Do otwarcia poradni w sieci Przyjazny Dietetyk wystarczy lokal o powierzchni 12-20 m2.
Piątek
05.08.2016
Przyjazny Dietetyk, w odróżnieniu od wielu konkurentów, nie oparł swojego biznesu na sprzedaży suplementów diety. Metody działania franczyzobiorców są zupełnie inne.
 

Placówkom dietetycznym często zarzuca się, że pod pozorem indywidualnego doboru planów żywieniowych proponują każdemu klientowi taką samą diagnozę i wciskają mu ten sam zestaw suplementów. Marka Przyjazny Dietetyk chce walczyć z takim stereotypem. W placówkach sieci suplementy nie są dostępne, a problemy pacjentów są rozwiązywane poprzez odpowiednią dietę i motywację. Franczyzobiorca ma za zadanie ułatwić klientowi zrozumienie przyczyn jego nadwagi, po czym pomóc mu w odnalezieniu pewności siebie i zaszczepić w nim właściwe nawyki żywieniowe.
- Dlatego naszymi partnerami zostają osoby przygotowane do zawodu. Wymagamy od kandydatów ukończenia studiów w zakresie dietetyki i zdrowego żywienia – mówi Judyta Malagowska, menedżer marki Przyjazny Dietetyk.

W sieci działa obecnie 9 placówek własnych i 20 franczyzowych. W ostatnich miesiącach poradnie pojawiły się m.in. w Kutnie, Gnieźnie i Przasnyszu. Franczyzodawca zapewnia, że placówkę można otworzyć już w miejscowości powyżej 10 tys. Marka jest jednak obecna również w dużych miastach, jak Bydgoszcz, Kraków, Toruń czy Olsztyn.
- Nasza firma powstała w 2010 roku, a we franczyzie rozwija się od trzech lat. Do tej pory dopracowywaliśmy koncept i budowaliśmy wizerunek marki, teraz chcemy przyspieszyć rozwój dzięki sprzedaży licencji. Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z kilkoma kolejnymi kandydatami, jednak jest jeszcze za wcześnie, by mówić o szczegółach – zapowiada Judyta Malagowska.

Punkty marki Przyjazny Dietetyk powstają w lokalach o powierzchni 12-20 m2. Kandydaci na franczyzobiorców powinni liczyć się z kosztem inwestycji rzędu 20 tys. zł. Kwota uwzględnia zakup sprzętu biurowego, a także opłatę wstępną w wysokości 4,5 tys. zł (500 zł przeznaczone jest na materiały reklamowe). Początkowy wydatek obejmuje też wagę – podstawowe narzędzie w salonie dietetycznym.
- W tym zakresie istnieje spora rozpiętość cenowa. Podstawową wagę można kupić za 1,2 tys. zł, a bardziej zaawansowane kosztują ok. 8 tys. zł. W naszych placówkach korzystamy z wag marki Tanita. Franczyzobiorcy mogą za naszym pośrednictwem uzyskać rabaty przy ich zakupie – mówi Judyta Malagowska.

Franczyzodawca pobiera też opłaty bieżące. Ich wysokość zależy od liczby pacjentów obsługiwanych w placówce franczyzowej. Od pierwszej wizyty pacjenta (koszt od 250 zł) do centrali trzeba odprowadzić 30 zł. Za wizyty  kontrolne (koszt na poziomie 100-150 zł) pobierana jest opłata w wysokości 15 zł, z tym że obciążonych nią jest 25 pierwszych wizyt, pozostałe są z niej zwolnione.


POPULARNE NA FORUM

Preparaty odchudzające

Na pewno warto, jak sam wspomniałeś teraz bardzo wiele osób się odchudza, tu masz stronę z suplementami na odchudzanie, ceny na stronie są w detalu, jak do nich napiszesz...

35 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Preparaty odchudzające

Na pewno warto, jak sam wspomniałeś teraz bardzo wiele osób się odchudza, tu masz strone z suplementami nna odchudzanie, ceny na stronie są w detalu, jak do nich napiszesz...

35 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Preparaty odchudzające

Moim zdaniem lepiej udać się do dobrego dietetyka https://ranking.abczdrowie.pl/s/dietetyk i on już nas dalej pokieruje. Unikniemy efektu jo-jo.

35 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Prywatna przychodnia lekarska: Popyt na zdrowie

Bardzo dobre rozwiązanie, jeśli potrzebujemy pomocy na już i nie mamy czasu na stanie w kolejkach . Osobiście korzystam z wyszukiwarki...

20 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Psychoterapia

Psychoterapia powinna być według mnie przeprowadzona przez doświadczonego specjalistę i na pewno nie może ona skończyć się na jednym spotkaniu. Jeśli liczysz na...

3 wypowiedzi
ostatnia 12.07.2018
Psychoterapia

Great! color switch game.

3 wypowiedzi
ostatnia 29.06.2018
Preparaty odchudzające

Tego typu specyfiki w dzisiejszych czasach to standard. Trzeba tylko kupować to w sprawdzonych źródłach jak Internetowa apteka ponieważ wtedy masz pewność że tabletki...

35 wypowiedzi
ostatnia 24.06.2018
Optyk

Jak bardzo opłaca się otwarcie wirtualnego optyka? Sprzedaż soczewek aktualnie rośnie w siłę, wystarczy spojrzeć na Soczewki.net. Jak wiadomo monopol nie jest dobry to...

1 wypowiedzi
ostatnia 22.06.2018