09.01.2004

Zielony Market

Powiększenie sieci o nowych franczyzobiorców planuje sieć Zielony Market z Ostrołęki.

- Obecnie mamy 14 sklepów, a rozwój sieci przewidujemy na przyszły rok - poinformował Supermarket Polska Andrzej Chrostowski, dyrektor marketingu w spółce SPS Handel S.A., która jest właścicielem sieci. - Poszukujemy partnerów o dobrej kondycji finansowej, posiadających lokale o powierzchni min. 100 mkw., o stabilnych obrotach - powiedział Andrzej Chrostowski.

Od partnerów wymagana jest dyscyplina zakupowa (poza regionalizmami) oraz akceptacja strategii marketingowej. Sieć Zielony Market powstała w 1998 r. Średnia powierzchnia handlowa sklepów to 200-600 mkw. Zlokalizowane są na osiedlach w miejscowościach powyżej 3 tys. mieszkańców. Średnia wartość koszyka to 13-15 zł, na półkach znajduje się średnio 10 tys. pozycji asortymentowych. Ok. 40 produktów to marka własna: Mój, Moja. Około 40 proc. towarów sprzedawanych w sklepach pochodzi z magazynów SPS Handel.

Źródło: Supermarket Polska, nr 1, styczeń 2004

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0