Oferta Tu Polska jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych.
Poniedziałek
12.06.2017
Tu Polska zapewnia, że wie jak zarabiać na prowadzeniu lokalnego portalu. Do końca 2017 roku chce uruchomić ich 50.
 

TuPolska, sieć lokalnych portali informacyjnych, do końca roku chce uruchomić aż 50 portali na licencji. Do tej pory ruszyły dwa: tuWroclaw,com i tuŁódź.com. Poza tym firma posiada cztery własne serwisy informacyjne – Rybnik.com, tuWodzisław.pl, tuŻory.pl i tuJastrzębie.pl. – Propozycja współpracy, z którą wychodzimy, opiera się na zasadzie win-win. Kupując licencję na prowadzenie lokalnego internetowego medium informacyjnego, klienci otrzymują gwarancję dostępu do skutecznego narzędzia pozwalającego w krótkim czasie zbudować atrakcyjną dla reklamodawców i zachęcającą dla czytelników nowoczesną platformę. Portale zgromadzone w ramach sieci tuPolska bazują na autorskim, bezpiecznym systemie do samodzielnego zarządzania treścią, który jest efektem pracy doświadczonych specjalistów i bieżącej analizy szybko zmieniających się trendów – tłumaczy Wacław Wrana, członek zarządu tuPolska.

Oferta jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych. Partnerzy ponoszą opłatę wstępną w wysokosci 6 tys. zł. Obejmuje ona kompleksowe wdrożenie portalu, szkolenie, uruchomienie i konfigurację systemu zarządzania emisją reklam, rekomendację systemu zarządzania relacjami z klientami portalu (CRM, uruchomienie i konfigurację modułu statystyk, uruchomienie systemu do wysyłki newslettera i mailingów, wsparcie przy uruchamianiu portali społecznościowych Facebook, Instagram, Youtube), przekazanie podręcznika operacyjnego zawierającego opis funkcjonalności serwisu, wzory umów i szablony ofert reklamowych, a także wzory regulaminów konkursów.

W opłacie mieści się także licencja na organizację konkursu Człowiek Roku i Miss Lata, a także na realizację formatu wideo "Dziękuję, nie słodzę" – zapewnia Wacław Wrana.

Miesięczna opłata licencyjna wynosi 700 zł i obejmuje utrzymanie serwisu na serwerze, opiekę administracyjną i dostęp do wszystkich aktualizacji serwisu oraz systemu CMS.

Z kolei źródłem przychodów dla portali działających na naszej licencji są wpływy z reklam zamieszczanych w serwisie oraz eventów organizowanych przez wydawcę – mówi Wacław Wrana. Dodaje, że wielkość przychodów zależy od zasięgu i rozpoznawalności portalu oraz od potencjału gospodarczego miasta czy regionu.

Z naszych doświadczeń wynika, że na zyski z reklam mogą liczyć już wydawcy osiągający oglądalność na poziomie 5 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie – tłumaczy Wacław Wrana.

Założenie portalu informacyjnego może się opłacać zarówno w dużym mieście, jak i w mniejszych miejsowościach.

Nie ma reguły. Atutem lokalizacji dużych miast jest duży potencjał czytelników i reklamodawców. Zaletą małych miejscowości jest niejednokrotnie mniejsza konkurencja na lokalnym rynku medialnym – twierdzi Wacław Wrana.


Profil kobiety
Dominika Pronarska
dziennikarz
/8/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Księgowość we własnej firmie

Jeśli posiadamy w firmie sporo gotówki oraz ważne dokumenty to warto zapoznać się z artykułem na temat jaką kasetkę na pieniądze wybrać sejfexpert.pl rozwiewa...

98 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2018
Pożyczka, kredyt na start biznesu

Nie lepiej byłoby korzystać z oferty banku i kredytu dla firm? Pożyczki wydają się dla mnie zbyt ryzykowne. Można nawet sprawdzić zestawienie ofert banków:...

98 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2018
Pierwszy biznes dla 20-latka

Może jeśli bar to i dobrych dostawców możemy doradzić? U nas najlepiej się sprawdza Lomania http://lomania.pl/ Oferują pieczarki, całe ale też krojone a nawet...

67 wypowiedzi
ostatnia 17.10.2018
Jaka drukarnia online?

Ostatnio kilka razy korzystałem z drukarni Copio http://www.copio.pl/ i jestem mega zadowolony z jakości ich usług. Druk bardzo wysokiej jakości, realizacja zamówienia...

146 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Skorzystać z niedrogiej firmy pozycjonującej np.

193 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Ważne by płacić za konkretne wyniki a nie z góry jakiś stały abonament. Tak mają np. w https://www.lodzpozycjonowanie.com.pl

193 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

W dzisiejszych czasach jak się nie pozycjonujesz to giniesz na tym rynku. Wiem coś na ten temat. Powoli zacząłem tracić klientów bo moja pozycja na google była niska i...

193 wypowiedzi
ostatnia 12.10.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Ja długopisy, kalendarze, wizytówki zamawiam na http://www.copypoint.pl/. Zresztą takie materiały promocyjne jak ulotki czy baner też. Mają fajne okazje, a jakość moim...

242 wypowiedzi
ostatnia 10.10.2018