Delikatesy Centrum
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć sklepów Delikatesy Centrum powstała w 1999 roku. Nasza koncepcja nowoczesnej franczyzy, oparta o dwudziestoletnie doświadczenie w branży, przynosi realne korzyści Franczyzobiorcom. Świetne wyniki sieci Delikatesy Centrum to sukces naszych Partnerów, którzy przy wsparciu franczyzodawcy z powodzeniem zarządzają swoim lokalnym biznesem. Współpracę z naszymi Partnerami opieramy na zaufaniu i przejrzystości.
Posiadamy ponad 1500 sklepów w całej Polsce.
To nas wyróżnia
Sprawdzony koncept i standardy
- Wypracowany we współpracy z Franczyzobiorcami koncept sklepu, odpowiadający na zmieniające się potrzeby klientów
- Wypracowane standardy gwarantujące wysoką jakość oraz budujące pozytywny wizerunek sieci w oczach konsumenta
- Stała współpraca z Radą Franczyzobiorców nad rozwojem najważniejszych projektów
Wyjątkowy marketing i innowacje
- Zaawansowany program lojalnościowy DeliKarta, oparty na algorytmach sztucznej inteligencji
- Ogólnopolska kampania promocyjna Rzeźnik Cen z wykorzystaniem telewizji, Internetu, billboardów i gazetek promocyjnych,
- System Zamów i Odbierz umożliwiający zamawianie produktów przez Internet z odbiorem własnym w wybranym sklepie Delikatesy Centrum
- Aplikacja Delikatesy Centrum wspomagająca codzienne zakupy klientów
Niezawodna logistyka
- 97% dostaw zgodnych z terminem i zamówieniem
- Dostawa produktów świeżych do 6 razy w tygodniu oraz produktów suchych nawet 3 razy w tygodniu
JEDNOSTKI WŁASNE
ponad 400
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1114
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Każdego dnia inwestujemy w rozwój i innowacje
Badamy konsumentów, szukamy technologii, inwestujemy i wdrażamy sprawdzone, najlepsze rozwiązania, które pozwolą budować przewagę konkurencyjną naszych sklepów.
Wsparcie na otwarcie
- Dofinansowanie do wyposażenia sklepu
- Wsparcie naszych ekspertów z Działu Ekspansji i Działu Otwarć w kwestiach związanych z lokalizacją sklepu i przygotowaniem jego otwarcia
- Opieka Doradcy, który udzieli rad dotyczących prowadzenia sklepu
- Szkolenia, w ramach Akademii Umiejętności, z zakresu zarządzania sklepem i personelem
Codzienne wsparcie Twojego biznesu
- Wizyty Doradcy Klienta
- Raporty przedstawiające wyniki i kierunki rozwoju sklepu
- Stale dostępny program szkoleniowy
- Komunikacja najważniejszych informacji przez Portal Franczyzobiorcy
- Bieżące wsparcie Biura Obsługi Klienta
- Systemy analityczne wspierające organizacje promocji i dostarczające analitykę sprzedaży
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji w zakresie dostosowania do systemu ustalany jest indywidualnie dla każdej placówki handlowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiednich środków finansowych oraz doświadczenia handlowego
- Podnoszenie kwalifikacji zarówno własnych, jak i personelu
- Wspólne budowanie pozytywnego wizerunku Delikatesów Centrum
- Partnerska współpraca z franczyzodawcą oraz prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami sieci
Dodatkowym atutem będzie posiadanie przez Franczyzobiorcę nieruchomości o powierzchni minimalnej 200 m2, z odpowiednim potencjałem, zapleczem magazynowym oraz parkingiem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Eurocash Franczyza Sp. z o.o.
ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki
662 77 44 77
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Rafał Kurowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Eurocash Franczyza Sp. z o.o. (ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Delikatesy Centrum oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie delikatesy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Lagardère Travel Retail świętuje jubileusz a Odido i Bricomarché startują z nowymi formami współpracy franczyzowej. Przegląd tygodnia 7-13 listopada.
Biznes sklepów spożywczych podczas pandemii złapał drugi oddech, ale nadal pozostał wybitnie konkurencyjny.
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.
Ci, których interesuje otwarcie własnego sklepu spożywczego mają okazję bliższego poznania franczyzy sieci Intermarché. Już 8 lutego marka zaprasza na bezpłatny webinar.
Paulina Krajewska, podejmując pracę w sklepie Stokrotka, nie spodziewała się, że kiedyś zostanie jego franczyzobiorczynią. Przyjęła życiowe wyzwanie. Jak ocenia swoją decyzję?
– Dojrzałe sklepy osiągają zyski od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięczny miesięcznie – mówi Marcin Górski, właściciel sieci Al. Capone.
Sieć placówek pod szyldem Intermarche, którą prowadzą Państwo Gapys dobrze prosperuje, choć rynek jest coraz trudniejszy. Jaki jest ich przepis na sukces w biznesie?
W Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne Stokrotki. Magazyn o wielkości 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w Polsce południowo-wschodniej.
– Puby działające pod naszym szyldem mogą być na plusie już w pierwszych miesiącach działalności – mówi Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru PINTA.
Zainteresowanie współpracą z Chorten rośnie. W tym roku dołączyło do grupy 150 nowych partnerów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.