Klienci szukają jakości i oszczędności

Wsparcie franczyzodawcy / Centrala Komfort wyposaża w pełni salę sprzedaży, dostarcza narzędzia techniczno–informatyczne, nowoczesną ekspozycję, pakiet szkoleń i sprawdzone know-how.
Wtorek
13.02.2024
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
 

Jaka – z waszej perspektywy – jest kondycja branży wyposażenia wnętrz?

Rynek wyposażenia i wykończenia wnętrz w 2024 roku staje przed ciekawymi wyzwaniami. W związku ze wzrostem płacy minimalnej i nową ofertą korzystnie oprocentowanych kredytów prognozowany jest zwiększony ruch na rynku mieszkań, a w rezultacie wzrost popytu na materiały budowlane. Z drugiej strony, w związku z obecną sytuacją ekonomiczną, konsumenci poszukują dziś produktów znanych i lubianych marek, ale w rozsądnych cenach. Odrzucają produkcję masową, stawiają na jakość materiałów i elementów wyposażenia wnętrz. Chętnie korzystają z promocji lub programów lojalnościowych, aby mimo wszystko zaoszczędzić. Klienci coraz bardziej doceniają też swój czas i poszukują kompleksowości, czyli możliwości powierzenia całego procesu wykończenia mieszkania bądź domu jednemu podmiotowi.

Jak rozwija się sieć Komfort?

W ubiegłym roku otworzyliśmy siedem nowych sklepów franczyzowych. Aktualnie sklepy franczyzowe stanowią 43 proc całej sieci. Mamy ich na dziś 68, prowadzonych przez 57 partnerów. Obecnie otwieramy salony o szerszym formacie, które w swoim asortymencie mają nie tylko podłogi i drzwi, ale również łazienki, kuchnie, meble i dekoracje. Salony Komfort zamieniły się w prawdziwe, nowoczesne showroomy, gdzie klient może zrealizować swój pomysł od projektu aż po profesjonalny montaż. Nieustannie wzbogacamy ofertę o nowości i trendy obowiązujące aktualnie na rynku. Bierzemy udział w targach, konferencjach branżowych, szkolimy naszych pracowników i partnerów. Sieć franczyzowa dynamicznie się rozrasta, a my bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować ofertę do aktualnej sytuacji.

Kto może zostać waszym franczyzobiorcą?

Szukamy kandydatów, którzy chcą osobiście zaangażować się w biznes. Doświadczenie w branży i w prowadzeniu własnej działalności są mile widziane, ale nie jest to warunek konieczny. Oferujemy pakiet szkoleń, które pomogą każdemu poczuć się ekspertem w branży. Salony otwieramy w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców, jednak każda lokalizacja jest rozpatrywana indywidualnie. Aktualnie poszukujemy franczyzobiorców w takich miastach, jak Starachowice, Ostrowiec Świętokrzyski, Tomaszów Mazowiecki, Kluczbork i Kętrzyn. Franczyzobiorca powinien posiadać lokal ok. 400 mkw., bądź być gotowym do jego wynajęcia.

A na czym zarabiają franczyzobiorcy?

Nasi partnerzy zarabiają na sprzedaży produktów oraz usług. To idealny biznes dla pasjonatów wykończenia wnętrz, ludzi lubiących kontakt z klientem, dla których sprzedaż jest przyjemnością. Przystąpienie do grona franczyzobiorców Komfort daje szansę na niezależność, samodzielność i znaczne zwiększenie zarobków.

Jak wspieracie swoich franczyzobiorców?

Współpraca z firmą Komfort bazuje na modelu depozytowym – centrala wyposaża w pełni salę sprzedaży, dostarcza narzędzia techniczno–informatyczne, nowoczesną ekspozycję, a także pakiet szkoleń i sprawdzone know-how. Przez cały okres trwania umowy franczyzobiorca może liczyć na wsparcie zarówno marketingowe, jak i operacyjne ze strony dyrektora regionu.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska

 

WIZYTÓWKA MARKI KOMFORT

Sieć sklepów z wyposażenie wnętrz.

  • 68 sklepów franczyzowych marki Komfort
  • jednorazowa opłata licencyjna od 95 tys. zł

Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort / "Klienci poszukują dziś produktów znanych i lubianych marek, ale w rozsądnych cenach".