aktualności

pytanie tygodnia | 03.09.2018

Nie tylko lody

O rozwoju sieci Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab opowiada Marcin Olesiak, prezes Sweet Gallery - franczyzodawcy wszystkich trzech marek.

mój franchising | 03.09.2018

Franczyzowe dwa w jednym

Marta Filipczak otworzyła lokal, łączący dwa koncepty franczyzowe: Western Tortilla i Coffeeloffee. Jak się sprawdza taka mieszanka?

z kraju | 01.09.2018

Kryształowy biznes

Światowa marka, znana z kryształowej biżuterii, szuka partnerów i franczyzobiorców w całej Polsce.

z kraju | 30.08.2018

Aptekarska wojna z franczyzą

Naczelna Izba Aptekarska ostrzega farmaceutów przed franczyzą. Czy na pewno wie, o czym mówi?

z kraju | 29.08.2018

Firma na diecie

Franczyzobiorcami marki Naturhouse mogą zostać nie tylko dietetycy. Inwestycja w placówkę pod tym szyldem to kwota minimum 50 tys. zł.

z kraju | 28.08.2018

Franczyzowa ekspansja

Sweet Gallery, właściciel trzech konceptów gastronomicznych, chce w ciągu dwóch najbliższych lat zbudować sieć, liczącą tysiąc punktów. Oczywiście za pomocą franczyzy.

z kraju | 28.08.2018

Biznes dobrze policzony

AMAKids proponuje franczyzobiorcom prowadzenie zajęć matematycznych, opartych na oryginalnej metodzie. I obiecuje szybki zwrot z inwestycji.

pytanie tygodnia | 27.08.2018

Hossa potrwa długo

Zawód pośrednika nieruchomości cieszy się coraz większym prestiżem – mówi Jakub Rawski, dyrektor ds. franczyzy Zachód Nieruchomości.

z kraju | 27.08.2018

Franczyza ze smakiem

Pomysłodawcy Sevi Kebab dzielą się z franczyzobiorcami przepisami na tureckie dania i na prowadzenie firmy.

z kraju | 24.08.2018

Licencja bez glutenu

Bistro połączone z piekarnią, na dodatek serwujące bezglutenowe produkty – to pomysł na biznes pod szyldem Zdrowa Micha. Gdzie się może sprawdzić?

mój franchising | 23.08.2018

Złote łuki dla wytrwałych

Waldemar Dziubiński dwa razy próbował dołączyć do sieci McDonald's. Wreszcie mu się udało i od marca jest pierwszym licencjobiorcą tej marki w Radomiu.

z kraju | 22.08.2018

Interes na kilku metrach

Franczyzodawca Fonny Funny rozwija swój biznes od roku i ma już kilkunastu franczyzobiorców. Na inwestycję trzeba mieć 25 tys. zł. Po jakim czasie się zwraca?

z kraju | 20.08.2018

Bąbelki we franczyzie

Stoisko z azjatycką herbatą to wydatek rzędu 35 tys. zł. Podobno może zwrócić się bardzo szybko.

z kraju | 20.08.2018

Plan z dużym rozmachem

Franczyzodawca Xtreme Fitness Gyms ma ambitne plany. W ciągu czterech lat chce otworzyć sto klubów.

pytanie tygodnia | 19.08.2018

Stawiamy na franczyzę

– Planujemy mieć sieć liczącą mniej więcej 250 sklepów za pięć lat – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.

z kraju | 17.08.2018

Burgerownia w optymalnym rozmiarze

Wegańskie burgerownie pod szyldem Krowarzywa można otwierać w trzech formatach. Ile trzeba zainwestować?

ze świata | 15.08.2018

Z Malezji nad Wisłę

W Malezji działa 65 konceptów franczyzowych. Czy któryś z nich opłaca się ściągnąć do Polski?

z kraju | 14.08.2018

Znana marka ogłasza odwrót

Dunkin Donuts po raz drugi wycofuje się z Polski. Zamyka ostatnie trzy lokale nad Wisłą.

z kraju | 13.08.2018

Zarabiają na imprezach

Franczyzobiorcami marki Godan najczęściej zostają osoby, które pracują jako klauni, didżeje lub animatorzy. Ale nie tylko. Dla kogo jeszcze to dobry biznes?

pytanie tygodnia | 12.08.2018

Trzy kroki przed konkurencją

– Partnerem do rozmów jest dla nas każdy, ale franczyzobiorcami mogą zostać nieliczni – mówi Leszek Michniak, prezes grupy WGN.

1
2
4
5
następna  
ostatnia