Pszczółka, Pszczółka Ekspres
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Majster Budowlane ABC jest polską firmą, która od 30 lat prowadzi działalność na rynku dystrybucji materiałów budowlano-remontowych, a historia firmy sięga lat 30 XX wieku.
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią nowoczesnych marketów z kategorii dom i ogród (DIY) w Polsce.
Naszą misja jest nieustannie tworzenie i dostarczanie nowatorskich rozwiązań podnoszących konkurencyjność polskich przedsiębiorców.
Do punktów handlowych wprowadzamy atrakcyjność, jakość i gwarantujemy poprawę wyników.
Jako pierwsi w Polsce stworzyliśmy nowatorską i elastyczną formułę marketu budowlanego już od 200m2, odpowiadającą na potrzeby i oczekiwania rynku lokalnego.
Majster Budowlane ABC to Partnerstwo i elastyczność i bezpieczeństwo.
Naszym sukcesem jest sukces biznesowy Partnera.
Dlaczego pszczółka – perspektywa klienta
Wygoda zakupów blisko domu
- Przyjazne i nowoczesne sklepy w małych miejscowościach
- Mały format z bardzo szerokim przekrojem asortymentowym
- Umożliwia wygodne zakupy ( przemyślana ścieżka klienta, czytelna ekspozycja asortymentu)
- Wysoka jakość obsługi klienta
Przewaga konkurencyjna na rynku
- Unikatowy i nowoczesny koncept - wysoki standard marketów dom i ogród
- Idealne dopasowanie do potrzeb i oczekiwań lokalnych klientów
- Sklep blisko klientów
- Pszczółka Cafe i strefa spożywcza
JEDNOSTKI WŁASNE
2 markety budowlane Pszczółka Ekspres
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
70 marketów budowlanych Pszczółka i Pszczółka Ekspres
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jako organizator sieci zapewniamy:
- Zaprojektowanie sali sprzedaży, ogrodu, magazynu, fasady, oznakowań,
- Opiekę i prowadzenie w procesie otwarcia
- Najlepszą, kompetentną pomoc w prowadzeniu działalności oraz osiąganiu wyników
- System szkoleń - Akademia Majster
- Marketing – działania ogólnopolskie plus pakiety dla lokalnego marketingu
- Nowoczesny, dostosowany do potrzeb system informatyczny
- Cykliczne konferencje i spotkania
- Szereg dalszych korzyści wynikających z uczestnictwa w najszybciej rozwijającej się sieci, której celem jest pozycja rynkowego lidera
Istotne korzyści z perspektywy Klienta kupującego w markecie Pszczółka:
- Zakupy blisko domu
- Przyjazne i nowoczesne sklepy w małych miejscowościach
- Mały format z bardzo szerokim przekrojem asortymentowym
- Wygodne zakupy ( przemyślana ścieżka klienta, czytelna ekspozycja asortymentu)
- Wysoka jakość obsługi klienta
- Pszczółka Cafe i strefa spożywcza
Wyjątkowe w skali rynku korzyści i preferencyjne warunki dołączenia do sieci:
- Niski próg wejścia;
- Wyjątkowo niskie koszty wyposażenia i dostosowania marketu;
- Opłata PROJEKTOWA na poczet wykonania projektu hali sprzedaży - Promocja: 1 tys. zł;
- Promocyjne gratisowe szkolenia;
- Elastyczność - możliwość wprowadzania preferowanych dostawców lokalnych dla kluczowego asortymentu;
- Brak dodatkowych kosztów związanych z przystąpieniem do Sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Ustalana indywidualnie w zależności od stanu i wielkości obiektu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Atrakcyjna lokalizacja;
- Obiekt o minimalnej powierzchni 200 m², wysokości hali sprzedaży co najmniej 3,5 m z miejscem na ogród zewnętrzny o minimalnej powierzchni 60 m² lub działka na cele inwestycyjne;
- Realizacja założeń i standardów wynikających z modelu współpracy z grupą Majster Budowlane ABC;
- Gotowość do finansowego zabezpieczenia projektu;
- Osobiste zaangażowanie Właściciela w projekt - tworzymy nie tylko sieć marketów, ale też sieć ludzi z pasją.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Majster Budowlane ABC Sp. z o.o.
ul. Duninowska 9, 87-800 Włocławek
577 977 903
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marek Jabłoński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Majster Budowlane ABC Sp. z o.o. (ul. Duninowska 9, 87-800 Włocławek). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pszczółka, Pszczółka Ekspres oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie marketypszczolka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
W tym roku Sleeping Expert ma specjalną ofertę dla franczyzobiorców. Na starcie biznesu mogą sporo zaoszczędzić.
Komfort stawia na sklepy z szerokim asortymentem wyposażenia wnętrz. Jakie są warunki przystąpienia do franczyzy?
Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
Jeta otworzyła w tym roku dwa nowe salony łazienkowe. Ile trzeba zainwestować w taki biznes i na jakie wsparcie można liczyć od franczyzodawcy?
Franczyzobiorcy, którzy szybko zdecydują się na dołączenie do sieci Dr Materac mogą liczyć na zwolnienie z opłat franczyzowych do końca trwania umowy.
Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.