20.12.2016

Dodatkowy zarobek

Firma Stempleks chce nawiązać współpracę m.in. z właścicielami agencji opłat, sklepów z zabawkami, saloników prasowych, którzy chcieliby mieć w ofercie usługi małej poligrafii.

Stempleks rozpoczął działalność pięć lat temu we Wrocławiu. Teraz marka chce rozwinąć sieć na terenie całej Polski. – W naszych punktach partnerskich klienci mogą złożyć zlecenie na wykonanie pieczątek, wizytówek, ulotek, a także przegranie materiału ze starych kaset wideo do wersji cyfrowej, np. DVD. Gwarantujemy dostawę zleceń w ciągu 24 godzin. Nie pobieramy od naszych partnerów żadnych opłat za oznakowanie, dostawę i odbiór zleceń czy materiały reklamowe – mówi Jerzy Jantoń, przedstawiciel marki Stempleks.

Kobieta poleca usługi firmy Stempleks.pl Fot. Stempleks.pl

Jedynym zadaniem partnera marki Stempleks jest przyjęcie od klienta zlecenia i przekazanie go do centrali firmy. W zamian za to otrzyma prowizję od wykonanej usługi.

Osoba, która chciałaby współpracować z firmą Stempleks, nie musi posiadać żadnych środków na inwestycję ani zdobywać koncesji na usługi poligraficzne. Powinna za to prowadzić już jakiś biznes, którego ofertę chciałaby rozszerzyć. Koszty oznakowania lokalu pokrywa licencjodawca. Przekazuje nieodpłatnie partnerowi wszelkie niezbędnej materiały reklamowe, m.in. plakaty i ulotki.

Na czym więc dokładnie polega współpraca? Jedynym zadaniem partnera marki Stempleks jest przyjęcie od klienta zlecenia i przekazanie go do centrali firmy. W zamian za to otrzyma prowizję od wykonanej usługi. – Nie obciąża to zbytnio naszego partnera w codziennym prowadzeniu jego podstawowego biznesu. A daje okazję na zwiększenie przychodów o 500-1 tys. zł miesięcznie – mówi Jerzy Jantoń.

Z firmą współpracuje blisko 130 partnerów.