Kids Studio

Kids Studio
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Jesteśmy jedynym w Polsce franczyzowym projektem przestrzeni sportowych dedykowanych dzieciom. Oferujemy liczne zajęcia gimnastyczne i taneczne, silnie akcentując znaczenie wychowania poprzez sport. Wdrożyliśmy innowacyjny sposób nauki, poprzez połączenie idei zespołów oferujących szeroki zakres zajęciowy oraz możliwości korzystania ze ściśle ukierunkowanych zajęć dodatkowych. W naszej ofercie znajdują się zespoły taneczno rytmiczne dla najmłodszych (4-6 lat) i zespoły taneczne oraz gimnastyczne dla dzieci starszych.

Proponowane przez nas zajęcia i rozwiązania są efektem stosowania aktualnie obowiązujących światowych wzorców. Ważnym punktem polityki Kids Studio jest nieustanny rozwój oferty i ulepszanie istniejących propozycji.

Stale inwestujemy w kadrę. Opracowaliśmy standardy skutecznej komunikacji i obsługi klienta, którymi chętnie się z Państwem podzielimy. Prowadzimy szkolenia dla pracowników, aby stale podnosili swoje kompetencje i byli wizytówką Kids Studio. Wierzymy, że zadowolenie pracowników przekłada się na zadowolenie klientów.

Wiemy, że  udana partnerska współpraca opiera się na fundamentalnym założeniu, że sukces całej marki zależy od sukcesu pojedynczych przedsiębiorstw działających pod jej szyldem. Będziemy szczęśliwi, mogąc dzielić się z Państwem naszym doświadczeniem i pasją włożoną w tworzenie marki Kids Studio.

A jeśli masz już swoje studio lub fitness oferujemy nową formę współpracy 

Zostań licencjobiorcą i dołącz do sieci Kids Studio już od 200 zł netto miesięcznie.

Teraz również dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, pomagając innym w osiągnięciu sukcesu. Stworzyliśmy ofertę licencyjną dla klubów fitness i szkół tańca, dzięki której za niewielkie pieniądze wprowadzisz do swojej firmy nieszablonowe formy zajęć (gimnastyka artystyczna, akrobatyka, balet, hip hop, trampoliny fitness, zajęcia korekcyjne i inne.), sygnowane marką Kids Studio, sieci szkół dla dzieci i młodzieży.

Koszt miesięcznej opłaty licencyjnej:

  • 200 zł (do 4 godz. zajęć tygodniowo)
  • 300 zł (5-8 godz. zajęć tygodniowo)
  • 400 zł (8-10 godz. zajęć tygodniowo)
  • 500 zł (powyżej 10 godz. zajęć tygodniowo)

Warunki:

  • Umowa na min. 12 miesięcy.
  • Wszystkie kwoty są kwotami netto.
  • Płatność raz w miesiącu.

Współpracujemy z najlepszymi tancerzami i instruktorami w kraju, mistrzami świata i Europy w różnorodnych technikach sportu i tańca.

Zapoznaj się z ofertą licencyjną Kids Studio

Jednostki franczyzowe
4 (Kids Studio Open Space w Łodzi, ul. Lipowa 15/17, Kids Studio w Częstochowie, ul. Św. Jadwigi 18, Kids Studio w Zgierzu, ul. Majakowskiego 43, Kids Studio w Gdyni, ul. Unruga 176)
Zdjęcie punktu systemu
Wnętrze Kids Studio
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Stając się franczyzobiorcą Kids Studio od pierwszego dnia działalności pracujecie Państwo z marką, która odniosła sukces. Korzystacie Państwo ze znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych, standardów komunikacji i obsługi klienta oraz wszelkich zastrzeżonych dokumentów wewnętrznych, procesów i formuł należących do marki Kids Studio.

Dostęp do know-how

Przystępując do sieci franczyzowej Kids Studio, uzyskujecie Państwo dostęp do know-how firmy, czyli gotowego przepisu na prowadzenie biznesu. Bez konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków i wypracowywania strategii rynkowych otrzymujecie Państwo gotowy wzór postępowania.

Wsparcie ze strony właściciela marki Kids Studio

Będąc właścicielem i twórcą marki Kids Studio, każdego franczyzobiorcę traktujemy jak partnera, będziemy wspierać Państwa w sukcesach i nie pozwolimy, by w razie kłopotów zostali Państwo sami. Służymy pomocą i radą na każdym etapie Państwa działalności. Oferujemy pomoc obejmującą m.in. doradztwo w zakresie rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, znalezienie odpowiedniej lokalizacji, możliwość skorzystania ze sprawdzonej ekipy remontowo-budowlanej, dostosowanie lokalu do standardów sieci czy szkolenia w zakresie prowadzenia biznesu, księgowości, promocji i marketingu.

Korzyści z działań reklamowych i promocyjnych prowadzonych przez właściciela marki Kids Studio

Wejście do sieci franczyzowej Kids Studio, daje możliwość korzystania z efektów dużej kampanii reklamowej organizowanej przez dawcę licencji dla całej sieci.

Kształcenie i rozwój

Kids Studio oferuje autorski program szkoleniowy dla franczyzobiorców oraz ich pracowników obejmujący podstawy oraz specjalistyczną wiedzę w niezbędnym zakresie. Instruktorzy i instruktorki otrzymają wszystkie informacje dotyczące stworzonego przez nas programu zajęć. Przekażemy też Państwu podręcznik standardów operacyjnych. Przez cały okres prowadzenia działalności będziemy służyć Państwu naszym doświadczeniem.

A jeśli zdecydujesz się na zostanie licencjobiorcą dostaniesz od nas:

Partnerstwo znznej marki

Dzięki uzyskaniu licencji, możesz posługiwać się logotypem Kids Studio. Licencja wpłynie na rozpoznawalność Twojej marki - otrzymasz wyjątkową ofertę zajęć i napływ nowych klientów.

Wsparcie promocyjne

Mamy opracowane standardy pozyskiwania klienta - nauczymy Cię, jak odpowiednio dostosować komunikat zależnie od wielkości miasta i jak sprawić, by chętnych na zapisy nie zabrakło. Otrzymujesz wsparcie promocyjne doświadczonej kadry marketingowej. Zapewniamy także materiały graficzne przydatne do promocji zajęć.

Zapewnienie ciągłego rozwoju

Podejmując współpracę licencyjną możesz liczyć na profesjonalne szkolenia pracowników w preferencyjnych cenach. Wierzymy, że zadowolenie pracowników przekłada się na zadowolenie klientów.

Tak jak w przypadku franczyzy, podczs współpracy licencyjnej na wszystkich etapach służymy pomocą i radą. Nie bój się zapytać o szczegóły i zasady naszej oferty współpracy licencyjnej. Otrzymasz od nas know-how sprzedaży, czyli gotowy przepis na prowadzenie zajęć.

Spełnij marzenie o sukcesie! Rozpocznij współpracę franczyzową lub licencyjną!

Przewidywana suma inwestycji

Przybliżone koszty uruchomienia oddziału:

  • Minimalna kwota inwestycji: od 35 tys. zł,
  • Wykupienie licencji: 10 tys. zł,
  • Zakup materiałów do standaryzacji wnętrz: od 15 tys. zł,
  • Stała opłata miesięczna: 1 tys. zł,
  • Roczna opłata marketingowa: 3 tys. zł.
Podstawowe wymagania sieci

Warunki lokalizacyjne: miasto powyżej 10 tys. mieszkańców,
Warunki lokalowe: lokal min. 150 m2.


Warunki stawiane wobec franczyzobiorcy:

  • Osobiste zaangażowanie,
  • Podstawowa wiedzy z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej,
  • Umiejętności pracy z ludźmi,
  • Zaangażowanie i konsekwencja w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów.
Informacje o franczyzodawcy
JT Promotion Jarosław Tomczewski
ul. Mieszka I 1, 92-415 Łódź
606 260 789
biuro@kids-studio.pl
www.kids-studio.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Jarosław Tomczewski

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.