Piotr Polk na Targach Franczyza
Już za trzy tygodnie, po raz 15. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Targi Franczyza, największe dziś wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej. To jedyne takie miejsce, w którym pod jednym dachem gromadzą się co roku franczyzodawcy oraz kilka tysięcy ludzi, którzy chcą nawiązać biznesową współpracę. Przez trzy dni odbywają się spotkania, toczą się rozmowy, negocjacje i podpisywane są umowy. W tym roku odwiedzający mogą wybierać spośród 200 sprawdzonych pomysłów na biznes. Nim jednak dokonają być może najważniejszego w życiu wyboru, korzystają z wiedzy i doświadczenia ekspertów na Forum Szkoleniowym. Jego gościem specjalnym będzie Piotr Polk, aktor i właściciel marki meblarskiej „by Polk”, który opowie, jak swoją pasję przekuwa w biznes. Spotkanie z Piotrem Polkiem rozpocznie się w piątek 27 października o godz. 15.30.
200 pomysłów na biznes
Targi Franczyza to jedno z nielicznych wydarzeń targowych w Polsce, które od lat odnotowuje systematyczny wzrost liczby wystawców i powierzchni. W tym roku w trzynastu salach Pałacu Kultury i Nauki (prawie cały parter) zaprezentuje się 200 marek franczyzowych lub partnerskich o kwocie inwestycji od kilkunastu tysięcy po kilkanaście milionów złotych. O przyszłych franczyzobiorców zabiegają przedstawiciele firm z kilkunastu branż, którzy dokładają starań, by wyróżnić swoją ofertę. Coraz częstszym zabiegiem jest odtwarzanie placówek handlowych lub usługowych, aby kandydaci zobaczyli, jak może wyglądać ich biznes.
– Targi Franczyza to impreza obowiązkowa dla franczyzodawców poszukujących partnerów, jak i firm dbających o wizerunek na rynku franczyzy – mówi Grzegorz Karmowski, dyrektor Wydziału Rozwoju sieci partnerskiej Nest Banku.
Do najliczniej reprezentowanych branż tradycyjnie należy gastronomia – na tegorocznych Targach zaprezentuje się 60 marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodą marki restauracyjne, m.in.: McDonlad’s, Burger King, Salad Story, Telepizza, Kebab King, Biesiadowo, Dominos Pizza, Bafra Kebab czy New York Pizza. Coraz liczniej się pojawiają się na Targach również marki lodowe (Carte Dor, Chop Chop Lody Tajskie, Lody Bonano, Lodolandia, Mangatto, Lody Marsjano) oraz kawiarniane (Coffeeloffee, Coffee Feel, So! Coffee). Popularnością wśród odwiedzających cieszą się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych, wśród wystawców z tej branży pojawią się: Carrrefour, Delikatesy Centrum, Groszek, Intermarche Żabka i inne.
Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znajdą oferty m.in.: PZU, Superpolisy, Credit Agricole, Eurobanku, Getin Noble Banku, Nest Banku oraz biur księgowych Tax Care, które w zeszłym roku weszły w pełną franczyzę. Wśród wystawców pojawią się również przedstawiciele rynku nieruchomości, w tym Dom Development, Metrohouse i Północ Nieruchomości. O szansę na wejście do Polski powalczą również koncepty z USA, Australii, Indii, Albanii, Białorusi, Holandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rumunii i Ukrainy.
Koszt biletu zakupionego w kasie Targów wynosi 20 zł. Darmowy bilet, po wypełnieniu ankiety, dostępny jest również w aktualnym wydaniu miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
Sfinks podsumowuje pierwszy kwartał, a Żabka namawia do nauki. Przegląd tygodnia 6-12 kwietnia.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy
Znam osoby gdzie rocznie zarabiają 300 tys złotych prosze nie łżeć że hodowla się nie opłaca.