebowanie biznesowe – w kierunku poprawy efektywności handlowej. To model komfortowy dla robiących zakupy i łatwy w obsłudze dla personelu. Zakłada optymalizację procesów, które poprawiają bieżącą produktywność.
Do kluczowych wyróżników sieci Intermarché, oprócz świeżości, należą także bliskość, inspiracje i optymizm. Jej ambasadorką jest Optymistka – Irka Marsze, która w nienachalny i zabawny sposób pokazuje rozwiązania podnoszące jakość codziennego życia. Optymistka dzieli się swoimi pomysłami na nieskomplikowane przepisy, które pomagają przyrządzać zdrowe i smaczne dania, promując w ten sposób zrównoważone odżywianie.
DO KOGO KIERUJEMY NASZĄ OFERTĘ?
Intermarché szuka przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą zainwestować swój czas oraz pieniądze i nie boją się ryzyka. Kandydaci powinni mieć cechy przedsiębiorcy, umiejętności w zakresie relacji z klientem, predyspozycje do zarządzania oraz kompetencje organizacyjne i menedżerskie, aby umiejętnie zarządzać zespołem: motywować, delegować zadania, kontrolować. Kandydaci powinni także podzielać wartości Muszkieterów: solidarność właścicieli i zaangażowanie w życie Grupy.
Właściciele supermarketów Intermarché są aktywnymi handlowcami. Dzięki odpowiedniemu programowi szkoleń każdy, kto wykazuje cechy przedsiębiorcy może zostać właścicielem punktu sprzedaży. W procesie rekrutacji kluczowe są kompetencje ogólnobiznesowe. Otwartość na różnorodne doświadczenia zawodowe przedsiębiorców, umożliwia dynamiczny rozwój Grupy w duchu innowacyjności. Każdy sklep prowadzony jest na zasadzie spółki z o. o., w której franczyzobiorca jest większościowym udziałowcem.
Właściciele tworzący Grupę Muszkieterów reprezentują bardzo różnorodne profile zawodowe. Wśród członków Grupy są oczywiście tacy, którzy pracowali już w handlu detalicznym czy w handlu ogólnie. Można tu również znaleźć bardziej nietypowe profile zawodowe: byłych rzemieślników, księgowych, bankowców, nauczycieli czy też pracowników administracji państwowej.
Ta różnorodność stanowi bogactwo Grupy Muszkieterów. Grupa stawia w pierwszej kolejności na kompetencje ogólnobiznesowe, a później na umiejętności, które można nabyć w trakcie szkolenia. Różnorodność to niezaprzeczalnie czynnik gwarantujący dynamiczny rozwój, zachęcający do rywalizacji, kreatywności i innowacyjności.
Szczegóły dotyczące procesu rekrutacji znajdziesz tutaj: https://franczyza.intermarche.pl/rekrutacja-szkolenie
ZOSTAŃ PARTNEREM INTERMARCHÉ
Jeśli prowadzisz już sklep z artykułami spożywczymi o powierzchni ponad 500 m2 w dowolnym mieście w Polsce Grupa proponuje dla Ciebie drugą opcję dołączenia do sieci Intermarché, którą jest możliwość zostania partnerem.
Korzyści dla partnera:
- działalność w ramach sprawdzonego systemu i pod rozpoznawalnym szyldem,
- efektywna logistyka,
- regularnych akcje handlowe i marketingowe,
- możliwości współpracy z lokalnymi dostawcami,
- szerokie wsparcie specjalistów.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://franczyza.intermarche.pl/prowadzisz-sklep
JEDNOSTKI WŁASNE
Centrum magazynowo-biurowe w Swadzimiu oraz magazyny logistyczne w Mysłowicach i Sosnowcu.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
189 w tym 4 jednostki przyłączone
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca sieci Intermarché może liczyć na szerokie wsparcie Grupy zarówno przed otwarciem swojego pierwszego punktu sprzedaży, jak i w trakcie trwania umowy franczyzowej. Poniżej przedstawiamy kilka przykładów.
#BIZNES
Dajemy Tobie sprawdzony biznes i oczekujemy wkładu własnego
Oferujemy
- działalność pod znaną i sprawdzoną marką Intermarché, która funkcjonuje na polskim rynku ponad 25 lat: skala, rozpoznawalność, zmniejszenie bariery wejścia na rynek lokalny,
- możliwość prowadzenia biznesu o wielomilionowych przychodach przy relatywnie niskim wkładzie finansowym,
- możliwość pomnażania swojego kapitału dzięki inwestycjom w nieruchomości Grupy Muszkieterów i stacje paliw
- dostęp do nowoczesnej centrali zakupowej, która wspiera i organizuje procesy handlowe,
- uczestnictwo w pełni zarządzanym łańcuchem dostaw z dostępem do magazynów centralnych.
#WSPARCIE
Pomagamy Tobie stworzyć przedsiębiorstwo od podstaw i oczekujemy otwartości na zmianę oraz nową wiedzę
Oferujemy:
- pomoc w wyborze lokalizacji sklepu i opracowaniu jego projektu, a także wsparcie w doborze wyposażenia, budowie placówki oraz przygotowania sklepu do otwarcia,
- kompleksowe szkolenia teoretyczno-warsztatowe realizowane w siedzibie Grupy Muszkieterów w Swadzimiu pod Poznaniem oraz staże praktyczne bezpośrednio w punktach sprzedaży, które jeszcze przed otwarciem, sklepu przygotuje kandydata do skutecznego i efektywnego zarządzania własnym biznesem
- szerokie wsparcie specjalistów i dostęp do regularnych szkoleń umożliwiających podnoszenie kwalifikacji – zarówno dla franczyzobiorcy, jak i pracowników sklepu,
- wsparcie doradców/specjalistów m.in. z dziedziny: marketingu, finansów, prawa, logistyki, IT, księgowości w trakcie procesu otwierania oraz po otwarciu sklepu,
- nowoczesne narzędzia marketingowe i digitalowe (np. aplikacja mobilna dla klientów i do zarządzania sklepem, usługi e-commerce, w tym click&collect czyli Intermarché Drive),
#NIEZALEŻNOŚĆ
Dajemy Tobie niezależność i oczekujemy koncentracji na swoim biznesie
Oferujemy:
- dużą niezależność w prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa, w tym możliwość współpracy z lokalnymi dostawcami, prowadzenia inwestycji i optymalizacji kosztów,
- samodzielne kształtowanie struktury zatrudnienia a także duża niezależność w kształtowaniu oferty produktowej
- wymianę wiedzy, doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy przedsiębiorcami w imię zasady niezależność we współzależności,
- możliwość budowania pozycji swojego przedsiębiorstwa w lokalnym otoczeniu biznesowym w oparciu o społeczną odpowiedzialność biznesu.
#ROZWÓJ
Dajemy Tobie skalę oraz możliwości rozwoju i oczekujemy zaangażowania
- możliwość otwierania kolejnych placówek handlowych pod tym samym szyldem,
- możliwość rozwoju w strukturach Grupy Muszkieterów i współdecydowania o strategicznych kwestiach (możliwość zostania wspólnikiem Spółki Muszkieterowie oraz udziałowcem Funduszu Nieruchomościowego Grupy),
- różne modele ekspansji
Każdy z franczyzobiorców współzarządza całą Grupą i ma możliwość wpływania na kierunki strategicznego rozwoju. W dłuższej perspektywie właściciel sklepu może łączyć funkcje zarządcze w Grupie. Jest to unikatowe rozwiązanie na całym rynku europejskim. Wyróżnikiem Muszkieterów jest także niezależność – wszyscy przedsiębiorcy należący do Grupy samodzielnie podejmują decyzje dotyczące przyszłości swojego biznesu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Suma inwestycji to wkład własny, który wynosi min. 400 tys. zł.
Co ważne, jest to kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki (nie jest to ani opłata licencyjna, ani żadna inna forma opłaty na rzecz Grupy).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- minimalny wkład własny: 400 tys. zł, pochodzący ze środków własnych,
- posiadanie cech przedsiębiorcy oraz ogólnych kompetencji biznesowych,
- gotowość do prowadzenia własnego, rodzinnego przedsiębiorstwa,
- ukończenie ok. 4-miesięcznego szkolenia teoretyczno-praktycznego,
- akceptacja umowy gwarantującej przedsiębiorcy 10-letnią współpracę z możliwością jej przedłużenia.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://franczyza.intermarche.pl/
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ITM Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
512 31 31 31
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Izabela Borowicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ITM Polska sp. z o.o. (ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Intermarché (Grupa Muszkieterów) oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.intermarche.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Intermarché obniża ceny, So Coffee nie chce marnować jedzenia, a Multi Ice Group podlicza otwarcia. Przegląd tygodnia 10-17 lutego.
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.
Ci, których interesuje otwarcie własnego sklepu spożywczego mają okazję bliższego poznania franczyzy sieci Intermarché. Już 8 lutego marka zaprasza na bezpłatny webinar.
Paulina Krajewska, podejmując pracę w sklepie Stokrotka, nie spodziewała się, że kiedyś zostanie jego franczyzobiorczynią. Przyjęła życiowe wyzwanie. Jak ocenia swoją decyzję?
– Dojrzałe sklepy osiągają zyski od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięczny miesięcznie – mówi Marcin Górski, właściciel sieci Al. Capone.
Sieć placówek pod szyldem Intermarche, którą prowadzą Państwo Gapys dobrze prosperuje, choć rynek jest coraz trudniejszy. Jaki jest ich przepis na sukces w biznesie?
W Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne Stokrotki. Magazyn o wielkości 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w Polsce południowo-wschodniej.
– Puby działające pod naszym szyldem mogą być na plusie już w pierwszych miesiącach działalności – mówi Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru PINTA.
Zainteresowanie współpracą z Chorten rośnie. W tym roku dołączyło do grupy 150 nowych partnerów.
Stokrotka inwestuje nawet 1 mln zł w sklep franczyzobiorcy. Sieć stawia partnerom konkretne warunki, bez spełnienia których szanse na wsparcie finansowe maleje.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.