19.12.2007

Dynamiczny Carrefour

W Polsce rośnie liczba super i hipermarketów. Największą dynamikę w tym segmencie rynku zanotował Carrefour.

Z obliczeń analityków biorących udział w tegorocznym Forum Handlu Detalicznym wynika, że w 2006 r. w Polsce przybyło ok. 500 obiektów handlu nowoczesnego (dużą część tej liczy stanowiły hipermarkety), a wzrost liczby tego typu obiektów wyniósł 16,6 proc. Najbardziej dynamicznie rozwijał się Carrefour. Spółka przejęła bowiem sklepy Aholda oraz otwierała placówki własne. Tuż za nim był Real, który przejął sklepy Geant'a.

Stoisko warzywne w Carrefour

Wnętrze sklepu Carrefour

Równie szybko (tempo 18 proc.) rozwijały się dyskonty. W tym segmencie największymi sieciami były ABC, Lewiatan i Żabka.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz