16.12.2004

Będzie większa sieć

KAN, właściciel marki odzieżowej Tatuum, zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży o sklepy franczyzowe.

Tegoroczne wyniki spółki będą lepsze niż ubiegłoroczne i wyższe od prognozowanych.

Dotychczas KAN sprzedaje odzież pod marką Tatuum w 29 sklepach firmowych, w tym w 8 za granicą. Po trzy sklepy działają w Czechach i Rosji, dwa na Węgrzech. Wyroby dostarczane są także do 80 butików, które oferują je obok produktów innych marek. Firma zleca produkcję odzieży według własnych projektów.

Od przyszłego roku KAN chce rozszerzyć swoją sieć o placówki franczyzowe. W 2005 r. planuje otwarcie 8-12 sklepów. Prowadzone są już rozmowy z chętnymi do podjęcia takiej działalności. Brane są pod uwagę lokale o wielkości co najmniej 50 m2 przy głównych ulicach i centrach handlowych.

KAN liczy, że powiększenie sieci o punkty franczyzowe pozwoli na umocnienie marki i dalsze zwiększanie przychodów.

Więcej: Anna Sielanko, "Rzeczpospolita", 16 grudnia, 2004 r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0