Oferta Tu Polska jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych.
Poniedziałek
12.06.2017
Tu Polska zapewnia, że wie jak zarabiać na prowadzeniu lokalnego portalu. Do końca 2017 roku chce uruchomić ich 50.
 

TuPolska, sieć lokalnych portali informacyjnych, do końca roku chce uruchomić aż 50 portali na licencji. Do tej pory ruszyły dwa: tuWroclaw,com i tuŁódź.com. Poza tym firma posiada cztery własne serwisy informacyjne – Rybnik.com, tuWodzisław.pl, tuŻory.pl i tuJastrzębie.pl. – Propozycja współpracy, z którą wychodzimy, opiera się na zasadzie win-win. Kupując licencję na prowadzenie lokalnego internetowego medium informacyjnego, klienci otrzymują gwarancję dostępu do skutecznego narzędzia pozwalającego w krótkim czasie zbudować atrakcyjną dla reklamodawców i zachęcającą dla czytelników nowoczesną platformę. Portale zgromadzone w ramach sieci tuPolska bazują na autorskim, bezpiecznym systemie do samodzielnego zarządzania treścią, który jest efektem pracy doświadczonych specjalistów i bieżącej analizy szybko zmieniających się trendów – tłumaczy Wacław Wrana, członek zarządu tuPolska.

Oferta jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych. Partnerzy ponoszą opłatę wstępną w wysokosci 6 tys. zł. Obejmuje ona kompleksowe wdrożenie portalu, szkolenie, uruchomienie i konfigurację systemu zarządzania emisją reklam, rekomendację systemu zarządzania relacjami z klientami portalu (CRM, uruchomienie i konfigurację modułu statystyk, uruchomienie systemu do wysyłki newslettera i mailingów, wsparcie przy uruchamianiu portali społecznościowych Facebook, Instagram, Youtube), przekazanie podręcznika operacyjnego zawierającego opis funkcjonalności serwisu, wzory umów i szablony ofert reklamowych, a także wzory regulaminów konkursów.

W opłacie mieści się także licencja na organizację konkursu Człowiek Roku i Miss Lata, a także na realizację formatu wideo "Dziękuję, nie słodzę" – zapewnia Wacław Wrana.

Miesięczna opłata licencyjna wynosi 700 zł i obejmuje utrzymanie serwisu na serwerze, opiekę administracyjną i dostęp do wszystkich aktualizacji serwisu oraz systemu CMS.

Z kolei źródłem przychodów dla portali działających na naszej licencji są wpływy z reklam zamieszczanych w serwisie oraz eventów organizowanych przez wydawcę – mówi Wacław Wrana. Dodaje, że wielkość przychodów zależy od zasięgu i rozpoznawalności portalu oraz od potencjału gospodarczego miasta czy regionu.

Z naszych doświadczeń wynika, że na zyski z reklam mogą liczyć już wydawcy osiągający oglądalność na poziomie 5 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie – tłumaczy Wacław Wrana.

Założenie portalu informacyjnego może się opłacać zarówno w dużym mieście, jak i w mniejszych miejsowościach.

Nie ma reguły. Atutem lokalizacji dużych miast jest duży potencjał czytelników i reklamodawców. Zaletą małych miejscowości jest niejednokrotnie mniejsza konkurencja na lokalnym rynku medialnym – twierdzi Wacław Wrana.


Profil kobiety
Dominika Pronarska
dziennikarz
/8/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Agencja marketingowa - czy warto?

Ja skorzystałam z usług firmy Agencji Interaktywnej Prodesigner bo poleciła mi znajoma blogerka, jestem zadowolona, wiele rzeczy zrobiliśmy już razem i odnośnie...

9 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Jaka drukarnia online?

Moim zdaniem drukarnia chroma jest jedną z wiodących, sama korzystam z ich usług ale głównie do wizytówek.

142 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Jaki internet do firmy?

Moim zdaniem play jest najlepszy, sama korzystam i nie widzę problemów, ale czasami bywa iż jest jego za mało, tzn limit szybko spada. Ale mam umowę która kończy...

6 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie stron to długotrwały proces, nie da się tego zrobić w miesiąc czy dwa i poprzestać dlatego firmy prowadzą okres abonamentowy, nikt nie da Ci odpowiedzi na...

186 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Jaki internet do firmy?

Mam ten UPC biznes i przyznam, że nieźle się sprawdza. Stałe połączenie na kilku komputerach. Cena świetna i nawet nowe firmy mogą sobie na to pozwolić. Jak we...

6 wypowiedzi
ostatnia 19.08.2018
Pierwszy biznes dla 20-latka

Trzeba pamiętać też o tym, że w przypadku tak młodego wieku nie zawsze będziemy mogli pozwolić sobie na własne biuro. Rozwiązaniem może być korzystanie z biura na...

65 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2018
Pierwszy biznes dla 20-latka

Trzeba pamiętać też o tym, że w przypadku tak młodego wieku nie zawsze będziemy mogli pozwolić sobie na własne biuro. Rozwiązaniem może być korzystanie z biura na...

65 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2018
Agencja marketingowa - czy warto?

Ja na początku nie byłam przekonana czy to nie będzie wydawanie pieniędzy w błoto taka agencja marketingowa. Mąż mnie w sumie przekonał, żeby spróbować i zamówiłam...

9 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018