Poniedziałek
13.10.2008
Eurobank ogłosił ogólnopolski konkurs dla młodych przedsiębiorców. Na zwycięzcę czeka franczyzowa placówka bankowa.
 

Eurobank jest pierwszą siecią franczyzową, która sfinansuje zwycięzcy konkursu otwarcie franczyzowej placówki tej sieci. Zadanie konkursowe opiera się na symulacji procesu otwarcia i prowadzenia placówki franczyzowej banku, w realnym, konkurencyjnym otoczeniu rynkowym, w jakim funkcjonują placówki eurobanku (miasta od 15 do 25 tys. mieszkańców). W zadaniu konkursowym przedsiębiorca musi liczyć się ze wszystkimi lokalnymi wyzwaniami. W ich realizacji pomaga mu duże wsparcie ze strony banku – znany szyld, dostępność pełnego portfolio produktów, promocja, wsparcie regionalne, itp. Uczestnicy konkursu mają dwa zadania:

  • Dokonać analizy rynku i występującej na nim konkurencji w mieście, w którym chcieliby otworzyć placówkę franczyzową eurobanku. Wnioski z analizy rynku należy wykorzystać do opracowania raportu zawierającego propozycje działań promocyjno-sprzedażowych. Celem jest maksymalna sprzedaż,
  • Opracować program ciągłego doskonalenia umiejętności pracowników placówki i zaproponować system motywacyjny, który pozwoli efektywnie zwiększać wysokość indywidualnej sprzedaży.
  • - Eurobank to firma stworzona przez pasjonata – Mariusza Łukasiewicza. Wiemy jak wiele wyjątkowych rzeczy w biznesie może zrobić jeden zdolny człowiek. Dlatego od początku jesteśmy mocno zaangażowani w promocję młodej przedsiębiorczości w Polsce. Od lat intensywnie wspieramy działania AIP. Tej jesieni, przy okazji pięciolecia banku, postanowiliśmy zaoferować młodym, aktywnym ludziom coś wyjątkowego - mówi Maciej Szczechura wiceprezes Euro Banku SA.

    Autor najlepszej pracy konkursowej zostanie w nagrodę właścicielem wartej kilkadziesiąt tysięcy złotych placówki franczyzowej eurobanku. Na laureatów II i III miejsca w konkursie czekają zaś granty, które pomogą im w uruchomieniu własnego bankowego biznesu.

    Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie www.wygrajeurobank.pl. Partnerem w realizacji konkursu są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Patronat medialny nad konkursem objął miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING oraz portal Franchising.pl

    (emka)


    doradca we franczyzie