Jedynym zadaniem partnera marki Stempleks jest przyjęcie od klienta zlecenia i przekazanie go do centrali firmy. W zamian za to otrzyma prowizję od wykonanej usługi.
Wtorek
20.12.2016
Firma Stempleks chce nawiązać współpracę m.in. z właścicielami agencji opłat, sklepów z zabawkami, saloników prasowych, którzy chcieliby mieć w ofercie usługi małej poligrafii.
 

Stempleks rozpoczął działalność pięć lat temu we Wrocławiu. Teraz marka chce rozwinąć sieć na terenie całej Polski. – W naszych punktach partnerskich klienci mogą złożyć zlecenie na wykonanie pieczątek, wizytówek, ulotek, a także przegranie materiału ze starych kaset wideo do wersji cyfrowej, np. DVD. Gwarantujemy dostawę zleceń w ciągu 24 godzin. Nie pobieramy od naszych partnerów żadnych opłat za oznakowanie, dostawę i odbiór zleceń czy materiały reklamowe – mówi Jerzy Jantoń, przedstawiciel marki Stempleks.

Osoba, która chciałaby współpracować z firmą Stempleks, nie musi posiadać żadnych środków na inwestycję ani zdobywać koncesji na usługi poligraficzne. Powinna za to prowadzić już jakiś biznes, którego ofertę chciałaby rozszerzyć. Koszty oznakowania lokalu pokrywa licencjodawca. Przekazuje nieodpłatnie partnerowi wszelkie niezbędnej materiały reklamowe, m.in. plakaty i ulotki.

Na czym więc dokładnie polega współpraca? Jedynym zadaniem partnera marki Stempleks jest przyjęcie od klienta zlecenia i przekazanie go do centrali firmy. W zamian za to otrzyma prowizję od wykonanej usługi. – Nie obciąża to zbytnio naszego partnera w codziennym prowadzeniu jego podstawowego biznesu. A daje okazję na zwiększenie przychodów o 500-1 tys. zł miesięcznie – mówi Jerzy Jantoń.

Z firmą współpracuje blisko 130 partnerów.


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.