17.10.2007

McDonald’s serwuje Espresso

Cappuccino, Espresso i Cafe Latte to nowe propozycje McDonald’s dla kawoszy. Amerykańska sieć uderza w sektor kawowy.

Dotychczas klienci restauracji McDonald's mogli wybierać między kawą czarną i białą. Wzbogacona o trzy nowe produkty oferta z linii kawowej ma uderzyć w konkurencję.

- Nasza oferta będzie bardzo konkurencyjna i bolesna dla sektora kawowego - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska. - Chcemy zacząć odgrywać bardzo ważną rolę wśród firm kawowych - podkreśla.

Reklama kawy na restauracji McDonald\'s w Warszawie.

Cappuccino, Espresso i Cafe Latte to nowe propozycje McDonald’s w linii kawowej.

Z informacji przedstawionych przez McDonald's wynika, że polski rynek kawowy jest obliczany na 2-3 mld zł i gwałtownie rośnie. W Polsce sprzedaje się rocznie 2-3 kg kawy na osobę, podczas gdy nasi sąsiedzi sprzedają dwa, a czasem i trzy razy więcej.

- Sprzedajemy kilkadziesiąt tysięcy porcji kaw dziennie, dlatego chcemy zaistnieć w świecie kawy najwyższej klasy - twierdzi Krzysztof Kłapa.

Ceny w nowej ofercie kawowej w restauracjach McDonald's zawierają się w przedziale od 3 do 5,50 zł.

McDonald's posiada w Polsce 210 restauracji. 57 z nich jest prowadzonych na zasadzie franczyzy przez 38 franczyzobiorców.

(mdk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Maciej Krzysztoszek

dziennikarz
Napisz do autora