Kandydaci na franczyzobiorców marki Przyjazny Dietetyk powinni liczyć się z kosztem inwestycji rzędu 20 tys. zł.
Wtorek
21.02.2017
Moda na zdrowy styl życia i walkę z nadwagą to woda na młyn na biznes dietetyków. Poradnię można otworzyć również we franczyzie.
 

Jak wynika z badań CBOS, blisko 30 proc. Polaków co roku jest na diecie, z czego 25 proc. na takiej, która polega na eliminowaniu jakichś konkretnych produktów spożywczych. O to, jak się odchudzać coraz częściej pytamy dietetyków. Niestety, z opinią o tego typu placówkach bywa różnie często zarzuca się im, że pod pozorem indywidualnego doboru planów żywieniowych proponują każdemu klientowi taką samą diagnozę i sprzedają podobne suplementy.

Franczyzodawcy sieci Przyjazny Dietetyk postanowili zdecydowanie odciąć się od tego stereotypu i zaproponować zupełnie inny model biznesowy. W placówkach marki suplementy nie są dostępne, a ich właściciele zarabiają świadcząc usługi związane z dobieraniem diety i motywowaniem klientów do walki z nadwagą. Franczyzobiorca ma za zadanie ułatwić klientowi zrozumienie przyczyn jego nadwagi, po czym pomóc mu w odnalezieniu pewności siebie i zaszczepić w nim właściwe nawyki żywieniowe.

Franczyza Przyjazny Dietetyk to oferta nie dla każdego. Franczyzobiorcy rekrutują się spośród absolwentów kierunków związanych z dietetyką i zdrowego żywienia.
– Zakładamy, że osoby chcące pracować w naszej branży są merytorycznie przygotowane i mają pewne predyspozycje. Jednak dzisiejszy marketing jest bardzo wymagający i nie każdy potrafi skutecznie działać w celu pozyskanie klienta. Pomoc fachowców zapewniona przez franczyzodawcę jest często konieczna. Z doświadczenia wiem, jak ciężko dopasować dobre źródło reklamy dla rożnych miejscowości – mówi Judyta Malagowska, menedżer marki Przyjazny Dietetyk.

W sieci działa obecnie 10 placówek własnych i 20 franczyzowych. Franczyzodawca zapewnia, że placówkę można otworzyć już w miejscowości powyżej 10 tys. Marka jest jednak obecna również w dużych miastach, jak Bydgoszcz, Kraków, Toruń czy Olsztyn.
– W marcu podpisujemy umowę w Warszawie. Trwają również intensywne rozmowy z kandydatką w Grajewie i mam nadzieję, że zakończą się sukcesem i nawiązaniem współpracy – zapowiada Judyta Malagowska.

Punkty marki Przyjazny Dietetyk powstają w lokalach o powierzchni 12-20 m2. Kandydaci na franczyzobiorców powinni liczyć się z kosztem inwestycji rzędu 20 tys. zł. Kwota uwzględnia zakup sprzętu biurowego, a także opłatę wstępną w wysokości 4,5 tys. zł (500 zł przeznaczone jest na materiały reklamowe). Początkowy wydatek obejmuje też wagę – podstawowe narzędzie w salonie dietetycznym.
– W tym zakresie istnieje spora rozpiętość cenowa. Podstawową wagę można kupić za 1,2 tys. zł, a bardziej zaawansowane kosztują ok. 8 tys. zł. W naszych placówkach korzystamy z wag marki Tanita. Franczyzobiorcy mogą za naszym pośrednictwem uzyskać rabaty przy ich zakupie – mówi Judyta Malagowska.

Franczyzodawca pobiera też opłaty bieżące. Ich wysokość zależy od liczby pacjentów obsługiwanych w placówce franczyzowej. Od pierwszej wizyty pacjenta (koszt od 250 zł) do centrali trzeba odprowadzić 30 zł. Za wizyty kontrolne (koszt na poziomie 100-150 zł) pobierana jest opłata w wysokości 15 zł, z tym że obciążonych nią jest 25 pierwszych wizyt, pozostałe są z niej zwolnione.


POPULARNE NA FORUM

Witaminowe eldorado

Caring health is government duty they must have to provide best health caring service actually I am from DissertationPlus | Dissertation Service I have to write on health and I...

3 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Salon optyczny: Biznes, który wpada w oko

Looking for technical support, visit on: contact support phone number, contact support, contact phone number, contact number, support phone number, Support number, tech support...

10 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2018
Salon optyczny: Biznes, który wpada w oko

aol customer service, aol customer service phone number, aol customer service number, aol customer service phone, aol customer service phone, aol customer support, aol customer...

10 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2018
Salon optyczny: Biznes, który wpada w oko

google [url=https://www.google.com]google[/url],

10 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2018
Sklep z ziołami

Szczególnie jeżeli w takim sklepie są różnie produkty nie tylko same zioła jak http://zielarzradzi.pl/ to myślę że taki sklep jest dobry

15 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2018
Preparaty odchudzające

zobaczcie co o niej piszą http://zamowdiete.pl/prezentacje-pokazy-spolki-clavam-sp-z-o-o-doskonala-okazja-zakupy/

38 wypowiedzi
ostatnia 26.07.2018
Preparaty odchudzające

a nie lepiej zdrowo gotować w garnkach oferowanych firmę clavam myślę że to całkiem dobra opcja.

38 wypowiedzi
ostatnia 26.07.2018
Preparaty odchudzające

dobre preparaty posiada firma clavam

38 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2018