Stokrotka

Stokrotka
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Polska sieć supermarketów i marketów oferująca gotową koncepcję detaliczną, w skład której wchodzą unikalne, przetestowane rozwiązania operacyjne, handlowe i marketingowe stworzone z myślą o właścicielach sklepów spożywczo-przemysłowych. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu organizator sieci stwarza możliwość zarabiania na prowadzeniu własnego biznesu, z gwarancją bezpieczeństwa, jaką daje partnerska franczyza ze Stokrotką. Organizator posiada w ofercie ponad 12 tys. indeksów oraz bogatą ofertę produktów marki własnej.

Jednostki własne

360

Jednostki franczyzowe

40

Zdjęcie punktu systemu
sklep Stokrotka
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Kompleksowe wparcie Franczyzobiorców: sieć logistyczna na terenie całego kraju, stały grafik i częste dostawy, sprawdzona polityka asortymentowa, szeroka oferta produktów marki własnej, dedykowane dla każdego sklepu wsparcie marketingowe, stała opieka Doradcy Klienta, dostęp do przetestowanych standardów sieci, sprawdzone rozwiązania IT, zaplecze szkoleniowe dla personelu.

Przewidywana suma inwestycji
  • Inwestycja początkowa: ustalana indywidualnie dla każdej placówki,
  • Opłata wstępna: 2 tys zł,
  • Opłata bieżąca: 0,5 % obrotu.
Podstawowe wymagania sieci

Brak.

Informacje o franczyzodawcy
Stokrotka Sp. z o.o.
Projektowa 1, 20-209 Lublin
515 110 003
franczyza@stokrotka.pl
www.stokrotka.pl/franczyza
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.